בקרוב בישראל: שברולט קאמרו החדשה

בעוד מספר חודשים לא רב, תושק בישראל שברולט קאמרו 2016 החדשה עם מנוע 3.6 ליטר 335 כ"ס ותג מחיר שצפוי להיות אטרקטיבי.

2016 שברולט קאמרו החדשה
לאחר שנים רבות, בקרוב תושק בישראל שברולט קאמרו החדשה.

זה לקח יותר מידי זמן, אך בעוד מספר חודשים, UMI, יבואנית שברולט בישראל, תחל בשיווקה הסדיר של שברולט קאמרו 2016 החדשה – מכונית הקופה השרירית של שברולט שהוצגה בדור השישי והחדש שלה לפני כחצי שנה.

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

הקאמרו 2016 היא מכונית חדשה לחלוטין, מבוססת על שלדת ההנעה אחורית של קאדילק ATS, מה שאפשר להדגם להשיל כ-100 ק"ג ממשקלו לעומת הדגם היוצא יחד עם שימוש במערך מתלים מתקדם יותר ושלדה קשיחה יותר.

 

שברולט קאמרו החדשה, ששיווקה בארה"ב תרם החל, מוצעת בשוק האמריקאי עם שלושה מנועים: 2.0 טורבו 270 כ"ס ו-40.8 קג"מ, 3.6 ליטר V6 אטמוספרי עם 335 כ"ס ו-39.3 קג"מ ובפסדת ההיצע, עד להגעת דגמי קצה נוספים, ניצבת הקאמרו SS החדש עם מנוע שנלקח מהקורבט החדשה, 6.2 ליטר V8 בהספק מרבי של 455 כ"ס ומומנט מרבי של 62.9 קג"מ. כל המנועים משודכים לתיבת 6 הילוכים ידנית או 8 הילוכים אוטו'.

 

איזו גרסה תשווק בישראל? לפי המפורסם באתר שברולט ישראל, הקאמרו תוצע בגרסת הביניים עם מנוע 3.6 ליטר V6 שישודך לתיבת 8 הילוכים אוטו'. הדגם יוצע עם מערכת מולטימדיה מקורית MyLink מהדור החדש של שברולט, בקרת אקלים, תצוגה עילית, כניסה והנעה ללא מפתח, מושבי עור חשמליים ועוד.

 

 

מחיר? להוציא את דגמי הקצה של הדגם שהם יקרים למדי, הקאמרו בדגמי הבסיס היא לא יקרה במיוחד, אך הכל זו שאלה של רמת הגימור בה יוצע הדגם בישראל. ניתן לצפות לתג מחיר בין 200-250 אלף שקל, תג מחיר שבהחלט עשוי למשוך לא מעט לקוחות אל הדגם, לקוחות שיוכלו להגשים את חלום "מכונית השרירים מהדוד סם" ללא צורך בתהליך של יבוא אישי. 

 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (3)

  • אמיר ט

    הדגם רק השבוע נכנס לדיירים בארה"ב. נוגדת פשוט על הדגם היוצא.

    כתובת URL מקוצרת:
  • שי

    אמיר ט

    מספיק להסתכל על התמונות כדי להבין שתא הנוסעים בדיוק באותו הגודל, אם כי שונה בעיצובו, ותא המטען זהה לדגם היוצא.

    כתובת URL מקוצרת:
  • שי

    היינו 3 חבר'ה, בני 40 פלוס. ראינו ונהגנו ברכב או שניים בחיינו. קיווינו למכונית שרירים אמריקאית, כזאת שתגרום לנו לחייך במשך השבוע שאנו איתה. כן, מנוע ה- 3.6 ליטר עושה את העבודה. כל השאר, פחות זוהר. ראשית, בגרסת ההשכרה, שהיא קרוב לוודאי הגרסה הבסיסית שתמכר גם בארץ, הפשטות שולטת בפנים. קיה פיקנטו יותר מהודרת. הרכב צפוף, במיוחד מאחור, והמושבים אינם נוחים. צריך לצנוח למושבים הקדמיים הנמוכים ולקפל רגליים באקרובטיות תוך כדי כניסה, אם אתה רוצה שיהיה מקום לרגליי היושבים מאחור. מיפתח תא המטען זוועתי, ולמרות גודלו הסביר פלוס של תא המטען, קשה להכניס מזוודות. ממש לא נהננו מהרכב והסכמנו שבחיים לא היינו רוכשים אותו. זה לא רכב שאתה רוצה לחיות איתו ביומיום בארץ. בארה"ב אני יכול לראות איך הקאמרו יושבת טוב על אמריקאים מזדקנים, שזוכרים אותה מעברה המפואר, וצריכים שהפיליפינית שלהם (מקסיקנית בעצם) תעזור להם להישלף מהאוטו, כשהם מגיעים הביתה. <br />בארץ אני עם פיג'ו 208 GTI. אין מה להשוות. מעדיף את הרכב שלי על הקאמרו בכל יום.

    כתובת URL מקוצרת: