מאזדה CX-5
דגמי 2019 של מאזדה CX-5 מציגים שלל שדרוגים.
מאזדה CX-5
דגמי 2019 של מאזדה CX-5 מציגים שלל שדרוגים.

דלק מוטורס, יבואנית מאזדה בישראל, משיקה את דגמי 2019 המעודכנים של מאזדהCX-5 הכוללים כעת אבזור בטיחות אקטיבי משודרג וכן רמת גימור יוקרתית חדשה, SIGNATURE, הכוללת בין היתר גימור עץ אמיתי וריפודי עור נאפה.

כשנתיים לאחר שהוצג לראשונה, מאזדה העניקה אשתקד ל-CX-5 מקצה שיפורים ושדרוגים (כולל מנוע 2.5 טורבו 230 כ"ס) שנועדו לחזק את תדמית הפרימיום של המותג, או לפחות את השאיפה של החברה להפוך לכזו.

 

מאזדה CX-5
מאזדה ממשיכה לשדרג ולשפר את דגמיה.

מבין החידושים בדגמי 2019 המעודכנים של ה-CX-5 נוכל למצוא (תלוי רמת גימור): חווית נהיגה משופרת בזכות שיפור תחושת ההיגוי, שיפוא של נוחות הנסיעה ובידוד הרעשים, מנועי SKY-G עם תגובה משופרת והשבתת צילינדרים למנוע ה-2.5 ליטר לטובת חיסכון בצריכת הדלק, מערכת GVC Plus חדשה הפועלת כעת גם על הבלמים ולא רק המנוע לטובת העברת משקל וניהוג חד יותר, חישוקי "17 בגוון שונה ועיצוב חדש לחישוקי ה-"19 אשר יוצעו מעתה בשני גוונים: אפור בהיר ואפור כרום, פנסי חזית (ברמת הגימור SIGNATURE) עם תאורת LED אדפטיבית הכוללת 12 יחידות תאורה נפרדות בכל פנס, עיצוב מחדש למערכת בקרת האקלים ולבקר השליטה על מערכת המולטימדיה, מערכת מולטימדיה התומכת כסטנדרט באפל קאר-פליי, תוספות של מערך מצלמות היקפיות 360, קירור למושבים הקדמיים ולוח מחוונים עם מסך "7 במרכזו.

 

מאזדה CX-5 SIGNATURE
רמת גימור SIGNATURE חדשה ויוקרתית.

בתחום הבטיחות, בכל רמות הגימור נמצא כעת כסטנדרט בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל (עד 80 קמ"ש) וסיוע בבלימת חירום עד 160 קמ"ש, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, אור גבוה אוטומטי ותאורה ראשית אדפטיבית. רמות האבור הגבוהות יותר מוסיפות ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור ובלימה בנסיעה לאחור (עד 8 קמ"ש). הדגם ישווק מעתה ללא התקנה מקומית של מערכת מובילאיי. 

כל רמות הגימור של מאזדה CX-5 זכו לעדכון. רמת הגימור החדשה COMFORTמחליפה את רמת הגימור EXECUTIVE הקודמת כרמת הגימור הבסיסית של הדגם. רמת גימור זו כוללת, בין היתר: חישוקי סגסוגת "17, קיפול חשמלי למראות הצד, ריפודי עור ומושב נהג חשמלי, חיישני תאורה וגשם, מולטימדיה MZD, מצלמה אחורית, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים לאחור, מראה מרכזית מתכהה אוטו', בלם יד חשמלי עם פונקציית Auto Hold ועוד.

 

מאזדה CX-5
שדרוג גם בתחום הבטיחות האקטיבית.

רמת הגימור הבאה, EXECUTIVE, המחליפה למעשה את רמת הגימור Luxury בדגם היוצא, מוסיפה לרשימת האבזור חלון גג וחישוקי "19. רמת הגימור PREMIUM העדכנית כוללת את כל מה שהוצע בדגם הקודם באותה רמת גימור, בתוספת של דלת תא מטען חשמלית, מערך מצלמות היקפי, קירור במושבים הקדמיים וזיכרונות לנהג, בלימה אוטונומית גם בנסיעה לאחור. רמת גימור זו כוללת בנוסף חבילת עור מורחבת, גימור עץ מתכתי, תצוגה עילית, מערכת שמע של BOSE עם 10 רמקולים, חיישני חניה אחוריים וקדמיים ועוד. את רמת הגימור פרימיום ניתן לקבל עם מנוע 2.0 ליטר או 2.5 ליטר 4X4.

 

רמת גימור חדשה בדגם היא רמת הגימור SIGNATURE הבכירה הכוללת גימור עץ SEN אמיתי, ריפודי עור נאפה בגוון חום כהה, תפירה ייחודית לגלגל ההגה, תקרה בגוון שחור ועוד. בנוסף נמצא תאורה ראשית Selective beam עם 12 אלומות בכל פנס, תאורת LED פנימית, ניטור שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור, מראה מרכזית ללא מסגרת, מסך "7 בלוח המחוונים ועוד. 2019 מאזדה CX-5 - מפרט טכני מלא להורדה.

 

מאזדה CX-5 SIGNATURE
מאזדה CX-5 SIGNATURE.

מאזדה CX-5 המחודש ממשיך כאמור עם שני המנועים המוכרים: 2.0 ליטר 165 כ"ס או 2.5 ליטר 195 כ"ס, המספקים נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 10.1 שניות ו-9.0 שניות בהתאמה.

 

יוגב וייס, מנהל התקשורת השיווקית בדלק מוטורס: "רצף העדכונים התכופים שמתבצע בדגמי מאזדה הם חלק מהתהליך המרתק שעוברת החברה בשנים האחרונות. בתוך זה, ה-CX-5 זוכה כבר כעת לעדכון ושדרוג, ובכך מחזק את מעמדו כאלטרנטיבה ייחודית ויוקרתית בקטגוריה הכי חמה בשוק הרכב הישראלי של 2019".

2019 מאזדה CX-5 - מחירון:

Comfort אוטו' 2.0 ליטר - 169,900 ₪

Executive אוטו' 2.0 ליטר - 173,900 ₪

Premium אוטו' 2.0 ליטר - 196,900 ₪

4X4 Premium אוטו' 2.5 ליטר - 218,900 ₪

4X4 Signature אוטו' 2.5 ליטר - 229,900 ₪

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 11

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.