אלפא רומיאו ג'וליה החדשה - נחשפת רשמית

אלפא רומיאו ג'וליה, המתחרה החדשה של אלפא רומיאו לסדרה 3 של ב.מ.וו, תוצע גם בגרסת QV עם מנוע V6 שפותח ע"י פרארי בהספק של 510 כ"ס.

2015 אלפא רומיאו ג'וליה
אלפא רומיאו ג'וליה החדשה - נושאת הדגל ללידה מחדש של אלפא רומיאו.

לאחר ציפייה ארוכה ואין ספור שינויים במהות העתידית של המותג, אלפא רומיאו הסירה הערב במילאנו את הלוט מעל אלפא רומיאו ג'וליה (Giulia) החדשה, המכונית אולי החשובה ביותר בהיסטוריה של היצרן שתתחרה בעיקר בסדרה 3 של ב.מ.וו והמזניקה את אלפא רומיאו לדרך חדשה, דרך שכוללת מעבר לפלטפורמת הנעה אחורית בכדי להתחרות במיטב התוצרת של גרמניה ועם שישה דגמים עתידיים נוספים בדרך שיוצגו עד 2018.

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

על עיצוב הדגם ניתן לכם לחוות דעה, רק נציין שהדגם המוצג בתמונות הוא בגרסת הביצועים QV של הדגם, גרסה שתתחרה ב-M3 של ב.מ.וו, אודי RS4 החדשה שתוצג בשנה הבאה ומרצדס C63 AMG החדשה.

 

עם השקת הדגם, אלפא רומיאו מכריזה רק על מנוע אחד: V6 טווין-טורבו בנפח של 3.0 ליטר שפותח עבור אלפא רומיאו ע"י פרארי וישרת את גרסת התלתן הירוק (QV) של הדגם. המנוע מייצר הספק מרבי מרשים של 510 כ"ס ולפי אלפא רומיאו, הוא מאפשר לדגם להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-3.9 שניות בלבד. מנוע זה כולל טכנולוגיית "צילינדר לפי דרישה" לטובת חיסכון בצריכת הדלק בזמן שיוט בכביש המהיר.

 

 

הג'וליה החדשה מבוססת על פלטפורמת הנעה אחורית (משופרת) שנלקחה מהגיבלי של מזראטי, לפי אלפא רומיאו חלוקת המשקל בדגם עומדת על 50/50 ובדגם ה-QV, יחס המשקל להספק עומד על 3 ק"ג לכל כוח סוס, כלומר דגם ה-QV הבכיר רושם על המאזניים משקל קל יחסית של כ-1,500 ק"ג, משקל שהושג תודות לשימוש נרחב בסיבי פחמן מחוזקים בפלסטיק ואלומיניום בשלדה ובמרכב. המרכב כולו נשען על מתלי עצמות עצה כפולות מלפנים ורב חיבורי מאחור.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (3)

  • שי

    וואללה לא אהבתי תעיצוב בכללי זה מותג שבקושי אנשים קונים פרט לאיטלקים כי שם זה הרי גרושים...פה בארץ לא הייתי משווק אותם בכלל אין טעם מי יקנה?!

    כתובת URL מקוצרת:
  • בדרך למטה

    קובוצת פיאט חוסכת בכסף,כי אין - והמחיר הוא עיצוב "בית" - שלמעט הגריל הקדמי, פשוט בושה וחרפה למותג. במועדון אלפא ישראל אומרים "צריך להתרגל.." לא יאומן כי יסופר, מסכנים...

    כתובת URL מקוצרת:
  • ALFA

    קשה להחליט, מרשימה אבל מזכירה יותר מידי רכבים אחרים מכל מיני זוויות.

    כתובת URL מקוצרת: