אינסיגניה 2014: תא נוסעים משודרג ומנועים חדשים

בתערוכת פרנקפורט הקרובה, אופל תציג את מתיחת הפנים לאינסיגניה שתזכה לקונסולה מרכזית ולוח שעונים חדשים וכן למנועי טורבו חדשים.

אופל אינסיגניה החדשה (מתיחת פנים) תוצג בפרקנפורט

בתערוכת פרנקפרט הקרובה בספטמבר, לכל המאוחר, תחשוף אופל את האינסיגניה החדשה/מחודשת לאחר מתיחת פנים מקיפה לדגם. בעוד העיצוב החיצוני לא ישתנה מהותית ורק יזכה לעדכון מודרניזציה קל לחזית ולפנסי הבלימה, תא הנוסעים של הדגם יזכה לרענון משמעותי יותר וצפוי גם עדכון בתחום המנועים.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

{jathumbnail off}

 

לאינסיגניה של אופל יש "אחות" תאומה אמריקאית - ביואיק ריגל (Regal) – שזכתה לאחרונה למתיחת פנים ומאפשרת לנו להציץ אל השינויים הצפויים באינסיגניה המחודשת.

 

כאמור, מהחוץ השינוי לא רב ומה שמוצג בתמונות בעבוד מחשב (על בסיס ביואיק ריגל החדשה) פחות או יותר מציג את כל השינוי החיצוני. כפי שניתן לראות בתמונות תא הנוסעים, לשני הדגמים היו בעבר תאי נוסעים זהים ולפי תמונות ריגול של האינסיגניה שהתפרסמו לאחרונה ברשמת, מצב זה ימשיך גם לאחר מתיחת הפנים כך שתא הנוסעים החדש של הריגל, זהו בדיוק תא הנוסעים שנזכה לראות באינסיגניה החדשה, למעט רקע אדום אירופאי ללוח המחוונים במקום הכחול קרח האמריקאי.

שיפור משמעותי בהנדסת האנוש ועדכון מתבקש ללוח המחוונים המיושן למראה

 

מבנה-עיצוב הדשבורד אמנם נשאר זהה לדגם הנוכחי, אך לוח המחוונים המיושן למראה בדגם הנוכחי, מוחלף באחד חדש ומודרני עם מסך צבעוני בגודל "4.2 במרכזו עבור מחשב הדרך ומערכת המולטימדיה. גם גלגל ההגה חודש וזוכה בכפתורי תפעול חדשים. השינוי המבורך ביותר הוא כמובן הקונסולה המרכזית שחודשה העושה סדר בבלגן ומבלי לנסות לספור כמה כפתורים ירדו בדגם החדש, מדובר בשיפור משמעותי בהנדסת האנוש של הדגם עם הפרדה ברורה בין מערכת השמע למערכת בקרת האקלים. גם מסך המגע המרכזי (לפחות לפי תמונות הריגול) צפוי לחצות את האוקיינוס ולנחות באירופה וכמובן אולי גם כאן בישראל.

 

כמו הריגל, גם האינסיגניה החדשה/מחודשת צפויה להיפרד ממנוע ה-2.0 טורבו 220 כ"ס הוותיק ולקבל את הגרסה החדשה של מנוע זה, המשרתת למעשה גם את שברולט מאליבו החדשה, מנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק של 259 כ"ס ו-35.8 קג"מ. אם באופל ישראל ירצו לשווק את הדגם בגרסה מוזלת שתוכל להתחרות במשפחתיות הגדולות בגזרת ה-160-170 אלף שקל, ישנו כמובן את מנוע ה-1.6 טורבו SIDI החדש המוצע כיום באירופה באסטרה המחודשת, מנוע בהספק של 170 כ"ס ומומנט של 26.5 קג"מ בין 1,650-3,200 סל"ד. גם מנוע 2.0 טורבו דיזל חדש ישנו בהיצע - כפול מגדשי טורבו בהספק של 195 כ"ס ו-40.8 קג"מ.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות