אלפא רומיאו ג'וליה בישראל – מחיר החל מ- 249,900 שקל

אלפא רומיאו ג'וליה החדשה, המתחרה בסדרה 3 של ב.מ.וו, יוצאת לדרך בישראל כולל הג'וליה QV עם 510 כ"ס. מחיר החל מ-250 אלף שקל ועד ל-700 אלף שקל. 

2016 אלפא רומיאו ג'וליה החדשה בישראל
אלפא רומיאו ג'וליה נחתה בישראל.

סמל"ת, יבואנית אלפא רומיאו בישראל, החלה בשיווקה של אלפא רומיאו ג'וליה החדשה, המתחרה של אלפא רומיאו למרצדס C קלאס, ב.מ.וו סדרה 3, אודי A4 ועוד. הג'וליה החדשה היא נושאת הדגל של אלפא רומיאו החדשה, זו שנמאס לה להיות זנב לשלישייה הגרמנית, שעברה לפלטפורמת הנעה אחורית ושסימנה

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

הג'וליה החדשה תשווק בשלב הראשון בישראל עם מבחר מצומצם של שני מנועים בלבד עד אשר אלפא תצייד את הגרסה האירופאית של הדגם במבחר גדול יותר של מנועי בנזין שימלאו את הפער העצום בין גרסת העל, הג'וליה QV לה הספק מרבי של 510 כ"ס, לבין גרסת הבנזין הרגילה היחידה כרגע, לה רק 200 כ"ס. מחירה של הג'וליה 2.0 טורבו 200 כ"ס מתחיל ב-249,900 שקל ומחירה של גרסת הביצועים QV מתחיל ב- 689,900 שקל. בהמשך השנה, תשווק הג'וליה Veloce עם מנוע 2.0 טורבו בהספק של 280 כ"ס.

 

מנוע הבנזין בדגם הוא מנוע ארבעה צילינדרים טורבו בנפח של 2.0 ליטר עם הספק מרבי של 200 כ"ס ב-5,000 סל"ד ומומנט מרבי של 33.6 קג"מ החל מ-1,750 סל"ד. המנוע משודך כסטנדרט לתיבת 8 הילוכים אוטו' והוא מספק בדגם ביצועים של 6.6 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 230 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עם מנוע זה עומדת על 16.95 ק"מ לליטר.

 

דגם ה-Veloce הספורטיבי יותר מצויד בגרסת 280 כ"ס ו- 40.8 קג"מ בין 2,250-4,250 סל"ד של מנוע ה-2.0 טורבו. דגם זה מצויד כסטנדרט בתיבת 8 הילוכים אוטו' והנעה כפולה, הביצועים עומדים על 4.9 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 240 קמ"ש.

 

2016 אלפא רומיאו ג'וליה החדשה תא הנוסעים
תא נוסעים בדגם על הצד הספורטיבי.

הג'וליה QV, מצוידת במנוע 2.9 ליטר V6 בי-טורבו עם הספק מרבי של 510 כ"ס ב- 6,500 סל"ד ומומנט מרבי של 61.2 קג"מ ב-2,500 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או 8 הילוכים אוטו' והוא מספק בדגם ביצועים מרשימים של 3.9 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 307 קמ"ש. דגם זה מצויד כסטנדרט בדיפרנציאל מוגבל החלקה מכני, בלמי ברמבו עם דיסקים מאווררים - מלפנים ומאחור, בורר מצבי נהיגה כולל מצב מסלול (RACE), בלומים אדפטיביים, חלקים רבים מקרבון כגון גל הינע ומכסה מנוע ועוד. 

 

הג'וליה מבוססת כאמור על פלטפורמת הנעה אחורית חדשה שפותחה במיוחד עבור הדגם, אך גם עבור דגמים עתידיים נוספים כגון הסטלביו – הקרוסאובר הראשון של אלפא רומיאו המתבסס על הג'וליה ויוצג בתערוכת לוס אנג'לס בעוד כחודשיים. אלפא השקיעה רבות בפלטפורמה הזו כולל שימוש נרחב באלומיניום וגל הינע (דרייבשאפט) העשוי מקרבון בכדי לשמור על משקל עצמי נמוך.

 

לג'וילה מידות המציבות אותה במרכז הסגמנט בו היא מתחרה, עם אורך של 4,643 מ"מ, רוחב של 1,860 מ"מ, גובה של 1,436 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,820 מ"מ (מידות הדגם הרגיל, דגם ה-QV שונה בכמה מילימטרים  באורך וברוחב). נפח תא המטען בדגם עומד על 480 ליטר.

 

2016 אלפא רומיאו ג'וליה QV
אלפא רומיאו ג'וליה QV - הצרה הגדולה של ה- M3?

אלפא רומיאו ג'וליה 200 כ"ס תשווק בשתי רמות גימור, רמת הגימור הבסיסית Milano כוללת, בין היתר: בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות לאחור, מולטימדיה "6.5 מקורית ("8.8 בדגם ה-QV בלבד) עם דיבורית BT, שליטה מההגה על השמע, הטלפון ותיבת ההילוכים,  חישוקי סגסוגת "17, בקרת שיוט ועוד. רמת הגימור הגבוהה יותר MILANO Launch Edition מוסיפה ריפוד עור משולב בבד, חישוקי "18, תאורת קסנון, חלון גג חשמלי, העברת הילוכים מגלגל ההגה ועוד.

 

אלפא רומיאו ג'וליה - מפרט טכני מלא להורדה.

אלפא רומיאו ג'וליה QV - מפרט טכני מלא להורדה.

 

דגם ה-Veloce כולל חישוקי "18, קיפול חשמלי למראות הצד, ריפודי עור, דוושות אלומיניום ועוד. בכל הדגמים מגוון מערכות בטיחות כולל בלימה אוטונומית והתראה על סכנת התנגשות, התראה על סטייה מנתיב הנסיעה, צמיגי אל תקר ועוד. בדגם ה- Veloce ישנה גם מערכת אור גבוה אוטו', מצלמה אחורית והתראה על עצמים באזורים מתים. מפרט דגם זה לא סופי ושיווקו של הדגם יחל בפועל רק במהלך חודש נובמבר הקרוב.

 

2016 אלפא רומיאו ג'וליה - מחירון:

מנוע הספק תיבת הילוכים הנעה רמת גימור מחיר (₪)
2.0 טורבו בנזין 200 8AT אחורית MILANO 249,900
2.0 טורבו בנזין 200 8AT אחורית MILANO Launch Edition 284,900
2.0 טורבו בנזין 280 8AT כפולה VELOCE 384,900
2.9 בי-טורבו  V6 510 6MT אחורית QV  – תלתן ירוק 689,900
2.9 בי-טורבו  V6 510 8AT אחורית QV  – תלתן ירוק 699,900

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (7)

  • איתי

    שיהיה בהצלחה!!!

    כתובת URL מקוצרת:
  • Saraf

    היא נראת נחמד אבל לא יותר מזה ובטח המחיר ביכלל לא מוצדק,במחיר של 240k אפשר להביא nissan maxima שהיא עם אבזור הכי טוב וגם מראה שלה ספורטיבי וגם רכב מנהלים איכותי ונותנת אספק של 300 כ"ס עם מנוע 3.5 V6 שזה מספיק.

    כתובת URL מקוצרת:
  • ישלשו את המכירות (מ-10 ל-30 בשנה)

    מה שנקרא שיהיה בהצלחה...

    כתובת URL מקוצרת:
  • באחוזים

    ישלשו את המכירות (מ-10 ל-30 בשנה)

    באחוזים זה נשמע מצוין, גידול של 200%. אתה יודע איזה יופי זה ניראה בגרפים?

    כתובת URL מקוצרת:
  • עצובי

    280 כ"ס ב385K?? מדינה שמחרבנת לתוך הפה של כל מי שרוצה להנות קצת מהחיים.
    יש לאון קופרה 280 כ"ס ב-210K (שברשותי, וזה גם הרבה מן הסתם), רק מי ששוחה בכסף או חולה אלפא ברמות קשות יזרוק עוד 175K.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אופיר

    עצובי

    השוואה מעט מוזרה. הדבר היחיד הדומה הוא הספק המנוע, אם די לך בזה אתה כמובן צודק, אבל ישנם כאלו שמחפשים דברים נוספים במכוניות.

    כתובת URL מקוצרת:
  • עצובי

    אופיר

    נכון, אבל אם מחפשים משהו מעבר למה לא ללכת על tried and tested? ז"א במוו, אאודי, מרצדס... אלפא מביאה משהו מעבר כן, "רגש", אבל זה לא מצדיק תג מחיר מופרך.

    כתובת URL מקוצרת: