אודי A6 החדשה בישראל – החל מ-419,000 שקל

החל שיווקה של אודי A6 2011 החדשה בישראל. עיצוב חדש ומרשים, מרכב קל משקל וביצועים גובהים יחד עם חיסכון בצריכת הדלק.

2011 אודי A6 החדשה

חברת צ'מפיון מוטורס החלה בימים אלו בשיווק הדור השביעי של דגם ה- A6 Audi. אודי A6 החדשה מציגה עיצוב אתלטי מבעבר המקרב אותה למראה ה-אודי A8 יחד עם תאורת LED מלפנים ומאחור. יחד עם שימוש נרחב באלומיניום במרכב, ה-A6 החדשה קלה ב- 15% לעומת הדגם היוצא ומציעה חיסכון משמעותי של עד 21% בצריכת הדלק.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

עם תחילת השיווק יוצעו דגמי ה- A6 בשלב הראשון בשתי רמות גימור המצויידים בגרסת מנוע אטמוספרי 2.8 FSI בהספק של 204 כ"ס, וגרסת מנוע מוגדש על TFSI V6 בנפח 3.0 ליטר בהספק של 300 כ"ס.

 

ה- A6 החדשה ניצבת על בסיס גלגלים ארוך ב- 8 סנטימטרים לעומת הדגם היוצא, המספקים לנוסעים מרחב פנימי גדול יותר מבעבר במיוחד לנוסעים מאחור. למרות התרחבות חלל הפנים, ה- A6 מציגה מימדים חיצוניים כמעט זהים לדגם היוצא עם אורך של 4.92 מטר, רוחב של 1.87 מטר, וגובה של 1.46 מטר. תחום הנוחות והאבזור מציע שפע הכולל בין היתר מושבים קדמיים עם אוורור וקירור, ריפודי עור משולב ואופציה לפונקציות עיסוי וזכרון. תאורה פנימית מפוזרת הכוללת נורות אמביינט מרגיעות לאחר יום עבודה. בקרת אקלים מפוצלת 4 אזורים (בלעדי בקטגוריה) שמשות מבודדות חום, מערכת שמע יוקרתית של Bang & Olufsen ועוד.

 

חידוש מעניין נוסף שמציעה ה- A6 כולל שיתוף פעולה עם Google, המאפשר את חיבור הרכב לאינטרנט דרך טכנולוגיית Bluetooth. מערכת UMTS שולפת תמונות ומידע מ-Google Earth על צג ומשלבת אותם עם מסלול הניווט, כמו גם נקודה אלחוטית המספקת קשר למכשירים ניידים באמצעות לוח הבקרה (אופציה). כמובן נמצאת גם מערכת השליטה המרכזית MMI עם מסך מרכזי בגודל 6.5 אינצ' ותצוגה עילית כאפוציה.

 

{iframe width="576" hight="350"} http://www.youtube.com/embed/6UdVOFYP57A?rel=0{/iframe}

 

ה- A6 החדשה כוללת מבחר טכנולוגיות בטיחות מתקדמות המציבות אותה בשורה הראשונה בהגנה על חיי הנוסעים בסגמנט יוקרה מנהלים. כך למשל ניתן למצוא את מערכת ה- Audi Active Lane Assist העוזרת בשמירה על נתיב הנסיעה ומספקת אזהרה באמצעות ויברציה של ההגה במקרה של סטייה מהנתיב (אופציה). דוגמאות נוספות הן מערכת בקרת שיוט עם פונקצית Stop & Go המשלבת בין שליטה על מהירות הנסיעה ומרחק הנסיעה מהרכב מלפנים, או מערכת החניה האוטומטית PARK ASSIST היודעת לבצע חניה במקביל ובניצב למדרכה. הרכב כולל 6 כריות אוויר ובנוסף את כל מערכות הבטיחות הידועות: ABS, EDL, TCS, BAS, ESP. מערכת הניווט MMI עובדת במקביל למערכות הסיוע לנהג ומערכות הבטיחות. כך למשל היא מעבירה את נתוני המסלול והנהיגה ליחידות הבקרה של הפנסים, תיבת ההילוכים אוטומטית ולבקרת השיוט האדפטיבית. זה מאפשר למערכות האלה להכיר תרחישים מורכבים ולספק תמיכה לנהג.

 

ה- A6 מציעה בישראל בשלב הראשון שתי גרסאות מנועים. גרסת מנוע אטמוספרי 2.8 FSI בהספק של 204 כ"ס, המושגים בין 5,250 – 6,500 סל"ד, ומומנט מירבי של 28.4 קג"מ המושג בין 3,000 – 5,000 סל"ד. עם מנוע הבסיס מציעה ה-A6 החדשה רמת ביצועים של 7.7 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 240 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 13.5 ק"מ לליטר.

 

גרסת מנוע מוגדש על TFSI בנפח 3.0 ליטר בעלת 300 כ"ס עם שישה צילנדרים המשיגה מומנט מירבי של 44 קג"מ בין 2,900 – 4,500 סל"ד. בזכות המשקל הנמוך ומנועי ה- TFSI ה- A6 מציעה תאוצה מ- 0 ל- 100 ב- 5.5 שניות ומהירות מרבית של 250 קמ"ש יחד עם שצריכת דלק משולבת של 12.2 ק"מ לליטר.

 

גרסת ה- 2.8 ליטר משודכת לתיבה רציפה מולטיטרוניק, וגרסת 3.0 ליטר לתיבת הילוכים מסוג S Tronic בעלת שבעה יחסי העברה. שני המנועים מציעים את טכנולוגיית ה- FSI ומערכת כיבוי והתנעה מיידית (Stop-Start), המשפרת אף היא את צריכת הדלק. בהשוואה לדגם היוצא מציעה ה- A6 החדשה חיסכון ממוצע של עד 21% בתצרוכת הדלק, נתון המציב אותה בראשות הסגמנט בהשוואה למתחרות המקבילות. ה- A6 מציגה את החידוש האחרון באחיזת הכביש עם Crown Wheel quattro המאפשרת שינויי חלוקת מומנט לגלגלים בזמן איבוד אחיזה של הגלגלים, כמו גם הפנייה של יותר מומנט לגלגל החיצוני בזמן כניסה לפניה.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות