אופל קורסה החדשה 2015 – נחשפת רשמית

אופל קורסה 2015 החדשה תצויד במנוע 1.0 ליטר טורבו בהספק של 90 או 115 כ"ס, עם תא נוסעים יוקרתי ועיצוב פנים וחוץ בהשראת אופל אדם.

2015 אופל קורסה החדשה

אופל מסירה את הלוט מעל הקורסה 2015 החדשה, דור חמישי לסופרמיני של אופל אשר תוצג בחודש אוקטובר הקרוב בתערוכת פריז ותנחת אצלנו בישראל בתחילת 2015. אופל קורסה החדשה ממשיכה מסורת שהחלה לפני 32 שנה ומאז ועד היום נמכרו מהדגם כ-12 מיליון יחידות.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

כפי שנחשפנו בעבר באמצעות תמונות ריגול של הקורסה החדשה, שתוצע בתצורת 3 או 5 דלתות האצ'בק, העיצוב החיצוני לא שונה במיוחד מזה של הדגם הנוכחי. בחזית נמצא פנסים עם תאורת LED ליום ופגוש קדמי עם גריל בולט שעוצב בהשראת אופל אדם ואין ספק כי אופל מכוונת את הקורסה ישירות אל הפולו של פולקסוגן עם מראה בוגר, קצת שמרני וקריצה של יוקרה.

 

בעוד העיצוב החיצוני הוא רק אבולוציה, תא הנוסעים של הקורסה החדשה כבר לא משאיר כל זכר לתא הנוסעים של הדגם הנוכחי, כאשר העיצוב כולו נעשה בהשראת תא הנוסעים של אופל אדם והתחושה מהמראה והעיצוב היא של תא נוסעים איכותי במיוחד שללא ספק יאתגר את הטובות שבסגמנט – מרשים בהחלט. בהתאם לרמת הגימור, הדגם יוצע עם מערכת מולטימדיה Intellilink הכוללת מסך מגע מרכזי, הגה עם מצב CITY המשנה את תגבור ההיגוי, מצלמה קדמית עבור מערכת בלימה אוטו' ובקרת שיוט אדפטיבית ועוד. בהתאם למגמה הנוכחית וכמו באופל אדם, אופל תציע לרוכשים אפשרויות להתאמה אישית של העיצוב כגון צבעים שונים לפאנל הקישוט המרכזי בדשבורד ועוד.

 

 

אופל קורסה החדשה: מנועי טורבו קטני נפח.

כמו כל המתחרות האירופאיות שלה, גם אופל קורסה החדשה תוצע עם מנוע טורבו קטן נפח ממשפחת מנועי ה-SIDI ECOTEC החדשה של אופל: מנוע שלושה צילינדרים טורבו בנפח של 1.0 ליטר SIDI עם הזרקת דלק ישירה אשר יוצע בשתי גרסאות הספק: 90 כ"ס או 115 כ"ס ומציע מומנט מרבי של 17.3 קג"מ בין 1,800 ל-4,700 סל"ד. המנוע משודך כסטנדרט למערכת עצור/סע.

 

מנועים נוספים שיוצעו עם הדגם הוא מנוע 1.4 ליטר טורבו החדש שיציע בדגם בגרסה מוחלשת עם הספק מרבי של 100 כ"ס ומומנט מרבי של 20.4 קג"מ. הקורסה החדשה תוצע בנוסף עם שני מנועים אטמוספריים מחודשים בנפחים של 1.2 עם 70 כ"ס ליטר ו-1.4 ליטר עם 90 כ”ס. מנוע טורבו דיזל 1.3 ליטר CDTI שיוצע בשני הספקים של 75 כ"ס ו-95 כ"ס. בהמשך אופל תציע עם מנוע זה גרסה "ירוקה" הצפויה להשיג צריכת דלק משולבת של 28.3 ק"מ לליטר.

 

המנועים ישודכו לשתי תיבות שישה הילוכים חדשות – ידנית או אוטומטית.

 

אופל קורסה החדשה: התנהגות של פיאסטה ואיכות של פולו.

אופל קורסה החדשה מבוססת על הפלטפורמה של הדגם היוצא ולכן גם מידות הדגם (שלא נחשפו עדיין) כמעט וזהות לחלוטין לאלו של הדגם היוצא. לפי אופל, הפלטפורמה עברה שדרוג מקיף יחד עם מערך מתלים ומערכת היגוי חדשים לחלוטין.

 

באופל מציינים שבתכנון הקורסה החדשה, פורד פיאסטה שימשה להם כאמת המידה להתנהגות כביש ואילו הפולו של פולקסווגן הייתה היעד לנצח בכל הקשור לאיכות הנסיעה הכוללת. זו גם הסיבה שאופל תציע את הקורסה 2015 בשתי תצורות מתלים: סטנדרטית "Comfort" עם חישוקי "16 ובכיול ספורטיבי עם הנמכת מרכב של 15-20 מ"מ וחישוקי "16 או "17.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (6)

  • א

    העיקר שיהיה תמחור טוב ואבזור טוב<br />לקח להם יותר מדי זמן להחליף את הדגם הקודם<br />תמחור טוב, זה עד 80000 שח למנוע 1.0 טורבו 90 כ"ס ידני (רצוי באזור ה75000) ,כך שתתחרה בקליאו והפיאסטה <br />ושתגיע עם גיר אוטומטי מודרני חסכוני ואמין, ולא הגירים הקצת מיושנים של GM שלא נהנים מצריכת דלק מיטבית

    כתובת URL מקוצרת:
  • מוטי

    אבל תא הנוסעים, לפחות לפי התמונות, ניראה מזמין ומרשים.

    כתובת URL מקוצרת:
  • איילו

    עיצוב משעמם. מאחור היא מזכירה את i10. העיצוב הפנימי לא מרגש בכלל.

    כתובת URL מקוצרת:
  • גר בחלם

    אופל שייכת לגי אם האמריקאית ומורכבת באנגליה ספרד ברובה.<br />יש מגע גרמני אבל הם חייבים להשתמש בטכנולוגיות שבאות מאמריקה קוראה.<br />בשל כך הרכב תמיד מורגש לא מגובש, כמו שברולט בעצם.

    כתובת URL מקוצרת:
  • שי

    אבל בארץ היא כבר תימחר בתצורה כל כך אפרורית ודלת איבזור, שזה יוציא את החשק מהמכונית הזו. לפני כ- 3 שנים התכוונתי לרכוש את הדור הנוכחי. האיבזור היה כה דל (Enjoy), ואפילו שהייתי מוכן לשלם יותר, אין תוספות כמו חישוקי סגסוגת ואחרים. נדמה לי שאפילו 4 חלונות חשמליים לא ניתן היה לקבל. שלא לדבר על חומרי ריפוד זולים ומשעממים. למרות שהיו 3 אופציות לקצת צבעוניות בדשבורד, דלות האיבזור צרמה לי. למרות שמאוד רציתי את הרכב הזה, פסלתי את הקנייה הזו. קניתי בסוף פיג'ו 207. האמת, אני די מרוצה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלי

    איכותית ויקית כמו הגרמנים

    כתובת URL מקוצרת: