2020 אודי RS Q3 ספורטבק
אודי RS Q3 ספורטבק.
2020 אודי RS Q3 ספורטבק
אודי RS Q3 ספורטבק.

אודי RS Q3 החדש ואודי RS Q3 ספורטבק מציעים 400 כ"ס והנעה כפולה, נתון 0-100 קמ"ש של 4.5 שניות, עיצוב קרבי וכיול ספורטיבי.

 

בחודש אוגוסט האחרון אודי הבטיחה כי היא תחשוף עד סוף השנה שישה דגמי RS חדשים. עד היום היא חשפה את ה-RS6 וה-RS7 החדשות וכעת היא מוסיפה עוד שני דגמים למבחר: אודי RS Q3 החדש ואודי RS Q3 ספורטבק. זה האחרון מבוסס על ה-Q3 ספורטבק, שהוצג לאחרונה כגרסת קופה ספורטיבית ל-Q3 החדש.

בשני הדגמים נמצא בחזית את מנוע ה-2.5 ליטר חמישה צילינדרים טורבו TFSI המהולל של אודי (בגרסתו החדשה), בהספק מרבי של 400 כ"ס ומומנט מרבי של 48.9 קג"מ המתקבל בין 1,950-5,850 סל"ד. הכוח עובר אל הכביש דרך תיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים s-tronic ומערכת הנעה כפולה קוואטרו. יחידת ההנעה הזו מסוגלת לייצר נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.5 שניות ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש או 280 קמ"ש עם חבילת "הנהג" של אודי.

 

אודי RS Q3 ספורטבק
מנוע 2.5 ליטר טורבו עם 400 סוסים.

מנוע ה-2.5 ליטר החדש (שהוצג לפני כשנתיים) עושה שימוש נרחב בחלקי אלומיניום בכדי להפחית כ-26 ק"ג לעומת המנוע הקודם אשר שרת בעבר את ה-RS Q3, הוא גם חזק יותר ב-33 כ"ס מהמנוע הקודם.

 

אודי RS Q3 החדש תא הנוסעים
אווירה ספורטיבית גם בתא הנוסעים.

על התנהגות הכביש הספורטיבית יותר אחראיים כיול RS ספורט למתלים עם הנמכת מרכב של 10 מ"מ, כיול ספורטיבי למערכת ההיגוי הפרוגרסיבית ומערכת בלימה RS חדשה עם שישה בוכנות בקליפר וצלחות בילום בקוטר של 375 מ"מ מלפנים ו-310 מ"מ מאחור. לקוחות הדגמים יוכלו לשדרג את המתלים במערכת בקרת שלדה DCC עם בולמים אדפטיביים (RS Sport Plus) ולשדרג את הבלמים הקדמיים לצלחות בילום קרמיות בקוטר של 380 מ"מ וקליפרים מאלומיניום קל משקל במקום פלדה.

 

2020 אודי RS Q3 החדש
אודי RS Q3 החדש.

לרשות הנהג בורר מצבי נהיגה המאפשר בחירה מבין שישה מצבי כיול שונים לתיבת ההילוכים, בקרת היציבות, תגובת המנוע, ההיגוי והבולמים - בדגמים המצוידים במערכת DCC. במקום מצב כיול אישי אחד, הנהג יכול לאפיין שני מצבי כיול אישיים הנשמרים כ-RS1 ו-RS2. על גלגל ההגה הנהג ימצא כפתור מצבי RS חדשה המאפשר מעבר מהיר מבין שני המצבים האישיים RS1/RS2.

 

אודי RS Q3 ספורטבק
אודי RS Q3 ספורטבק.

על המראה הספורטיבי יותר אחראים עיצובים חדשים ואגרסיביים לפגושים מלפנים ומאחור, סופיות אגזוז בולטות, חישקי "20 בעיצוב ייחודי ("21 כאופציה), מראות צד וקורות גג בצבע טיטניום. תא הנוסעים ממשיך את האווירה הספורטיבית עם מושבי ספורט RS, מקרן לוגו RS בדלתות, גלגל הגה קטום בציפוי באלקנטרה או עור, תקרה כהה, וגימור בקרבון בדלתות ובדשבורד. בלוח המחוונים הדיגיטלי (מסך גדול כאופציה) ובמסך מערכת המולטימדיה נמצא ממשקי תצוגה שהותאמו לדגם ביצועים ומציגים נתונים כגון כוחות G, לחץ האוויר בצמיגים, נתוני מומנט והספק, מדידת זמן הקפה ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.