ב.מ.וו סדרה 2 קופה החדשה נחשפת רשמית

ב.מ.וו חושפת רשמית את סדרה 2 קופה המחליפה את סדרה 1 קופה ותשווק בישראל במחצית הראשונה של 2014.

ב.מ.וו סדרה 2 קופה החדשה

ב.מ.וו חשפה היום (יום ו') רשמית את סדרה 2 קופה החדשה (f22) המחליפה את סדרה 1 קופה. ב.מ.וו תציג בבכורה עולמית את סדרה 2 קופה בתערוכת דטרויט הקרובה בינואר 2014 והשיווק באירופה יחל לקראת חודש מרץ. במהלך 2014, ב.מ.וו תציג את גרסת הקבריולט של סדרה 2 שתחליף את סדרה 1 קבריולט.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

סדרה 2 קופה החדשה גדולה יותר מהדגם אותו היא מחליפה והיא למעשה כמעט וזהה במידותיה לגרסת הקופה של הדור הרביעי של סדרה 3 (E46). לעומת סדרה 1 קופה, סדרה 2 קופה ארוכה ב-72 מ"מ (4,432 מ"מ), רחבה ב-32 מ"מ (1,774 מ"מ) ובסיס הגלגלים ארוך יותר ב-30 מ"מ (2,690 מ"מ). גם מפסק הסרנים מלפנים ומאחור הורחב משמעותית ב-41 מ"מ ו-43 מ"מ בהתאמה.

 

לפי ב.מ.וו, סדרה 2 קופה מציעה מרווח משופר לנוסעים ותא המטען גדל ב-20 ליטר לכדי 390 ליטר. כמו בכל הדגמים החדשים של ב.מ.וו, גם סדרה 2 קופה תוצע בארבע סגנונות עיצוב לבחירת הרוכשים: SE, Sport, Modern ו-M Sport. השוני בין הסגנונות כולל חישוקי גלגלים שונים, צבעים ייחודיים, גימור שונה בתא הנוסעים, מושבים עם ריפוד שונה ועוד. חבילת M Sport כוללת, בין היתר, חישוקי "18 קלים והנמכת מרכב של 10 מ"מ.

 

 

עם השקת הדגם, ב.מ.וו תציע את סדרה 2 קופה החדשה עם 4 מנועים בהספקים של בין 184-320 כ"ס. כל המנועים משודכים כסטנדרט לתיבת 6 הילוכים ידנית או לתיבת 8 הילוכים אוטו' כאופציה.

 

סדרה 2 קופה – מנועים ביצועים וצריכת דלק:

220i: דגם הבסיס מוצע עם מנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק מרבי של 184 כ"ס בין 5,000-6,250 סל"ד ומומנט מרבי של27.5 קג"מ בין 1,250-4,500 סל”ד. ביצועים: 7.0 שניות 0-100 קמ"ש (ידני: 7.2 ש') ומהירות מרבית של 230 קמ"ש זאת יחד עם צריכת דלק של 17.5 ק"מ לליטר בדגם האוטו'.

 

228i: דגם המיועד בעיקר עבור השוק האמריקאי ומוצע עם מנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק מרבי של 245 ב-5,000 סל"ד ומומנט מרבי של 35.67 קג"מ החל מ-1,250 סל"ד. ביצועים: 5.4 שניות 0-100 קמ"ש (ידני: 5.6 ש') ומהירות מרבית של 210 קמ"ש בגרסת הבסיס או 250 קמ"ש בגרסאות ספורט-ליין או M ספורט.

 

M235i: גרסת הביצועים של הדגם הכוללת כיול למתלים, היגוי והילוכים שבוצע ע"י חטיבת M של ב.מ.וו, מוצעת עם מנוע שישה צילינדרים כפול מגדשי טורבו בנפח של 3.0 ליטר המייצר הספק מרבי של 322 כ"ס ב-5,800 סל"ד ומומנט מרבי של 45.87 קג"מ בין 1,300-4,500 סל"ד.ביצועים: 4.8 שניות 0-100 קמ"ש (5.0 שניות עם תיבה ידנית) ומהירות מרבית של 250 קמ"ש. צריכת הדלק בדגם זה עומדת על 13.1 ק"מ לליטר בדגם האוטו'.

 

220d: דגם הדיזל היחידי שיוצע עם תחילת השיווק מוצע עם מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל בהספק מרבי של 184 כ"ס ו-38.7 קג"מ. מנוע זה משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או 8 הילוכים אוטו' ומספק ביצועים של 7.1 שניות 0-100 קמ"ש (ידני:7.2 ש') ומהירות מרבית של 230 קמ"ש. צריכת הדלק בדגם זה עומדת על 23.8 ק"מ לליטר עם תיבת הילוכים אוטו'.

 

במהלך 2014, ב.מ.וו תוסיף להיצע שני דגמי דיזל נוספים: 218d עם 145 כ"ס ו-225d עם 218 כ"ס.

 

 

העיצוב החיצוני של סדרה 2 קופה – המבוססת על סדרה 1 – כולל חזית חדשה בהשראת סדרה 4 קופה, חזית שתוצע בקרוב גם בסדרה 1 כאשר ב.מ.וו תחשוף את מתיחת הפנים לדגם. תא הנוסעים זהה לחלוטין לזה המוכר מסדרה 1, למעט שוני קל בגימור יחד עם גלגל הגה חדש וכן מערכת i-Drive מהדור החדש הכוללת משטח רגיש למגע בממשק התפעול בין המושבים וכן מסך מרכזי גדול יותר.

 

 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (1)

  • אדי

    נראית מראש כאילו דפקו אותה מכל הצדדים

    כתובת URL מקוצרת: