הג'וליה ולוצ'ה מצוידת בעיצוב בהשראת דגם ה-QV, במנוע 2.0 טורבו 280 כ"ס או 2.2 דיזל 210 כ"ס, הנעה כפולה Q4 ותיבת 8 הילוכים אוטו'.

2017 אלפא רומיאו ג'וליה Veloce
ספורטיבית יותר ועם הנעה כפולה Q4 - אלפא רומיאו ג'וליה ולוצ'ה.

לאר שחשפה בשנה שעברה את גרסת העל של הג'וליה, הג'וליה QV, ולאחר שהציגה השנה את הגרסאות הרגילות של הדגם עם הספקים של עד 200 כ"ס, אלפא תציג בתערוכת פריז הקרובה את הג'וליה ולוצ'ה (Veloce) – גרסה חזקה וספורטיבית יותר של הג'וליה. מחירה של הג'וליה Veloce בישראל עומד על 384,000 שקל.

 

הג'וליה ולוצ'ה מצוידת בהנעה כפולה Q4 מתקדמת, בעיצוב ספורטיבי יותר מהדגמים הרגילים ובהשראת דגם ה- QV וכן בשני מנועים חדשים, בנזין ודיזל, בהספקים של 280 כ"ס ו-210 כ"ס בהתאמה.

 

מנוע ה-2.0 ליטר טורבו של הדגם מייצר הספק מרבי של 280 כ"ס ב-5,250 סל"ד ומומנט מרבי של ו- 40.8 קג"מ בין 2,250 ל-4,250 סל"ד. המנוע משודך כסטנדרט לתיבת 8 הילוכים אוטו' והוא מספק בדגם ביצועים מרשימים של 4.9 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 240 קמ"ש. צריכת הדלק עם מנוע זה עומדת על 15.6 ק"מ לליטר.

 

מנוע ה-2.2 ליטר טורבו דיזל של הולוצ'ה מייצר הספק מרבי של 210 כ"ס ב-3,500 סל"ד ומומנט מרבי של 47.9 קג"מ ב-1,750 סל"ד. גם מנוע זה משודך כסטנדרט לתיבת 8 הילוכים אוטו'.

 

שני הדגמים מצוידים כסטנדרט במערכת הנעה כפולה Q4 המספקת הנעה כפולה לפי דרישה והמוסיפה למשקל הדגם 60 ק”ג. בכל זמן שלא נדרשת התערבות של המערכת 100% מהמומנט עובר לציר האחורי. במקרה הצורך ובהתאם למצב האחיזה בגלגלים, המערכת מסוגלת לשלוח עד 60% מהמומנט לציר הקדמי. לפי אלפא רומיאו, למערכת זמן תגובה מהיר במיוחד והעברת מומנט חלקה ורציפה.

 

מעבר לכך הדגם כולל בנוסף מערכת בלימה משודרגת וכיול ספורטיבי יותר של מערכת ה- DNA – בורר מצבי נהיגה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.