המעצב הראשי של סובארו, אמר שהגיע הזמן להכניס דם חדש לקו העיצוב של החברה.

סובארו קונספט - Subaru Hybrid Tourerמכוערת וזולה - אכן סיכום מוצלח

המעצב הראשי של סובארו, אוסמאו נמבה, אומר שהגיע הזמן שסובארו תקרוץ לקהל לקוחות רחב ולא רק לקהל לקוחות נאמן למותג. מהפכה לא תהיה שכן קו העיצוב החדש יהיה "עיצוב פשוט, עם קווים נקיים שישדר עוצמה". טעימה לקו העיצוב החדש ולכוונת ה"משורר", ניתן לראות בסובארו היבריד טורר (Subaru Hybrid Tourer ), קונספט שהוצגה בתערוכת טוקיו 2009.

 

רוב רוכשי סובארו הם רוכשים הנאמנים למותג, המכירים ומוקירים את האיכות של רכבי סובארו, עם מנועי הבוקסר, האמינות הכללית הטובה וכמובן ההנעה הכפולה ששומרת עליהם בכבישים הרטובים והחלקים. אבל אף אחד לא רוכש סובארו כי הוא חושב שהיא יפה, כי היא מעוררת אצלו רגש, אולי חוץ מהדורות הקודמים של ה-WRX וגם שם זה מסיבות אחרות לחלוטין.

 

כשסובארו הגיע לראשונה לארה"ב בשנות ה-60, הדגם הראשון שנמכר היה "סובארו 360", הסלוגן בפרסומות היה "מכוערת וזולה", כן כן, לא מודעה של המתחרות, מודעה של סובארו עצמה. כרגיל אצל סובארו, משהו בפרופורציות היו מוזר. בדומה, הדור הראשון של הטריבקה B9, לא משנה איך מסתכלים עליו, זה תמיד נראה כאילו שהמעצב הראשי יצא להפסקת צהריים ונתן לשרת לסיים את עבודת העיצוב.

 

 

לכן אנו אומרים לסובארו "בוקר טוב", שכן כבר שנים, לא ניכר שבסובארו עובד מעצב ראשי במשרה מלאה. זה תמיד נראה שנתנו למהנדסים לעצב וכשנותנים למהנדסים לעצב זה נראה יעיל, אבל בטח שלא יפה. גם שכבר היה נדמה שסובארו הולכת קדימה, כמו עם ה-B4 הקודמת, היא מחליפה אותה בקופסה שהדבר היחיד שמרשים בה, זה שהיא נראית גדולה.

 

אם וולוו השמרנית והמרובעת הצליחה לעשות מהפך עיצובי כולל, מן הראוי שגם סובארו תצעד באותה הדרך.

 

 

סובארו Hybrid Tourer קונספט: ינחה את קן העיצוב החדש של החברה

תגיות: סובארו
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.