אבארט 124 ספיידר נחתה בישראל – מחיר החל מ-299,900 שקל

אבארט 124 ספיידר נוחתת עם מנוע 1.4 טורבו 170 כ"ס, תיבה אוטו' ומחיר מפתיע (יחסית לאבארט) של 300 אלף שקל.

אבארט 124 ספיידר בישראל
אבארט 124 ספיידר

סמל"ת, יבואנית אבארט לישראל, מודיעה היום (ג') על תחילת השיווק של אבארט 124 ספיידר, גרסת הביצועים של אבארט לפיאט 124 ספיידר החדשה המבוססת על מאזדה MX-5. האבארט 124 ספיידר מצוידת במנוע 1.4 טורבו עם 170 כ"ס, תיבת 6 הילוכים אוטו' והנעה אחורית ותשווק במחיר התחלתי של 299,900 שקל.

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

כאמור, האבארט 124 ספיידר מבוססת על מאזדה MX-5 אך היא כוללת שינויים רבים, החל ממנוע שונה, כיול שונה למתלים, מפסק סרנים שונה, עיצוב חיצוני שונה למדי ועד לתא נוסעים משודרג ואיכותי יותר או בקיצור הבסיס הוא מאזדה אך המראה והתחושה הם אבארט.

 

מנוע ה-1.4 ליטר של הדגם נעזר במגדש טורבו מתוצרת גארט בכדי לייצר הספק מרבי של 170 כ"ס ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ ב-2,500 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים אוטו' (עם מנופי העברה על ההגה) המעבירה את הכוח אל הגלגלים האחוריים דרך דיפרנציאל מוגבל החלקה מכני. על משקל של כ-1,062 ק"מ, זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.9 שניות ולמהירות מרבית של 222 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 14.9 ק"מ לליטר.

 

את חישוקי ה-”17 של הדגם מסייעים להצמיד לכביש בולמי בילשטיין בכיול ספורטיבי ואם חשקה נפשכם לצאת במחול של היגוי יתר בקרת היציבות ניתנת לניתוק מלא דרך בורר מצבי הנהיגה.

 

האבארט 124 ספיידר תוצע ברמת גימור הכוללת, בין היתר: מולטימדיה "7 שהיא למעשה מערכת MZD של מאזדה (כולל ניווט ועברית), בקרת שיוט, מושבי ספורט, תאורת LED מלאה כולל זו הראשית (אדפטיבית!), מפתח חכם, בקרת אקלים דיבורית BT, כניסת USB, חיישני תאורה וגשם ועוד.

 

ברשימת האופציות ניתן למצוא מושבי ספורט מעור או לשדרג למושבי ספורט מעור של ריקארו, אגזוז MONZA עם ווסת Free Flow, צביעה ייחודית ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (6)

  • א

    רועי -החשבון שלך לגמרי לא נכון
    המיסים הם 83% לפני ניכוי מס ירוק. מכיוון שלא יודעים באיזה מחיר בדיוק מיובא כל החישוב שלך לא שווה כלום. המחיר בגרמניה לפני הנחות וכולל רווחי סוכנים ויבואן מקומי . ההבדל לישראל הוא עלות שינוע וביטוח. מכיוון שזה מגיע מיפן ומיוצר במפעל מאזדה, גם השינוע יותר זול לישראל מאשר לגרמניה
    נניח לצורך הענין 83% מס וניכוי מס ירוק לפי קבוצה 10 (6,000 שח). היבואן רוכש לכל היותר ב70% מהמחיר הנקוב בגרמניה (לאפשר רווחי סוכן ואפשרויות להנחות) קרי לא יותר מ24500 יורו, 103,000 שח.
    המחיר יוצא 186000-6000=180000 ועל זה מע"מ יוצא 211,000 שח.
    300/211=1.42 (42% רווח על המחיר של היבוא)

    כתובת URL מקוצרת:
  • אור

    חחחחחחחח מעניין אותי מי ישלם על פיאט 300אלף
    לא הגזימו בכלל! רכב ספורט או לא זה עדיין פיאט!!

    כתובת URL מקוצרת:
  • יוני

    חבל שלא מביאים את הדגם עם הגיר הידני...

    כתובת URL מקוצרת:
  • רועי

    אל תשווה מכונית ראודסטאר שתי מושבים פתוחה לS3 משעממת לנהיגה
    אם אתה מחפש לקבל כ"ס לשקל, תקנה פורד פוקוס
    קהל היעד הוא מביני עניין ואניני טעם

    לגבי המחיר, יקר אבל אין מה להשוות לגרמניה או לכל מקום אחר בעולם כשאנחנו משלמים מיסים של 83+17 אחוז שהם 100 אחוז ממחיר הרכב...

    חישוב פשוט: 42 אלף יורו פחות 19 מע"מ גרמני שווה 35,294 יורו
    כפול 2 מיסים כפול 4 (שער יורו) שווה:

    282 אלף שקל
    תוסיף עלויות ארץ ישראליות של שילוח ותוספת למדינות בעל אופי "מלחמתי" הגיוני איפשהו 300 אלף...

    קאפיש?

    כתובת URL מקוצרת:
  • דרור

    במחיר של TYPE-R / STI / A200-AMG/ 135M / GOLF-R / S3? מי קהל היעד? טבחים משעממים?

    כתובת URL מקוצרת:
  • א

    מחיר מפתיע מאד לרעה, בגרמניה 42000 יורו (כולל 19% מע"מ) ולפני הנחות
    לשם השוואה פיג'ו 3008 בגרסה הכי יקרה שהושקה אתמול ב220,000 שח (יקר מדי גם כן), עולה בגרמניה 39,700 יורו

    המחיר לא צריך לעבור את ה250000 שח . רכב מעולה עם ביצועים טובים אבל לא היה מזיק מנוע יותר חזק, על המשקל הזה, זה היה טס

    כתובת URL מקוצרת: