ב.מ.וו M5 competition
ב.מ.וו M5 competition.
ב.מ.וו M5 competition
ב.מ.וו M5 competition.

ב.מ.וו M5 קומפטישן היא גרסת קצה, חדה וקשיחה יותר, ל-M5 הרגילה עם הספק מרבי של 625 כ"ס. 

 

ב.מ.וו ממשיכה להציג גרסאות קצה לדגמי הביצועים שלה ולאחר שהציגה לאחרונה את ה-M2 קומפטישן, היא מציגה כעת גרסת קומפטישן ל-M5 החדשה. גרסת הקומפטישן לא רק חזקה יותר, במעט, מה-M5 הרגילה, היא בעיקר חדה, קשיחה ומדויקת יותר לנהיגה. 

 

מנוע ה-4.4 ליטר V8 M TwinPower טורבו שודרג בגרסת הקומפטישן להספק מרבי של 625 כ"ס ולמומנט מרבי של 76.5 קג"מ, תוספת של 25 כ"ס לעומת ה-M5 הרגילה. המומנט המרבי אמנם נותר ללא שינוי אך הוא מושג כעת בטווח רחב יותר של 1800-5800 סל"ד. גם כאן הכוח מועבר אל הכביש דרך תיבת 8 הילוכים אוטומטית ומערכת הנעה כפולה עם תעדוף של עד 100% לציר האחורי ודיפרנציאל M אקטיבי.

 

ב.מ.וו m5 קומפטישן
יותר חזקה וחדה לניהוג.

השורה התחתונה היא נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.3 שניות או 0-200 קמ"ש ב-10.8 שניות, שיפור של 0.1 ו-0.3 שניות לעומת ה-M5 הרגילה, בהתאמה.

 

בצד הניהוג והתנהגות הכביש, ב.מ.וו שדרגה את המתלים עם הנמכת מרכב נוספת, שנתה את גאומטריית ההיגוי - זווית שפיעה גדולה יותר - בכדי לאפשר לצמיגים לעמוד בכוחות צד גדולים יותר, התקינה מוטות מייצבים עבים יותר מאחור ועוד. שינויים אלו הקשיחו את הדגם בכ-10% לעומת הדגם הרגיל ובנוסף נמצא בולמי M אדפטיביים כסטנדרט. 

 

ב.מ.וו m5 קומפטישן תא הנוסעים
שינויים סמליים בלבד בתא הנוסעים.

בנוסף נמצא מערכת פליטה M Sport כסטנדרט וכן תושבות מנוע משודרגת (אקטיביות) שלפי ב.מ.וו מאפשרות תגובות מנוע מהירות יותר והקשחה של המרכב הקדמי. 

השינויים הוויזואליים לא רבים לעומת הדגם הרגיל, אך כוללים גימור בשחור מבריק בגריל הקדמי, מראות הצד והפגוש האחורי. בתא הנוסעים נמצא חגורת בטיחות ושטיחים ייחודיים לדגם, לוגו M Competition בלוח המחוונים ועוד. 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.