לא באלו המילים השתמש מנכ"ל פיאט, אבל זו הסיבה שחזרתה של אלפא רומיאו לארה"ב נדחתה שוב לאחר 2013.

אלפא רומיאו 8C

ניתן לספור את מספר המועדים השונים בהם אלפא רומיאו הייתה אמורה לעשות קאמבק בארה"ב על יותר מיד אחת. כיום היעד נדחה שוב לאמצע 2013 וזאת בגלל סיבה מאוד מעניינת.

 

אולי אלפא רומיאו לא זוכה להצלחה במכירות בשל תמיד אמינות נמוכה יחסית וירידת ערך גבוהה לרוב כמשומשת, אך אין אחד כמעט שלא יגיד שלאפא רומיאו יש את העיצובים הטובים והנחשקים ביותר מבין יצרניות הרכב. אבל אם תשאלו את סרג'יו מרקיונה, מנכ"ל פיאט, היא יגיד לכם שלדעתו העיצובים של אלפא לא מספיק אטרקטיביים כיום בכדי לעשות קאמבק ליבשת אמריקה.

 

הסבה העיקרית לדחייה, היא חוסר שביעות הרצון של המנכ"ל מעיצובה של הג'ולייה החדשה והוא החזיר את המעצבים אל לוח השרטוטים. המשמעות של כך היא שהשקתה של הג'ולייה החדשה תדחה בקרוב לחצי שנה לפחות. הג'ולייה עצמה דרך אגב, תתבסס על שלדת הנעה אחורית של קרייזלר ותוצג בגרסת סדאן וסטיישן (טורינג ).

 

נכון לעכשיו, לאחר הפסקת הייצור של הבררה, ספיידר וה-GT קופה בסוף שנה שעברה, אלפא נותרה עם ליין של שלושה רכבים בלבד, המיטו, הג'ולייטה וה-159 הוותיקה, שעל זו האחרונה אמר מרקיונה שזו הייתה טעות לייצר אותה. אמנם לליין תצטרף גם ה-4C החדשה, אך זו מכונית אקזוטית בדיוק כמו ה-8C והיא יותר מכונית תדמית/קידום מכירות עבור אלפא מאשר משהו שיכניס מזומנים לקופה.

 

עוד לפני הצגתה של הג'ולייה החדשה, אנחנו נזכה לראות את הקרוסאובר של אלפא שיתחרה מול אודי Q5 וב.מ.וו X3 אי שם ב-2012.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.