ב.מ.וו סדרה 3 החדשה – הפרטים המלאים

ב.מ.וו סדרה 3 החדשה 2012 (F30) נחשפת רשמית עם עיצוב מוצלח והתבססות על מנוע 2.0 ליטר טורבו.(וידאו)

ב.מ.וו סדרה 3 החדשה 2012 F30

ב.מ.וו חשפה היום (ו') במסיבת עיתונאים במינכן את הדור השישי לסדרה 3 סדאן החדשה לשנת 2012 דגם F30, מכונית הפרימיום הנמכרת ביותר בעולם והמכונית החשובה ביותר של ב.מ.וו אשר בפיתוחה וייצורה השקיעה ב.מ.וו לא פחות ממיליארד דולר. סדרה 3 החדשה מביאה את בשורת מנועי ה-2.0 ליטר טורבו החדשים של ב.מ.וו אשר מחליפים את מנועי ה-שישה צילינדרים (רק אחד ישווק עם סדרה 3 החדשה).

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

כפי שחשפנו מוקדם יותר היום את הפרטים הטכניים של סדרה 3 החדשה, ב.מ.וו סדרה 3 סדאן גדולה יותר מהדגם E90 היוצא, אך בעיקר עבור התחום הדינאמי ופחות עבור הנוסעים כאשר מרווח הרגליים מאחור לדוגמה צמח ב-15 מ"מ בלבד. לפי מנכ"ל ב.מ.וו נורברט ריטהופר: “זה הרכב הכי ספורטיבי בסגמנט המציע חווית נהיגה טהורה ברמה הגבוהה ביותר".

 

המידות של סדרה 3 החדשה 2012 (F30) הן: 4,624 מ"מ אורך (93 מ”מ+ לעומת הדגם היוצא), 1,811 מ"מ רוחב, 1,429 מ"מ גובה ובסיס גלגלים של 2,810 מ"מ (50 מ”מ+). מפסק הסרנים מלפנים גדל ב-37 מ"מ וב-47 מ"מ מאחור ונפח תא המטען צמח ב-20 ליטר ועומד על 480 ליטר. למרות הגידול במידות, סדרה 3 החדשה F30 קלה בממוצע בכ-40 ק"ג מהדגם E90 היוצא.

 

כאמור מנוע ה-2.0 ליטר טורבו TwinPower החדש, אשר שיווקו החל רק לפני מספר חודשים ב-X3, יהווה את עמוד השדרה של מנועי סדרה 3 החדשה. מנוע זה יוצע בשלושה הספקים החל מ-184 כ"ס ועד 245 כ"ס. דגם הבסיס של סדרה 3 החדשה שיושק רק בהמשך יהיה 318i עם מנוע 1.6 ליטר טורבו בהספק של 150 כ"ס, מנוע זהה למנוע ה-1.6THP של פיג'ו. המנועים ישודכו לתיבת שישה הילוכים ידנית או שמונה הילוכים אוטומטית מבית ZF. לטובת חיסכון בצריכת הדלק, כל הדגמים מצוידים במערכת עצור/סע כסטנדרט. במהלך 2012, תציג ב.מ.וו גם גרסאות כפולות הנעה עם מערכת xDrive וכן לראשונה גרסה היברידית לסדרה 3 סדאן ActiveHybrid 3 עם מערכת הנעה הזהה לזו שנמצאת בסדרה 5 ההיברידית החדשה.

 

{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/lBVSj2d-UbY?rel=0{/iframe}

 

סדרה 3 סדאן החדשה 2012 – מנועי הבנזין:

עם ההשקה יוצעו שני דגמי בנזין: 328i ו-335i. שאר הדגמים יוצעו במהלך 2012.

 

ב.מ.וו 328i: מנוע 2.0 TwinPower טורבו בהספק של 245 כ"ס ב-5,000 סל"ד ומומנט של 35.7 קג"מ המתקבל בין 1,250-4,800 סל"ד. עם מנוע זה הביצועים עומדים על 5.9 שניות 0-100 קמ"ש (6.1 שניות אוטו') ומהירות מרבית של 250 קמ"ש. צריכת הדלק עומדת על 15.6 ק"מ לליטר עם תיבת הילוכים ידנית ו-15.9 ק"מ לליטר עם תיבת הילוכים אוטומטית.

 

ב.מ.וו 335i: הדגם היחיד עם מנוע בנזין שישה צילינדרים. מנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים TwinPower טורבו בהספק של 306 כ"ס ב-5,800 סל"ד ומומנט של 40.8 קג"מ המתקבל בין 1,200-5,000 סל"ד. עם מנוע זה הביצועים עומדים על 5.5 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 250 קמ"ש. צריכת הדלק עומדת על 13.9 ק"מ לליטר עם תיבת שישה הילוכים ידנית ו-12.65 ק"מ לליטר עם תיבה אוטומטית.

 

דגמי הבנזין שיוצעו בהמשך הם: ב.מ.וו 318i: מנוע 1.6 ליטר טורבו בהספק של 150 כ"ס, ב.מ.וו 320i: מנוע 2.0 ליטר TwinPower טורבו בהספק של 184 כ"ס ו-ב.מ.וו 325i: מנוע 2.0 TwinPower טורבו בהספק של 210 כ"ס.

סדרה 3 סדאן החדשה 2012 – מנועי הדיזל:

שני דגמי דיזל יוצעו עם ההשקה: 320d ו-320d EfficientDynamics, שאר הדגמים יוצעו במהלך 2012.

 

ב.מ.וו 320d: מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל בהספק של 184 כ"ס ב-4,000 סל"ד ומומנט מרבי של 38.7 קג"מ המתקבל הין 1,750-2,750 סל"ד. דגם זה מספק ביצועים של 7.5 שניות 0-100 קמ"ש (7.6 אוטו') ומהירות מרבית של 235 קמ"ש. צריכת הדלק עומדת על 22.2 ק"מ לליטר עם תיבת הילוכים ידנית ו-22.7 ק"מ לליטר עם תיבת הילוכים אוטו'.

 

ב.מ.וו 320d EfficientDynamics: עם מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל בהספק של 164 כ"ס ב-4,000 סל"ד ומומנט של 38.7 קג"מ המתקבל הין 1,750-2,750 סל"ד. דגם זה מספק ביצועים של 8.0 שניות 0-100 קמ"ש (8.1 אוטו') ומהירות מרבית של 235 קמ"ש.צריכת הדלק של דגם זה הכולל מערכת עצור/סע בלימה רגנרטיבית ועוד עומדת על 24.4 ק"מ לליטר, זהה עבור תיבת ההילוכים הידנית והאוטומטית.

 

בהמשך יוצעו דגמי דיזל נוספים: ב.מ.וו 316d עם 122 כ"ס, ב.מ.וו 318d עם 143 כ"ס, ב.מ.וו 325d עם 184 כ"ס. שני דגמים יוצעו עם מנוע שישה צילינדרים טורבו דיזל: ב.מ.וו 330d עם 204 כ"ס ו-ב.מ.וו 335d עם 245 כ"ס.

ב.מ.וו סדרה 3 F30 החדשה מול E90 היוצאת

 

תא הנוסעים של סדרה 3 F30 חדש לחלוטין ואיכותי יותר מבחינת חומרים, אך הוא לא מבצע מהפכה בעיצוב וכרגיל אצל ב.מ.וו הנהג הוא המרכז והכל מופנה כלפי הנהג ומציב את כל כפתורי התפעול בהשיג ידו של הנהג. לוח המחוונים בעיצוב קלאסי של ב.מ.וו ובהשראת סדרה 5 החדשה, מכיל כעת ארבעה שעונים נפרדים עבור המהירות, סל"ד, דלק וטמפרטורת שמן. המסך המרכזי הקבוע של מערכת השליטה iDrive הותקן בסדרה 3 החדשה ללא כל מסגרת, מה שמאפשר ראות טובה יותר לפנים.

 

סדרה 3 החדשה, עמוסה בטכנולוגיה חדשה, בהתאם לרמת הגימור, הכוללת: תצוגה עילית צבעונית!, מערכת מצלמות היקפית, בקרת שיוט אקטיבית עד עצירה מלאה והמשך תנועה ללא התערבות הנהג, מערכת סיוע לחניה אוטומטית, מערכת התראה לסטייה מנתיב הנסיעה, מערכת בלימה אוטומטית למניעת התנגשות, מידע בזמן אמת על מצב התנועה כולל מציאת מקומות חנייה דרך מערכת ה-ConnectedDrive ואפליקציות הניתנות להתקנה ועוד.

 

סדרה 3 החדשה, מצוידת בבורר מצבי נהיגה הכולל בנוסף למצבי קומפורט, ספורט וספורט+, גם מצב ECO PRO (בדגמים האוטומטיים) אשר לפי ב.מ.וו מאפשר לשפר את צריכת הדלק ב-20%. חבילת M ספורט האופציונלית מוסיפה הנמכת מרכב של 10 מ"מ, כיול קשיח יותר לבולמים, מוטות מייצבים מעובים, חישוקים 18 ו-19 אינץ' בעיצוב דגם ה-M, אגזוז מצופה כרום, צבעים חיצוניים ייחודיים וגימור ספורטיבי לפנים הרכב.

 

כפי שניתן לראות בתמונות של עיצוב הפנים והחוץ, סדרה 3 החדשה תוצע לראשונה בשלוש קונפיגורציות/ליין שונות המציעות עיצוב המותאם לכל גיל והעדפות הרוכשים, החל מעיצוב ספורטיבי עבור צעירים וצעירים ברוחם וכלה בעיצוב קלאסי עם הרבה עור ועץ עבור רוכשים שמרניים ומבוגרים יותר. השוני בעיצוב הוא לא רק בתא הנוסעים כאמור אלא גם חיצונית כך שלדוגמה בתצורת Luxury ישנה מסגרת כרום מסביב לחלונות שאין ב-Modern או Sport ליין.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (2)

  • דן

    שוקל אם לרכוש יש למישהו מידד כללי ..כמו ביטוח אמינות ושוק ...?

    כתובת URL מקוצרת:
  • יקיר ק

    מעולם לא אהבתי את עיצובה של סדרה 3 המוחלפת, אך זו החדשה פשוט נראית מעולה! כמו ש-ב.מ.וו צריכה להראות, ספורטיבית אך עדיין יוקרתית ואלגנטית.

    כתובת URL מקוצרת: