2023 מיצובישי ASX החדש
מיצובישי ASX החדש.
2023 מיצובישי ASX החדש
מיצובישי ASX החדש.

כעשור לאחר שהוצג הדור הראשון של ה-ASX, מיצובישי חושפת כעת את הדור השני והחדש של הדגם שייכנס בשנה הבאה כמתחרה נוסף בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים/משפחתיים. מיצובישי ASX החדש, כמו זה הקודם, מיועד בראש ובראשונה עבור השוק האירופי אך בניגוד לדגם היוצא שהיה דגם מפיתוח עצמי מלא, הפעם הדגם מבוסס על המכלולים רנו קפצ'ור, חלק בלתי נפרד מהעבודה שמיצובישי היא חלק מהברית רנו-ניסאן-מיצובישי כיום. 

 

מיצובישי ASX החדש ייכנס לאולמות התצוגה באירופה החל מאביב 2023, האם נזכה לפגוש את הדגם גם כאן בישראל? מכלמוביל סירבו להתייחס וטוענים שלא ידוע להם על מועד שיווק בישראל. ה- ASX החדש הוא הדגם השני של מיצובישי המבוסס על מכלולים של רנו-ניסאן, הדגם הראשון הוא כמובן האאוטלנדר החדש המבוסס על המכלולים של ניסאן אקסטרייל החדש, שהוצג לאחרונה בגרסתו לשוק האירופי. 

 

מיצובישי ASX החדש ייכנס לאולמות התצוגה באירופה החל מאביב 2023, האם נזכה לפגוש את הדגם גם כאן בישראל? מכלמוביל סירבו להתייחס וטוענים שלא ידוע להם על מועד שיווק בישראל. אך אין סיבה שלא לכן נאלץ להמתין לשנה הבאה.

 

2023 מיצובישי ASX החדש
ישווק בישראל עם הנעה היברידית 1.6 ליטר או 1.3 טורבו בנזין.

כפי שאתם יכולים לראות בתמונות, לא ממש קשה לזהות את המקור לדגם שכן למעט עיצוב שונה במעט לגריל הקדמי ותוספת של תאורת יום לאורך הגריל, זה כמובן אותו רנו קפצ'ור המוכר לנו. דרך אגב, בשנה הבאה מיצובישי תציג את הקולט החדשה שתתבסס על הקליאו של רנו ואם מה שאנחנו פוגשים כעת הוא סימן לבאות, אז תתכוננו פשוט לקליאו עם סמל של מיצובישי. 

 

2023 מיצובישי ASX החדש
לא ממש קשה לזהות את המקור.

ומה עם תא הנוסעים? גם כאן זה בדיוק אותו רנו קפצ'ור מוכר עם סמל של מיצובישי על גלגל ההגה. זה לא רע שכן הקפצ'ור הוא רכב איכותי ומוצלח למדי, למעשה הוא הקרוסאובר העירוני הנמכר ביותר באירופה בשנים האחרונות, רק שלהדביק סמל אחר ולומר סיימנו זה לרוב מתכון לרכב שנשאר לעמוד באולמות התצוגה. כמו בקפצ'ור גם כאן נוכל למצוא בתא הנוסעים מולטימדיה מודרנית עם מסך מגע בגדלים של "7 עד "9.3, לוח מחוונים דיגיטלי למחצה עם מסך "7 או מלא עם מסך "10.25 ועוד. 

 

מיצובישי ASX החדש 2023
רק הסמל שעל גלגל ההגה שונה.

מיצובישי ASX החדש ישווק עם מבחר מנועים המוכר לנו מהקפצ'ור: מנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים טורבו בהספק מרבי של 91 כ"ס, מנוע 1.3 ליטר טורבו עם סיוע היברידי 12V בהספקים של 140 כ"ס או 158 כ"ס, מנוע 1.6 ליטר היברידי 145 כ"ס עם סוללה בקיבולת של 1.3kWh ודגם פלאג-אין מלא 1.6 ליטר 160 כ"ס עם סוללה בקיבולת של 10.5kWh שתאפשר לדגם טווח נסיעה חשמלי של 49 ק"מ. טעינה של דגם הפלאג-אין אפשרית בהספק של 3.4kW כך שטעינה מלאה של הסוללה היא עניין של כ-3 שעות. 

 

2023 מיצובישי ASX החדש
מיצובישי ASX החדש.

 

כמובן שנוכל למצוא במיצובישי ASX החדש גם מערכות בטיחות מתקדמות, וגם כאן מדובר באותן מערכות שתוכלו למצוא ברנו קפצ'ור, כגון בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב ועוד. 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 31

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.