ב.מ.וו X4 החדש – הפרטים המלאים

ב.מ.וו X4, הוא הקרוסאובר קופה הקומפקטי החדש של ב.מ.וו, אח קטן ל-X6 שישווק בישראל לקראת סוף השנה.

2014 ב.מ.וו X4

ב.מ.וו חושפת לראשונה את ה-X4 החדש, הקרוסאובר קופה הקומפקטי והחדש של ב.מ.וו - ערס קטן ל-X6 המצליח. למרות שבז'נבה נערכת אחת מתערוכת הרכב החשובות בעולם, ה-X4 יוצג בבכורה עולמית בתערוכת ניו יורק האמריקאית, שוק היעד העיקרי לדגם זה שם גם ב.מ.וו תייצר את ה-X4.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

ב.מ.וו X4 הוא עוד דגם של ב.מ.וו בנישה של הנישה שאף אחד לא חשב עליה, אך בניגוד לדוגמה לסדרה 5 GT הנכשלת, ה-X4 החדש צפוי להצליח כמו ה-X6 ובקנה, יש עוד אח קטן - X1 קופה עם הנעה קדמית שיתחרה ב-GLA של מרצדס.

 

ב.מ.וו X4 החדש, שהוצג כקונספט X4 לפני פחות משנה, מבוסס על ה-X3 החדש שהוצג לאחרונה וחולק עמו מכלולים רבים כגון פלטפורמה, מנועים, תא נוסעים ועוד. עם אורך של 4,680 מ"מ ה-X4 ארוך ב-14 מ"מ מה-X3, אך עם גובה של 1,624 מ"מ הוא נמוך ממנו ב-37 מ"מ. שאר המידות זהות עם רוחב של 1,881 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,810 מ"מ. נפח תא המטען עומד על 500 ליטר וגדל ל- 1,400 ליטר עם קיפול המושבים.

 

תא הנוסעים של ה-X4 זהה לחלוטין בעיצובו לתא הנוסעים של ה-X3 החדש, אך לטובת התחושה הספורטיבית יותר שה-X4 מייצג, הנהג והנוסעים מאחור יושבים נמוך יותר ב-20 מ"מ ו-28 מ"מ בהתאמה. רשימת האבזור הסטנדרטי או האופציונלי ארוכה וכל הדגמים מוצעים עם מערכת iDrive ומסך מרכזי, הדגמים הכוללים מערכת ניווט כוללים את משטח המגע על החוגה המרכזית של מערכת ה-iDrive.

 

לרוכשים הרוצים מראה ספורטיבי יותר, ב.מ.וו תציע את חבילת M Sport הכוללת קיט אווירודינמי, בחירה מבין מספר גוונים "ספורטיביים" לתא הנוסעים, חישוקי M בקוטר "19 או "20, מושבי ספורט, גלגל הגה ספורטיבי M ועוד. בנוסף לכך תוצע חבילת X-Line המאפשרת בחירה מרובה יותר לאפשרויות הגימור בתא הנוסעים או הצבעים החיצוניים.

 

 

ב.מ.וו X4 – מנועים, ביצועים וצריכת דלק:

היצע המנועים של ה-X4 כולל שלושה מנועי בנזין ושלושה מנועי טורבו דיזל, כולם ממשפחתTwin-Power טורבו, בהספקים של 184-313 כ”ס. רק דגם הבסיס x4 xDrive20d יוצע עם תיבת 6 הילוכים ידנית, שאר הדגמים יוצעו כסטנדרט עם תיבת 8 הילוכים אוטו'. כל הדגמים כוללים מערכת עצור/סע כסטנדרט, הדגמים האוטו' כוללים מצב ECO PRO המאפשר חיסכון נוסף בצריכת הדלק.

 

שלא כמו ה-X3 שמוצע בגרסת בסיס חדשה עם הנעה אחורית בלבד, כל גרסאות ה-X4, נכון להשקת הדגם, מצוידות בהנעה כפולה xDrive.

 

מנועי הבנזין:

X4 xDrive20i – מנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק מרבי של 184 כ"ס בין 5,000-6,250 סל"ד ומומנט מרבי של 270 נ"מ בין 1,250-4,500 סל"ד. ביצועים: 8.1 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 212 קמ"ש. צריכת דלק משולבת: 13.9 ק"מ לליטר.

 

X4 xDrive28i – מנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק מרבי של 245 כ"ס בין 5,000-6,500 סל"ד ומומנט מרבי של 350 נ"מ בין 1,250-4,800 סל"ד. ביצועים: 6.4 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 232 קמ"ש. צריכת דלק משולבת: 13.7 ק"מ לליטר.

 

X4 xDrive35i – מנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים טורבו בהספק מרבי של 306 כ"ס בין 5,800-6,400 סל"ד ומומנט מרבי של 400 נ"מ בין 1,200-5,000 סל"ד. ביצועים: 5.5 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 247 קמ"ש. צריכת דלק משולבת: 12.0 ק"מ לליטר.

 

הסבר מפורט על ה-X4 החדש.

 

מנועי הדיזל:

X4 xDrive20d – מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל בהספק מרבי של 190 כ"ס בין 4,000 סל"ד ומומנט מרבי של 400 נ"מ. ביצועים: 8.0 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 212 קמ"ש. צריכת דלק משולבת: 19.2 ק"מ לליטר.

 

X4 xDrive30d – מנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים טורבו דיזל בהספק מרבי של 258 כ"ס בין 4,000 סל"ד ומומנט מרבי של 560 נ"מ בין 1,500-3,000 סל"ד. ביצועים: 5.8 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 234 קמ"ש. צריכת דלק משולבת: 16.9 ק"מ לליטר.

 

X4 xDrive35d – מנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים טורבו דיזל בהספק מרבי של 313 כ"ס בין 4,400 סל"ד ומומנט מרבי של 630 נ"מ בין 1,500-2,500 סל"ד. ביצועים: 5.2 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 247 קמ"ש. צריכת דלק משולבת: 16.7 ק"מ לליטר.

 

כמו דגמים רבים של ב.מ.וו, גם ה-X4 יוצע עם עזרים רבים לנהג (BMW ConnectedDrive ) כדוגמת תצוגה עילית צבעונית, מחליף תאורה אוטו' (תאורת מעבר/דרך) וכן בקרת שיוט אדפטיבית כולל פונקציית עצור/סע, מערכת בלימה אוטו', התראה על סטייה מנתיב הנסיעה ועוד. תאורת LED ראשית תוצע כאופציה.

 

ב.מ.וו תחל בשיווקו של ה-X4 החדש במחצית השנייה של 2014 ולקראת סוף השנה, הדגם ישווק כאן אצלנו.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות