ב.מ.וו X2
ב.מ.וו X2 החדש (בגרסת M SPORT X).
ב.מ.וו X2
ב.מ.וו X2 החדש (בגרסת M SPORT X).

ב.מ.וו X2 החדש הוא גרסת אפנתית ועירונית ל-X1 במראה האצ'בק על עקבים.

 

ב.מ.וו ממשיכה להרחיב את היצע דגמי הפנאי שלה, הפעם באמצעות ה-X2 החדש, קרוסאובר אותה ב.מ.וו מגדירה כרכב פנאי אורבני או בקיצור, X1 עם סטייל. מדלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו בישראל, נמסר כי ה-X2 ישווק בישראל בסוף הרבעון הראשון של 2018.

 

ב.מ.וו X2 מבוסס על ה- X1 החדש, קצר ונמוך ממנו, ואם ציפינו לקבל סוג של מיני X4, ב.מ.וו בחרה בכיוון שונה עבור עיצוב הדגם עם מראה של האצ'בק על עקבים אם אם תרצו סדרה 1 עם הגבהת מרכב, די בדומה למה שאיניפיניטי עשתה עם ה- QX30 שהוא Q30 עם הגבהת מרכב קלה.

 

ל-ב.מ.וו X2 בסיס גלגלים זהה ל-X1 העומד על 2,670 מ"מ, אך עם אורך של 4,360 מ"מ הוא קצר יותר ב-79 מ"מ, עם גובה של 1,526 מ"מ הוא נמוך יותר ב-86 מ"מ ועם רוחב של 1,824 מ"מ הוא רחב יותר ב-3 מ"מ סמליים בלבד. נפח תא המטען בדגם שימושי ועומד על 470 ליטר.

 

ב.מ.וו X2 תא הנוסעים
תא הנוסעים עשיר יותר למראה מזה של ה-X1.

תא הנוסעים של ה-X2 בעל מבנה זהה למוכר לנו מה-X1, אך כרכב שאמור להיות רכב אפנתי יותר, ב.מ.וו שדרגה את תא הנוסעים בגימור פחות שגרתי ומעניין יותר לעין, כולל תפירה לאורך הדשבורד המעניקה תחושה של ציפוי עור. בנוסף לכך נוכל למצוא רכיבים עדכניים יותר מה- X1 ואשר הוצגו עם ה-X3 החדש כגון גלגל הגה שונה וחדש, לוח מחוונים מעודכן וכן מערכת i-Drive מהדור האחרון עם הממשק הגרפי החדש של ב.מ.וו (“6.5 בדגמי הבסיס ו-”8.8 ברמות האבזור הגבוהות). סביר להניח, כי כך יראה תא הנוסעים המחודש של ה-X1 אשר יזכה למתיחת פנים במהלך השנה הבאה.

עם תחילת השיווק באירופה, ה-X2 יצויד בשלושה מנועים, מנוע בנזין אחד ושני מנועי דיזל כאשר במהלך השנה הבאה יצטרפו להציע מנועים נוספים. דגם הבנזין, X2 sDrive20i עם הנעה קדמית בלבד, מצויד במנוע 2.0 ליטר עם הספק מרבי של 192 כ"ס ומומנט מרבי של 28.5 קג"מ המתקבל בין 1,350-4,600 סל"ד. המנוע משודך לתיבת ה-7 הילוכים כפולת המצמדים החדשה של ב.מ.וו (משמשת גם את דגמי מיני) והוא מסוגל להאיץ את הדגם מעמידה ל-100 קמ"ש ב-7.7 שניות עד למהירות מרבית של 227 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עם מנוע זה עומדת על 18.2 ק"מ לליטר.

 

דגמי הדיזל, X2 xDrive20d ו-xDrive25d, מצוידים כסטנדרט במערכת הנעה כפולה xDrive ובמנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל עם הספק מרבי של 190 או 231 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ או 45.9 קג"מ בהתאמה. מנועי הדיזל משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטו' ומספקים בדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 7.7 שניות או 6.7 שניות ומהירות מרבית של 221 קמ"ש או 237 קמ"ש, בהתאמה. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 21.7 ק"מ לליטר או 19.6 ק"מ לליטר, בהתאמה.

 

השוק האמריקאי יקבל דגם בנזין אחד, X2 xDrive28i, עם מנוע 2.0 טורבו בהספק של 228 כ"ס ומומנט של 35.6 קג"מ המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטו' ומספיק לנתון תאוצה 0-96 קמ"ש של 6.3 שניות.

נתוני צריכת הדלק הם לחישוקי הבסיס בקוטר "17, אך ניתן לאבזור את הדגם גם בחישוקים מוגזמים בקוטר "20. ב.מ.וו מציעה את ה-X2 בשלוש תצורות שונות של מראה וכיול: דגם בסיס, דגם ספורטיבי M SPORT ( הדגם הכחול בתמונות) ודגם ספורטיבי במראה שטח M SPORT X (הדגם המוזהב). דגמי ה-M SPORT לא נבדלים רב במראה או בגימור בתא הנוסעים, אלא גם בכיול ספורטיבי יותר M למתלים עם הנמכת מרכב של 10 מ"מ.

 

בתחום האבזור בדגם, אנחנו פוגשים רשימה דומה למוכר לנו מה-X3 החדש כדוגמת תצוגה עילית צבעונית בהפרדה גבוהה, קישוריות מורחבת ומערכות בטיחות מתקדמות, כולל בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.