טוב לא נספר לכם שוב כמה חשוב הרכב הזה לב.מ.וו וכמה הוא אמת המידה לרכבי הסאלון וכו' מה שכן חשוב בו, שהוא מציין את סוף עידן כריס באנגל בב.מ.וו שאותו החליף המעצב אדיראן הויידונק (שאחרי על עיצוב סידרה 6 ו 7 החדשה).

אין מהפכות השנה כמו שהיה עם השקת ה-7 הקודמת אלא עיצוב מרשים, זורם ומאוד ובעיקר מזוהה עם ב.מ.וו. והיא נראת גדולה יותר מקודמתה מה שהיה חסרון של ה-5 הקודמת עם אפקט הגעה צנום משהו לעומת האודי A6 למשל. גם מרחב הפנים שופר עם בסיס גלגלים שצמח ל 297 ס"מ (לעומת 289 ס"מ ביוצאת).

 

סדרה  5 חולקת פלטפורמה עם סידרה 7 והGT5 החדשה. בתחום המנועים אין חדש ממש וה-5 החדשה ותוצע עם מנועי דיזל ובנזין כמקובל. בתחום הדיזל החל ממנוע 2.0 ליטר 4 צלינדרים עם 184 כ"ס ו 3.0 ליטר V6 עם שני הספקים שונים 204 כ"ס ו 245 כ"ס לדגמים 525d ו 530d בהאמה. בתחום מנועי הבנזין תוצה סדרה 5 החדשה בגרסת הבסיס עם מנוע 3.0 ליטר V6 עם שני הספקים  204 כ"ס ו 258 כ"ס. וכן את ה3.0 ליטר V6 המוגדש עם 306 כ"ס. בפיסגת ההיצע ה550i תוצע עם מנוע ה 4.4 ליטר V8 עם 407 כ"ס . כל זה ישודך לתיבת ה 8 הילוכים אוטומטית החדשה או לתיבת 6 הילוכים ידנית.

 

בתחום האבזור ועזרי הנהיגה, סדרה 5 החדשה תוצע עם מערכת היגוי אחורי אקטיבית כאופציה (המערכת מסובבת את הגלגלים האחוריים כנכד כיוון ההיגוי). מערכת מתלים אקטיבית (אדפטיבית) המוכרת מגרסאות אחרות. ההגה יהיה חשמלי כמו בסידרה 7 ולפי איך שהוא מתפקד שם אין צורך שחובבי ההגה יכנסו לדאגה.

תגיות: ב.מ.וו
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.