אודי A6 החדשה 2015 – מתיחת פנים

אודי חושפת את ה-A6 החדשה לשנת 2015 לאחר מתיחת פנים לדגם. מתיחת הפנים בוצעה במקביל בכל גרסאות הדגם – S6, RS6 ו-A6 אולרוד.

2015 אודי A6 החדשה

אודי חשפה היום (ה') את משפחת ה-A6 המחודשת לשנת 2015, זאת לאחר שהעניקה לכל גרסאות הדגם מתיחת פנים הכוללת עיצוב חיצוני מעודכן, תא נוסעים משודרג הכולל מערכת מולטימדיה חדשה וכן מנועים מעודכנים - חזקים, נקיים וחסכוניים יותר. אודי תציג את ה-A6 המחודשת בתערוכת פריז בחודש הבא, הדגם המחודש צפוי לישראל לנחות אצלנו במהלך המחצית הראשונה של 2015.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

חיצונית, מכונית הסאלון של אודי מקבלת חזית מעודכנת עם גריל חדש, פגוש קדמי חדש ופנסים שעוצבו מחדש. כאופציה ניתן לקבל פנסים ראשיים בטכנולוגיית LED כולל טכנולוגיית LED METRIX החדשה שהוצגה עם ה-A8. מהצד ומאחור ניתן למצוא חציות צד חדשות, פגוש אחורי חדש, עדכון קל לפנסים מאחור ועיצוב חדש ליציאות צינור המפלט. בתא הנוסעים, אודי הוסיפה אפשרויות חדשות לגימור, הוסיפה אבזור ושדרגה את מערכת ה-MMI במעבר גרפי – חדש ומהיר יותר.

 

אודי A6 ו-A6 אוונט (סטיישן) המחודשות יוצעו עם שלושה מנועי בנזין TFSI בהספקים של בין 190-333 כ"ס וחמישה מנועי דיזל TDI בהספקים של 150-326 כ"ס. כל המנועים שודרגו ומציעים הספקים גבוהים יותר, צריכת דלק נמוכה יותר וכולם עומדים כעת בתקן אירו 6. לפי אודי, פליטת ה-C02 של מנועים אלו הפוחתה בממוצע בכ-22%. המנועים החזקים של הדגם משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטו', כל שאר המנועים מוצעים עם תיבת 6 הילוכים ידנית או 7 הילוכים כפולת מצמדים S-tronic. למעט גרסאות הבסיס של הדגם המוצעות עם הנעה קדמית, שאר הגרסאות מוצעות עם הנעה כפולה Quattro.

 

 

עם השקת ה-A6 המחודשת אודי מציגה את גרסאות ה"Ultra" - גרסאות חסכוניות הכוללת מספר שינויים לטובת שיפור צריכת הדלק, כולל שימוש בקפיצים מסיבי זכוכית מחוזקים בפולימר (GFRP) החוסכים כ-4.4 ק"ג בדמי הדיזל. שתי גרסאות Ultra יוצעו עם תחילת השיווק: 1.8TFSI עם 190 כ"ס ו-2.0TDI עם 150 כ"ס המציעות צריכת דלק משולבת של 17.5 ק"מ לליטר או 23.8 ק"מ לליטר בהתאמה, זאת כאשר המנועים משודכים לתיבת S-tronic.

 

היצע מנועי הדיזל כולל בנוסף ארבע גרסאות למנוע ה-3.0 ליטר TDI, אחת עם מגדש טורבו יחיד בהספקים של 218 כ"ס ו-272 כ"ס והשנייה, הגרסה כפולת המגדשים של מנוע זה מציעה הספק מרבי של 320 כ"ס. למנוע זה גרסה נוספות ומשודרגת עם הספק של 326 כ"ס ואפשרות ל"גדישת יתר" זמנית המעלה את ההספק בזמן האצות חזקות ל-346 כ"ס.

 

הגרסאות הספורטיביות של הדגם, אודי S6 ואודי S6 אוונט 2015, מוצעות עם גרסה משופרת של מנוע ה-V8 TFSI בי-טורבו בנפח של 4.0 ליטר המייצר בדגם המחודש הספק מרבי של 450 כ"ס, זאת לעומת 420 כ"ס בדגם היוצא. זה מספיק לנתון 0-100 של 4.4 שניות בדגם הסדאן (לעומת 4.6 שניות בדגם היוצא) או 4.6 שניות בדגם הסטיישן. גם צריכת הדלק השתפרה במעט ועומדת בדגם הסדאן על 10.9 ק"מ לליטר.

 

גרסת הביצועים של הדגם, אודי RS6 אוונט, מוצעת עם אותו מנוע של ה-S6 אך בהספק מרבי של 560 כ"ס (ללא שינוי) וזה כבר מספיק ל-3.9 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 305 קמ"ש ללא מגביל מהירות.

 

2015 אודי A6:

 

2015 אודי S6:

 

2015 אודי RS6 אוונט:

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות