ב.מ.וו סדרה 6 GT
ב.מ.וו סדרה 6 גראן טוריסמו - מחליפה את סדרה 5GT.
ב.מ.וו סדרה 6 GT
ב.מ.וו סדרה 6 גראן טוריסמו - מחליפה את סדרה 5GT.

סדרה 6 גראן טוריסמו החדשה, מהווה את המחליפה לסדרה 5GT, יוקרתית, חזקה, טכנולוגית ומרווחת יותר.

 

סדרה 5GT היוצאת הייתה אולי הגרסה האולטימטיבית של סדרה 5 בכל הקשור לנוחות ובעיקר מרווח בשורה האחורית או בתא המטען, אך עם עיצוב בעייתי, בלשון עדינה, ותג מחיר גבוה יחסית היא זכתה להיענות נמוכה מכפי ש-ב.מ.וו ציפתה לה. סדרה 6 Gran Turismo החדשה, המחליפה את ה-5GT, אמורה לתקן את כל נקודות החולשה של הדגם היוצא.

 

השם אולי נושא את הספרה 6, אך הדגם מבוסס לחלוטין על סדרה 5 החדשה והמתקדמת ולא על סדרה 6 הנוכחית שהוצגה עוד בשנת 2011. בסיס הגלגלים של סדרה 6 גראן טוריסמו החדשה עומד על 3,070 מ"מ, זהה לדגם היוצא, אך בזכות תוספת של 93 מ"מ לאורך (5,091 מ"מ) הנמכת הגג ב-21 מ"מ והנמכת קצה תא המטען ב-64 מ"מ, מעצבי ב.מ.וו הצליחו להעניק לדגם מראה הרמוני ומוצלח משמעותית מזה של הדגם היוצא, כזה שיוכל להתחרות בצורה משכנעת יותר בדגמים כגון אודי A7.

 

מבוססת על פלטפורמת CLAR החדשה של ב.מ.וו, המשרתת גם את סדרה 5 החדשה, אפשרה למהנדסי ב.מ.וו להפחית כ-150 ק"ג לעומת ה-5GT היוצאת. כסטנדרט, סדרה 6GT מצוידת בקפיצי אוויר אחוריים, אך לקוחות הדגם יוכלו לשדרג לקפיצי אוויר בכל פינות הדגם וכן למוטות מייצבים אקטיביים. נפח תא המטען בדגם עומד על 610 ליטר, תוספת של 110 ליטר לעומת ה-5GT, ועם קיפול המושבים מאחור מתקבל נפח עצום של 1,800 ליטר.

 

2018 ב.מ.וו סדרה 6 GT
מחלקה ראשונה במושב האחורי ותא מטען גדול ושימושי, השאר זהה לסדרה 5 החדשה.

עם השקת הדגם לקראת סוף השנה, מבחר המנועים יעמוד על שלושה מנועים כאשר במהלך 2018 יצטרפו להיצע מנועים נוספים. היצע דגמי הבנזין כולל את דגם 630i GT עם מנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק של 258 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ. המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטו' ונתון התאוצה 0-100 קמ"ש עומד על 6.3 שניות. דגם בנזין נוסף הוא דגם 640i GT המצויד במנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים טורבו בהספק מרבי של 340 כ"ס ומומנט מרבי של 45.9 קג"מ. נתון התאוצה עם מנוע זה והנעה כפולה עומד על 5.3 שניות.

 

דגם הדיזל היחיד בשלב ההשקה הוא דגם 630d GT המצויד במנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים טורבו דיזל בהספק מרבי של 265 כ"ס ומומנט בריא של 63.2 קג"מ. עם הנעה כפולה, לדגם זה נתון תאוצה של 6.0 שניות.

 

מעבר למרווח משופר מאחור, תא הנוסעים זהה למוכר לנו מסדרה 5 החדשה כך שבכל הקשור לאבזור, נוחות או בטיחות, שני הדגמים זהים לחלוטין.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.