אודי TT רודסטר החדשה 2015 נחשפת

אודי חושפת את גרסת הרודסטר הפתוחה לאודי TT החדשה, תוצע עם שלושה מנועים כולל גרסת TTS עם 310 כ"ס וגרסת Ultra חסכונית במיוחד.

2015 אודי TT רודסטר
אודי חושפת את ה- TT רודסטר החדשה

תערוכת פריז בפתח ויצרני הרכב נמצאים במרוץ החשיפות של טרום התערוכה. אודי מצידה חושפת היום (יום ד') את ה-TT רודסטר 2015 החדשה, הגרסה הפתוחה והדו מושבית לאודי TT החדשה שהוצגה מוקדם יותר השנה, המציעה גג רך הנפתח בלחיצת כפתור - עד למהירות של 50 קמ"ש - ב-10 שניות בלבד.

אודי תציע את ה-TT רודסטר עם אותם מנועים של גרסת הקופה, דיזל אחד ושני מנועי בנזין, כולם בנפח של 2.0 ליטר ארבעה צילינדרים טורבו ובהספקים של בין 184-310 כ"ס. המנועים משודכים כסטנדרט לתיבת 6 הילוכים ידנית וכאופציה לתיבת שישה הילוכים כפולת מצמדים S-tronic. הנעה כפולה Quattro מוצעת כאופציה בגרסאות הבסיס וכסטנדרט בגרסת ה-TTS.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

דגם הבנזין הבסיסי מצויד במנוע 2.0 ליטר טורבו TFSI בהספק מרבי של 230 כ"ס ו-37.7 קג"מ בין 1,600-4,300 סל"ד ודגם ה-TTS מצויד באותו מנוע המשודרג להספק מרבי של 310 כ"ס ומוממנט מרבי של 38.7 קג"מ בין 1,800-5,700 סל"ד. דגם TTS עם תיבת S-tronic מספק ביצועים של 4.9 שניות 0-100 קמ"ש, 0.6 שניות פחות מהדגם הקודם, ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש.

לאלו המחפשים רודסטר עם חיסכון של מכונית עירונית, אודי מציעה את ה-TT רודסטר דיזל בגרסת Ultra החסכונית. גרסה זו מצוידת במנוע טורבו דיזל 184 כ"ס המציע בדגם צריכת דלק משולבת של 23.2 ק"מ לליטר. הבחירה בחיסכון לא אומרת ביצועים של נהג שבת: 7.5 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 230 קמ"ש.

הדור השלישי של אודי TT רודסטר מבוסס כמו גרסת הקופה על פלטפורמת MQB משודרגת. עם אורך של 4,117 מ"מ, רוחב של 1,832 מ"מ, גובה של 1,355 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,505 מ"מ, ה-TT רודסטר החדשה קצרה ב-21 מ"מ מהדגם היוצא, צרה ממנו ב-10 מ"מ, נמוכה ממנו ב-3 מ"מ ורק בסיס הגלגלים התארך ב-37 מ"מ. כמו הדגם היוצא, גם כאן מותקן ספוילר אוטו' הנפתח במהירויות של מעל ל-120 קמ"ש לטובת תוספת של כוח הצמדה.

הפרופורציות החדשות יחד עם העיצוב החדש אפשרו להפחית את מקדם הגרר ל-0.3 Cd בלבד (גג סגור), הנתון הנמוך בסגמנט בו מתחרה ה-TT רודסטר. נפח תא המטען גדל ב-50 ליטר לעומת הדגם הקודם והוא עומד בדגם החדש על 280 ליטר, כך הוא נישאר גם כאשר הגג במצבו הפתוח. משקל דגם הבסיס עומד על 1,320 ק"ג (ללא נהג), נשאר זהה לדגם היוצא.

כמו בדגם הקופה, גם כאן נמצא במקום לוח מחוונים סטנדרטי מסך TFT ענק בגודל של "12.3 המשמש את מערכת המולטימדיה MMI וגם כלוח מחוונים, התצוגה ניתנת לשינוי לפי בחירת הנהג. כאופציה ניתן לצייד את הדגם בבולמים אדפטיביים, סטנדרט בגרסת ה-TTS הכוללת בנוסף הנמכת מרכב של 10 מ"מ, כיול ספורטיבי יותר של המתלים, בלמים משופרים ועוד. בנוסף וכאופציה, ניתן לצייד את הדגם בתאורת LED ראשית "פשוטה" או בתאורת LED מתקדמת יותר - אודי Matrix LED.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות