אסטון מרטין DBS סופרלג׳רה וולנטה
DBS סופרלג׳רה וולנטה.
אסטון מרטין DBS סופרלג׳רה וולנטה
DBS סופרלג׳רה וולנטה.

DBS סופרלג׳רה וולנטה מציעה שמיים פתוחים ואת אותו מנוע 725 כ״ס של גרסת הקופה.

 

כשנה לאחר שהציגה את ה-DBS סופרלג׳רה קופה, אסטון מרטין חושפת את הגרסה הפתוחה של הדגם, DBS סופרלג׳רה וולנטה - המכונית הפתוחה המהירה ביותר של אסטון מרטין.

 

בחזית הדגם אנחנו מוצאים את אותו מנוע בריון של גרסת הקופה, מנוע 5.2 ליטר V12 טווין-טורבו בהספק מרבי של 725 כ״ס ומומנט מרבי של 91.7 קג"מ בין 1,800-5,000 סל"ד. משודך לתיבת 8 הילוכים אוטו׳, המנוע זה מסוגל להאיץ את הדגם מעמידה ל-100 קמ״ש בזמן של 3.6 שניות, 0-161 קמ״ש בזמן של 6.7 שניות, ולמהירות מרבית של 340 קמ״ש.

 

2019 אסטון מרטין DBS סופרלג׳רה וולנטה
DBS סופרלג׳רה וולנטה.

אסטון מרטין מציינת כי הגג הנפתח של הדגם הוא המתקדם ביותר שהחברה יצרה עד היום, המורכב משמונה שכבות בידוד וניתן לפתיחה/סגירה חשמלית בזמן של 14 שניות מתוך תא הנוסעים או מרחוק באמצעות מפתח הרכב. כאשר הגג מקופל בתא המטען הוא תופס גובה של 26 ס״מ בלבד ולקוחות הדגם יוכלו לבחור מבין 8 צבעים שונים לגג.

 

DBS סופרלג׳רה וולנטה תא הנוסעים
גג עם שמונה שכבות בידוד.

הגרסה הפתוחה כוללת את אותם אלמנטים עיצוביים של גרסת הקופה, אך אסטון מרטין עדכנה את הדיפיוזר בתחתית הפגוש האחורי בכדי להגדיל את כוח ההצמדה המרבי של הדגם בשל הפסדים בכוח ההצמדה בגלל הגג הנפתח. התוצאה היא כוח הצמדה מרבי של 177 ק״ג - 3 ק״ג פחות מדגם הקופה.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.