2020 אודי RS4 החדשה
אודי RS4 החדשה.
2020 אודי RS4 החדשה
אודי RS4 החדשה.

כארבעה חודשים לאחר שהציגה את דגמי 2020 המחודשים של ה-A4, אודי מציגה כעת את גרסת הביצועים הקיצונית החדשה של הדגם - RS4 אוונט החדשה.

מתיחת הפנים לאודי RS4 העניקה לדגם מגוון שינויים, אך מתחת למכסה המנוע אין כל שינוי כך שהדגם ממשיך עם מנוע ה-2.9 ליטר V6 טווין-טורבו של הדגם היוצא עם הספק מרבי של 450 כ"ס בין 5700 - 6700 סל"ד ומומנט מרבי של 61.1 קג"מ בין 1900 - 5000 סל"ד.

 

2020 אודי RS4 אוונט החדשה
אודי RS4 החדשה - ממשיכה עם מנוע ה-2.9 ליטר של הדגם היוצא.

בשידוך לתיבת 8 הילוכים אוטו' וכמובן למערכת הנעה כפולה קוואטרו, זה מספיק בכדי להשיג נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.1 שניות ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש או 280 קמ"ש עם חבילת RS דיינמיק. מערכת ההנעה הכפולה שבדגם מעבירה במצב הסטנדרטי 60% מהמומנט לציר האחורי ובהתאם למצב האחיזה הדיפרנציאל המרכזי מסוגל להעביר עד 70% מהמומנט לציר הקדמי או 85% לציר האחורי.

 

2020 אודי RS4 החדשה
שדרוג למתלים ולמערכת ההיגוי.

בכדי לשפר את חדות ההיגוי, מערכת Wheel-selective torque control תבלום במעט את הגלגל הפנימי בסיבוב. לקוחות שירצו שדרוג נוסף יוכלו לבחור בדיפרנציאל מוגבל החלקה אקטיבי (sport differential) המחלק באופן אקטיבי את המומנט בין הגלגלים האחוריים.

 

את מתלי ה- RS sport הסטנדרטיים של הדגם ניתן לשדרג לבולמים מתקדמים יותר (DRC) המאפשרים שליטה מהירה - ללא התערבות של אלקטרוניקה - על תנועה בציר הגלגול והעלרוד (ציר הארוך וציר הרוחב). בכדי לעשות זאת, הבולמים מחוברים בצורה אלכסונית לשני קו הזנת שמן נפרדים. בנסיעה בסיבוב שמאלה, לדוגמה, לחץ שמן עובר מהגלגלים הפנימיים בסיבוב לגלגלים החיצוניים, מה שמקטין את זווית הגלגול. דבר דומה קורה בזמן בלימה חזקה, לחץ שמן מהגלגלים האחוריים עובר לאלו הקדמיים, מה שמקטין את צלילת החרטום.

 

2020 אודי RS4 החדשה תא הנוסעים
מערכת מולטימדיה חדשה.

את מערכת ההיגוי הרגילה של ה דגם ניתן לשדרג למערכת היגוי דינאמית המסוגלות לשנות בעד 100% את יחס ההיגוי, בהתאם למהירות הנסיעה. כך לדוגמה במהירויות עירוניות איטיות התגבור החשמלי גבוה יותר (הגה קל יותר) וההיגוי מהיר במיוחד עם 2 סיבובים בלבד מנעילה לנעילה. בנוסף, מערכת ההיגוי הדינאמית מקבלת משוב ממערכת ברת היציבות ESC כך שבמצבים של היגוי יתר או תת היגוי, היא מבצעת תיקוני היגוי עצמאיים קלים שלפי אודי כלל לא מורגשים לנהג.

 

כמו באודי RS6 החדשה שנחשפה לאחרונה, לנהג שני מצבי נהיגה לאפיון אישי, RS1 ו-RS2, עם כפתורי גישה מהירה לשני המצבים על גלגל ההגה. כל מצב מאפשר שליטה על בקרת היציבות, תגובת תיבת ההילוכים ודוושת הגז/מנוע, ההיגוי, צליל מערכת הפליטה והבולמים האדפטיבים. 

 

2020 אודי RS4 החדשה
אודי RS4 החדשה.

בצד הוויזואלי, אודי RS4 אוונט החדשה נושאת את כל השינויים שהוצגו עם מתיחת הפנים לדגמי ה-A4 הרגילים, בתוספת של עיצוב ספורטיבי ואגרסיבי יותר לפגושים מלפנים ומאחור, כמתבקש. הדגם נשען כסטנדרט על חישוקי "19 אותם ניתן לשדרג לחישוקי "20. את צלחות הבילום הרגילות, ניתן לשדרג לצלחות בילום קרמיות עם צלחות קדמיות בקוטר של 400 מ"מ.

בתא הנוסעים נוכל למצוא את מערכת המולטימדיה החדשה MMI עם מסך מגע "10.1 ולוח מחוונים דיגיטלי Virtual Cockpit עם מספר מסכי תצוגה, כולל כמובן תצוגה ייעודית לדגם ביצועים. זה מצטרף לגלגל הגה קטום העטוף באלקנטרה או עור, מושבי ספורט חשמליים, גימור בקרבון, תפירה קונטרסטית באדום ועוד.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.