אופל אסטרה OPC (ווקסהול VXR) עם הספק של 280 כ"ס, מגיעה להילחם בפוקוס ST, לאון קופרה R וגולף GTI ו-R.

אופל אסטרה OPC

אופל חושפת רשמית את האסטרה החזקה ביותר, אסטרה OPC (ווקסהול VXE בבריטניה) המתבססת על אסטרה GTC החדשה, גרסת ה-3 דלתות הספורטיבית של האסטרה.

 

אופל מציידת את האסטרה OPC במנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק של 280 כ"ס ו-40.8 קג"מ, מה שלא רק הופך אותה לאסטרה החזקה ביותר אי פעם, אלא הופך אותה לקומפקטית "החמה" החזקה ביותר מול המתחרות כגון גולף GTI (בעצם גם גולף R), סיאט לאון קופרה R או רנו מגאן ספורט 250.

 

אופל לא מפרסמת עדיין את נתוני הביצועים המלאים אלא רק את נתון המהירות המרבית העומד על 250 קמ"ש, אך ניתן לצפות לנתון תאוצה מתחת ל-6 שניות. המנוע משודך לתיבת שישה הילוכים ידנית.

 

כמו כל דגמי ה-OPC של אופל, גם האסטרה OPC היא מפגן של עיצוב כוחני ומוחצן אשר לא משאיר ספקות בדבר הייעוד שלה. את הפגוש הקדמי של ה-GTC, מחליפה ה-OPC בפגוש בעיצוב אגרסיבי גריל "חלת דבש" ענק, וצמד כונסי אוויר בולטים וכסופים לקירור בלמי הברמבו. מהצד נוספו חצאיות בולטות ומאחור, זוכה הפגוש לצמד יציאות מפלט גדולות בצדדיו ודיפיוזר שחור בולט בתחתיתו. משלימים את חבילת העיצוב החיצונית אל חישוקי 19 אינץ' בעיצוב ייחודי לדגם.

 

בצד המכני, מערך המתלים זהה לזה של האסטרה GTC, אך מלפנים נוסף דיפרנציאל מוגבל החלקה, הבולמים הוקשחו ומפסק הסרנים מלפנים ומאחור הורחב. לפי אופל, ל-OPC רמת אחיזה יוצאת דופן.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.