ארה"ב ממשיכה לאבד אמון בטויוטה

לפי נתוני המכירות לפברואר בארה"ב טויוטה ממשיכה לאבד את אמון הקונים עם ירידה של כ-20% במכירות הקאמרי וירידה כוללת במותג של 10.1%.

המרוויחה הגדולה היא כמובן ההונדה אקורד המתחרה הישירה של הקאמרי. האמריקאים כמובן עדיין אוהבים פיק-אפ מגודלים ובראש הרשימה לחודש פברואר נמצא כמובן הפורד F-150 עם מסירות מעל 32,000 מסירות ועליה של 39.3% אמםנ עלייה קיצונית אך זאת בהתחשב שפברואר 2009 ארה"ב הייתה עדיין בהשפעה חזקה של המשבר.  נתון זה רק מוכיח עד כמה פגע העיסוק המתמשך בקריאה לשירות של טויוטה עם ירידה של 19.8% במכירות הקאמרי לעומת שנה שעברה והיא יורדת למקום החמישי (מקום שני בשנה השעברה).

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

עוד ברשימה נמצאת המרוויחה הגדולה, הונדה אקורד עם עלייה של 25% שמציב אותה במקום השני. את המקום השלישי תופס עוד פיק-אפ השברולט סילבראדו שלא עלה במכירות וזאת כנראה בשל המתנה לדגם החדש.

בחודשים הראשונים למשבר מכירות טויוטה לא ממש הושפעו, אך התעסקות של 5 חודשים רצופים ובלתי פוסקים בנושא עשו את שלהם והחל מיונאר השנה יש ירידה חדה מתמשכת של טויוטה לעומת עלייה של יצרנים אחרים. סביר להניח שבחודשים הקרובים נמשיך לראות ירידה במכירות של טויוטה בעיקר, כי באמת יש תחליפים אחרים כמו הונדה שמאוד אהובה בארה"ב ועכשיו עוד יותר.

 

הרשימה המלאה (בהשוואה לפברואר 2009)

  1. פורד F-150: עם 32,895 (39.3%+)
  2. הונדה אקורד: 20,024 (25.3%+)
  3. שברולט סילבראדו: 19,822 (0.2%+)
  4. טויוטה קורולה: 16,996 (6.1%-)
  5. טויוטה קאמרי: 16,552 (19.8%-)
  6. הונדה סיוויק: 16,471 (5.0%+)
  7. פורד פיוז'ן: 16,459 (116.5+)
  8. ניסאן אלטימה: 16,198 (1.2%+)
  9. פורד אסקייפ: 15,156 (50.2%)
  10. שברולט מאליבו: 15,150 (31.6%+)

 

הסובלת הגדולה של משבר טויוטה מעבר לירידה כוללת של מכירות המותג היא כמובן הפריוס.הפריוס שהייתה באוקטובר 2009 במקום העשירי נעלמה לחלוטין מהרשימה (איפלו מתחת ל-20 המקומות הראשונים) . למרות שהיא עדיין ההברידית הכי נמכרת בארה"ב וזוכה שנה שלישית ברציפות בסקר האמינות של J.D Power כקומפקטית עם הכי פחות תקלות. הונדה אינסייט והפורד פיוז'ן בגרסה ההברידית זכו בעליות נאות של 54.1% ו-13.2% בהתאמה. אפילו הקאמרי ההברידית עלתה במכירות על חשבון הפריוס. לקסוס שממנה כל הסיפור התחיל דווקא מתחמקת מהראדר ומציגה עליה של 5% במחירות החודש לעומת פברואר 2009.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות