הונדה hr-v המחודש
הונדה HR-V המחודש.
הונדה hr-v המחודש
הונדה HR-V המחודש.

הונדה HR-V המחודש מצויד במנוע 1.5 ליטר מעודכן, בידוד רעשים משופר וזכה לעדכון קל לעיצוב החיצוני.

 

בשקט בשקט, מאיר, יבואנית הונדה בישראל, החלה בשיווקו של הונדה HR-V המחודש - מתיחת פנים. דגמי HR-V המחודש ישווק עם מפרט זהה לדגם היוצא, ברמות גימור קומפורט ואקזקיוטיב, ובמחירים שנותרו ללא שינוי, החל מ-138,900 שקל.

 

אז מה חדש? העיצוב החיצוני שודרג קלות עם פס כרום עבה בין הפנסים הראשיים במקום הפס השחור, עיצוב שונה במעט לתחית הפגוש הקדמי - בעיקר לפנסי הערפל. מאחור נמצא פס כרום עדין בין הפנסים שזכו לגוון כהה יותר. השינויים בתא הנוסעים מסתכמים במושבים משודרגים וחומרי בידוד רעשים שנוספו מבטיחים נסיעה שקטה יותר.

 

2019 הונדה hr-v החדש
מנוע 1.5 ליטר משופר.

בצד המכני, הונדה עדכנה את מנוע ה-1.5 ליטר של הדגם עם אמצעים להפחתת החיכוך בין החלקים הנעים במנוע, לטובת שיפור צריכת הדלק והפחתת פליטת המזהמים. נתוני המנוע נותרו ללא שינוי עם נתוני המנוע לא השתנו עם הספק מרבי של 130 כ״ס ומומנט מרבי של 15.8 קג״מ ב-4,600 סל״ד. צריכת הדלק עם המנוע המעודכן עומדת על 18.9 ק״מ לליטר לפי תקן WLTP החדש (19.2 ק״מ לליטר הדגם היוצא). כמו בדגם היוצא המנוע משודך לתיבת הילכים רציפה CVT והביצועים בדגם עומדים על 11.2 ו-187 ק״מ לליטר.

 

2019 הונדה hr-v החדש
בידוד רעשים משופר.

רמות הגימור בדגם נותרו כאמור ללא שינוי, רמת הגימור הבסיסית Comfort כוללת, בין היתר: מערכת מובילאיי, בלימה אוטונומית לעיר, מולטימדיה עם WAZE בהתקנה מקומית, דיבורית BT, שליטה מההגה, כניסת USB, בלם יד חשמלי עם ״החזק״, חיישני תאורה, בקרת אקלים, בקרת שיוט ועוד.

 

רמת הגימור Executive הבכירה מוסיפה לא מעט, עם מערכת בטיחות מקוריות מהיצרן, ריפודי עור משולב בבד, בקרת אקלים מפוצלת, חיישני גשם וחיישני חניה מלפנים ומאחור, קיפול מראות צד חשמלי, תאורה ראשית LED, אור גבוה אוטומטי, גג פנורמי נפתח, חלונות כהים מאחור, מפתח חכם, כניסת USB נוספת ועוד. 2019 הונדה HR-V WLTP - מפרט טכני להורדה.

 

הונדה HR-V - מחירון:

HR-V קומפורט - 138,900 שקל

HR-V אקזקיוטיב - 159,900 שקל

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 7

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.