2019 אודי S6 החדשה
אודי S6 החדשה.
2019 אודי S6 החדשה
אודי S6 החדשה.

אודי מציגה את גרסאות הביצועים S6 ו-S7 עם מנוע דיזל 349 כ״ס באירופה ו-450 כ״ס בשאר העולם.

 

אודי חושפת היום (ה׳) את דגמי הביצועים אודי S6 סדאן, אודי S6 סטיישן ואודי S7, עם מנוע בנזין 450 כ״ס או מנוע דיזל עם מגדש טורבו חשמלי 349 כ״ס - עבור השוק האירופאי בלבד.

 

דגמי הדיזל מצוידים במנוע 3.0 ליטר V6 TDI הנעזר בשני מגדשי טורבו - מדחס חשמלי עבור סל״ד נמוך (עד 1,650 סל״ד) ומגדש טורבו רגיל לטווח סל״ד בינוני-גבוה. השילוב הזה מאפשר תגובה מהירה יותר לדוושת התאוצה, במיוחד בסל״ד נמוך, ובנוסף מבטל את השהיית הגדישה המאפיינת מגדשי טורבו רגילים הפועלים על גזי הפליטה.

 

2019 אודי S7 החדשה
אודי S7 החדשה - מנוע בנזין או דיזל.

המנוע מייצר הספק מרבי של 349 כ״ס ומומנט מרבי של 71.3 קג״מ בין 2,500-3,100 סל״ד. המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית וכמו כל דגמי ה-S של אודי, למערכת הנעה כפולה קוואטרו המעבירה 40:60 בנסיעה רגילה ומסוגלת, בהתאם לאחיזה, להעביר עד 70% מהמומנט לציר הקדמי ועד 85% לציר האחורי.

 

עבור ה-S6 TDI תחנת הכוח הזו מספיקה לנתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 5.0 שניות (5.1 שניות בסטיישן וב-S7) ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ״ש.

 

אודי S6 סטיישן החדשה
יש גם בסטיישן - שלא נזכה לראות בישראל.

מנוע הדיזל מצויד במערכת מיקרו-היברידית 48V המאפשרת שיוט על בסיס המנוע החשמלי בלבד (בטווח מוגבל של מהירויות) למשך של עד 40 שניות. המערכת מנצלת את אנרגיית הבלימה בכדי לטעון את סוללת הליתיום-יון הקטנה של המערכת. המערכת מאפשרת בנוסף להפסיק את פעולת המנוע בגלישה לעצירה כבר החל ממהירות של 22 קמ״ש - מערכת עצור/סע מתקדמת.

 

אודי S7 החדשה
אודי S7 החדשה.

בשווקים אחרים הדגמים יצוידו במנוע בנזין בלבד, מנוע 2.9 ליטר V6 טווין-טורבו שהוצג באודי RS5 החדשה (פיתוח משותף עם פורשה). המנוע מייצר הספק מרבי של 450 כ"ס ומומנט מרבי של 61.2 קג"מ המושג בטווח רחב יותר סיבובי מנוע, בין 1,900-5,000 סל"ד. גם כאן המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטו׳ ומערכת הנעה כפולה קוואטרו. בשלב זה אודי לא מציינת את נתוני הביצועים, אך ניתן לצפות לנתון 0-100 קמ״ש באזור ה-4.4 שניות.

 

אודי S6 ו-S7 מצוידות במערכת היגוי S משודרגת, בולמים אדפטייביים בכיול S עם הנמכת מרכב של 10 מ״מ לעומת הגרסאות הרגילות של הדגמים, במערכת פליטה משודרגת ובמערכת בלימה משופרת עם צלחות בילום גדולות יותר ושש בכונות לנעילת הצלחות מלפנים ומאחור.

 

אודי S7 החדשה תא הנוסעים
אווירה ספורטיבית גם בתא הנוסעים.

רוכשי הדגמים יוכלו לשדרג למערכת היגוי בעלת יחס משתנה, לתמרון קל בעיר ובחניה ודיוק במהירות גבוהה, עם היגוי לכל ארבעת הגלגלים. את המתלים ניתן לשדרג למתלי אוויר ואת צלחות הבילום לצלחות קרמיות המפחיתות 9 ק״ג מהמשקל הבלתי מוקפץ.

 

אודי S6 החדשה תא הנוסעים
אפשר גם בגימור שלא מדגיש את האופי הספורטיבי.

בצד הויזואלי, הדגמים זכו לעיצוב ספורטיבי וקרבי יותר לפגושים, סופיות מפלט בולטות, חצאיות צד וחישוקי ״20 כסטנדרט. בתא הנוסעים, אותו ניתן לבחור במספר סגנונות עיצוב, ימצאו הרוכשים מושבי ספורט בריפוד אלקנטרה (עור Valcona כאופציה), תפירה קונטרסטית, גלגל הגה שמן וספורטיבי עם מנופי העברת הילוכים, דוושת מתכת, אופציה לגימור אלומיניום מוברש, לוח מחוונים דיגיטלי כסטנדט ותצוגה ייעודית לדגם ביצועים בלוח המחוונים ובמערכת המולטימדיה המרכזית.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.