אודי חושפת את ה-S6 ה-S7 וה-S8 החדשות – בשנה הבאה בישראל

אודי תציג בתערוכת פרנקפורט הקרובה את קו דגמי ה-S החדשים עם הספקים החל מ-420 כ"ס ועד ל-520 כ"ס.

אודי S6 - בשנה הבאה בישראל

אודי תציג שלושה דגמי "S” חדשים בתערוכת פרנקפורט הקרובה: S6 סדאן וסטיישן (אוונט) S7 ספורטבק ומכונית הדגל S8. את שלושת דגמי ה-S החדשים, תשרת אותה יחידת הנעה חדשה של אודי: מנוע V8 כפול מגדשים בנפח 4.0 ליטר TFSI.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

אודי S6 ואדי S7 יזכו מאותו מנוע להספק של 420 כ"ס ומומנט של 56.06 קג"מ המתקבל בין 1,400 ל-5,300 סל"ד. מנוע זה מחליף את מנוע ה-5.2 ליטר V10 אטמוספרי אשר סיפק בדגם ה-S6 כ-430 כ"ס ו-55 קג"מ ב-3,000 סל"ד.

 

הביצועים דומים למדי בין הדגמים: אודי S6 סדאן נזקקת ל-4.8 שניות בהאצה מ-0 ל-100 קמ"ש ואודי S6 סטיישן ואודי S7 ב-4.9 שניות. המהירות המרבית זהה בכולן ומוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש. שלושת הדגמים S7,S6 ו-S6 אוונט מצוידים בהנעה כפולה (קוואטרו) ותיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים.

 

אודי S8 מקבלת כאמור את אותה יחידת הנעה, רק שעבור מכונית הדגל הספורטיבית ההספק עולה ב-100 כ"ס ומתייצב על 520 כ"ס והמומנט על 66.25 קג"מ המתקבל בין 1,700 ל-5,500 סל"ד. באודי S8 המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית המעבירה את דרך מערכת הנעה כפולה כמובן. במקרה של אודי S8, גם כאן הוחלף מנוע ה-5.2 ליטר V10 אטמוספרי, אך כאן ההספק צמח ב-70 כ"ס לעומת ה-S8 הקודמת. הביצועים יספקו כל בעל ממון ממהר עם 4.2 שניות בהאצה מ-0 ל-100 קמ"ש.

 

היתרון הגדול של המעבר למנוע TFSI הוא לא רק בביצועים אלא בצריכת הדלק שהשתפרה בממוצע בין 20%-25%. אודי S6 ו-S7 מציעות צריכת דלק משולבת של 10.6 ק"מ לליטר ואודי S8 תציע 7.5 ק"מ לליטר. כל הדגמים מצוידים במערכת מתלי האוויר האדפטיבית של אודי, להנמכת מרכב בכ-10 מ"מ ולבלמים מוגדלים כולל אופציה לצלחות בילום קרמיים.

 

מצ'מפיון מוטורס נמסר שכל הדגמים למעט ה-S6 אוונט, ישווקו בשנה הבאה בישראל.

 

אודי S6 ו-S6 אוונט:

 

אודי S7:

 

אודי S8:

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (1)

  • נתי הון

    איזה שילוב זה צריך להיות על הכביש של עיצוב של אודי עם מנוע של בנטלי. רק לקוות לנהוג על כזה.

    כתובת URL מקוצרת: