קיה פיקנטו GT ליין
קיה פיקנטו GT ליין.
קיה פיקנטו GT ליין
קיה פיקנטו GT ליין.

הפיקנטו GT ליין היא גרסה בעיצוב ספורטיבי לדגם הכוללת רשימת אבזור עשירה.

 

טלקאר, יבואנית קיה בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של גרסה חדשה לפיקנטו, פיקנון GT-Line אשר תשווק עם מנוע 1.2 ליטר, תיבת הילוכים אוטו' ובמחיר של 82,900 שקל.

 

הפיקנטו GT-Line היא גרסה במראה ספורטיבי לפיקנטו המוכרת לנו עם דגמים באדום על הגריל, בפגושים מלפנים ומאחור ומצידי הרכב. בנוסף נמצא תאורת LED בפנים האחוריים ותאורת יום LED מלפנים, חישוקי סגסוגת "16, צמד יציאות צינור מפלט בציפוי כרום וחלון גג נפתח.

 

קיה פיקנטו GT תא הנוסעים
אווירה ספורטיבית גם בתא הנוסעים.

בתא הנוסעים האווירה "הסופרטיבית" ממשיכה עם גלגל הגה קטום, דוושות עם חיפוי אלומיניום, וצבע אדום במקומות שונים בתא הנוסעים.

רמת הגימור בדגם גובהה וכוללת בנוסף, בין היתר: חיישני חניה אחוריים מקוריים, מצלמה אחורית עם קווי הנחיה, מולטימדיה "7 מקורית, דיבורית BT, שמשות כהות, בקרת אקלים, פתיחה חשמלית למראות הצד וכל החלונות ועוד. כמו בשאר דגמי הפיקנטו, גם כאן נמצא מערכת בלימה אוטונומית והשלמה של מערכת מובילאיי. קיה פיקנטו GT LINE - מפרט טכני מלא להורדה.

 

יחידת ההנעה שבדגם מוכרת לנו מהפיקנטו הרגילה, מנעו 1.25 ליטר בהספק מרבי של 84 כ"ס ומומנט מרבי של 12.4 קג"מ אשר משודך כסטנדרט לתיבת 4 הילוכים אוטומטית. צריכת הדלק המשולבת בדגם עומדת על 18.5 ק"מ לליטר.

 

קיה פיקנטו GT LINE
קיה פיקנטו GT Line.
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.