2019 ניסאן אלמרה החדשה
ניסאן אלמרה החדשה.
2019 ניסאן אלמרה החדשה
ניסאן אלמרה החדשה.

ניסאן חושפת לקראת תערוכת ניו יורק 2019 את ה-ורסה (Versa) החדשה, המשפחתית סדאן הקטנה והזולה ביותר של ניסאן בשוק האמריקאי. תזכורת: ניסאן ורסה היוצאת שווקה בישראל בין השנים 2015-2016 כניסאן אלמרה - מתחרה לקיה ריו סדאן, יונדאי i25 אקסנט ועוד.

 

ניסאן העניקה לאלמרה/ורסה החדשה עיצוב בהשראת האלטימה ובמיוחד ההמקסימה, כולל סיומת ״גג צף״ וגריל V-motion גדול ממדים בחזית. האלמרה החדשה אולי לא מרשימה למראה כמו המקסימה, אך לעומת הדגם היוצא מדובר בשדרוג משמעותי.

 

2019 ניסאן אלמרה ורסה החדשה
עיצוב בהשראת המקסימה.

גם בתא הנוסעים החדש אנחנו פוגשים שדרוג משמעותי לעומת תא הנוסעים הפשוט והדל של הדגם היוצא. תא הנוסעים גם מסגיר את העובדה שהאלמרה החדשה מבוססת, באופן חלקי לפחות, על המיקרה החדשה שכן תא הנוסעים של האלמרה זהה לחלוטין לתא הנוסעים של המיקרה.

 

2019 ניסאן ורסה החדשה
תא הנוסעים נלקח בשלמותו מהמיקרה החדשה.

מעבר לאבזור נוחות כגון מולטימדיה מתקדמת עם ממשק אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, בקרת אקלים ועוד, ניסאן ציידה את הדגם במגוון מערכות בטיחות מתקדמות (חבילת Safety Shield 360) כולל בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, בקרת סטייה מנתיב, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור ובלימה בעת הצורך, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.

בתחום ההנעה, בשוק האמריקאי לפחות, הדגם מצויד בגרסה משופרת של מנוע ה-1.6 ליטר של הדגם היוצא, כעת עם הספק מרבי של 122 כ״ס ומומנט מרבי של 15.7 קג״מ שיפור של 13 כ״ס ו-1 קג״מ לעומת המנוע הקודם. המנוע משודך לתיבת 5 הילוכים ידנית או לתיבת הילוכים רציפה משופרת.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.