אודי A4 חדשה 2012 – מתיחת פנים לדגם

אודי חושפת את מתיחת הפנים ל-A4, S4 דגמי 2012 וכן לדגמי הסטיישן (אוונט) והאולרוד.

אודי S4 2012

אודי A4 2012 המחודשת/חדשה, זוכה למתיחת פנים שלוש שנים לאחר הצגת הדגם ב-2008. מתיחת הפנים לאודי A4 לא מבצעת מהפכות אלא בעיקר עדכון חיצוני קל המיישר קו עם שאר דגמי החברה ומספק מראה מצודד ומודרני יותר ל-A4 יחד עם שיפור באיכות החומרים בתא הנוסעים והנדסת אנוש טובה יותר למערכת השליטה המרכזית MMI.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מתיחת הפנים כוללת את כל משפחת ה-A4:אודי A4 סדאן, אודי S4, אודי A4 אוונט (סטיישן), אודי A4 אולרוד (קרוסאובר). החדשה העיקרית בתחום המנועים ל-A4 המחודשת זה קבלתו של מנוע ה-1.8 TFSI החדש בהספק של 170 כ"ס (לעומת 160 בקודם) ו-32.6 קג"מ המציע צריכת דלק משולבת של 17.8 ק"מ לליטר, שיפור של כ-19% לעומת המנוע המוחלף. בנוסף למנוע החדש, אודי החליפה את זרוע המתלה האחורי ושינתה את כיול המתלים/בולמים וכל הדגמים זוכים להגה אלקטר-ומכני חדש.

 

 

אודי A4 2012 – עיצוב חוץ:

אודי A4 2012 מול אודי A4 2009

עם מתיחת הפנים, זוכה ה-A4 לזוג פנסים ראשיים חדשים בעיצוב מעוגל יותר ופחות מרובע יחד עם תאורת LED חדשה הנראית כפס אחד שלם ולא כאוסף של נקודות תאורה בהתאם לשאר דגמי אודי.

 

שינויים נוספים זהו מכסה המנוע הקמור יותר והפגוש הקדמי החדש הזוכה לפנסי ערפל בעיצוב טרפזי (במקום עגול) ולגריל המשושה החדש של אודי (במקום טרפזי) עם עיצב חדש לשבכה הצבועה באפור במנועי הארבע צילינדרים ושחור עם מנועי שישה צילינדרים. מאחור,תמצאו פנסי בלימה עם תאורת LED בעיצוב חדש יחד עם פגוש חדש וצמד מפלטי כרום.

 

 

אודי 2012 A4 – עיצוב פנים:

עיצוב פנים אודי A4 2012 מול אודי A4 2009

השינוי הבולט ביותר לעין זה גלגל ההגה החדש הזוכה לטבור הגה עגול כשאר דגמי אודי החדשים. אודי שיפרה את איכות החומרים של הדשבורד והקונסולה המרכזית יחד עם דיפוני עף בעיצוב חדש שנראו לראשונה ב-A7. אודי גם שיפרה את נוחות השימוש במערכת MMI האופציונלית עם מערכת ניווט הכוללת רק 4 כפתורים במקום 8.

 

מנועים:

למעט מנוע ה-1.8 החדש, אין שינוי בשאר המנועים. בתחום מנועי הבנזין דגם הבסיס זוכה למנוע 1.8 FSI עם 120 כ"ס, מנוע ה-2.0 TFSI עם 211 כ"ס והדגם הבכיר זוכה למנוע V6 בנפח 3.0 ליטר TFSI עם 272 כ"ס ו-333 כ"ס בדגם ה-S4 מה שמספיק ל-5.0 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש.

 

בתחום מנועי הדיזל הדגם החסכוני ביותר מצויד במנוע 2.0 TDI בהספק של 136 כ"ס המציע צריכת דלק של 23.8 ק"מ לליטר. אותו מנוע מוצע גם בהספקים של 120 כ"ס, 143 כ"ס ו-177 כ"ס. מנוע הדיזל הבכיר V6 בנפח 3.0 ליטר TFSI מוצע בשני הספקים של 204 כ"ס (20.4 ק"מ לליטר) ו-245 כ"ס.

 

כל מנועי הבסיס מוצעים עם תיבת 6 הילוכים ידנית או תיבת הילוכים מולטיטרוניק רציפה או S-tronic שבעה הילוכים כפולת מצמדים ודגמי ה-V6 בנזין או דגמי הדיזל מוצעים עם תיבת הילוכים ידנית, רציפה או כפולת מצמדים 6 הילוכים.

 

אודי A4 סדאן

אודי S4

אודי A4 אוונט

אודי A4 אולרוד

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות