בשבוע הבא בישראל: סובארו לבורג

סובארו לבורג יושק בשבוע הבא בישראל, דגם סטיישן עם הנעה כפולה ומנוע 1.6 טורבו 170 כ"ס.

2016 סובארו לבורג
סובארו לבורג - אימפזה סטיישן (משודרגת) עם מנוע 1.6 טורבו והנעה כפולה.

סמל"ת, יבואנית סובארו לישראל, תשיק בשבוע הבא את סובארו לברוג (Levorg), דגם הסטיישן 4X4 החדש של סובארו אשר הוצג בשנה שעברה והמצויד במנוע 1.6 ליטר טורבו DIT החדש של סובארו.


הלברוג היא במידה רבה גרסת סטיישן לאימפרזה, אך כזו שזכתה לשלל שדרוגים, כולל עיצוב חיצוני שונה ומלוטש יותר, מרכב רחב יותר ובסיס גלגלים ארוך יותר במעט, תא נוסעים ברמת גימור גבוהה יותר, בידוד רעשים משופר ועוד.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

לדגם אורך של 4.69 מטר, רוחב של 1.78 מטר, גובה של 1.49 מטר ובסיס גלגלים של 2.65 מטר. נפח תא המטען בדגם עומד על 522 ליטר וגל לכדי 1,446 ליטר כאשר המושבים מאחור מקופלים, קיפולם של אלו יוצר תא מטען שטוח לחלוטין.

 

כאמור, בחזיתו של הלבורג מותקן מנוע 1.6 ליטר טורבו DIT החדש של סובארו שהלבורג הוא הדגם הראשון בסובארו לשאת אותו ובעתיד נמצא אותו בדגמים נוספים. מנוע ה-1.6 טורבו, עם הזרקת דלק ישירה, מייצר ההספק המרבי עומד 170 כ"ס בין 4,800-5,600 סל"ד ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ בין 1,800-4,800 סל"ד. המנוע משודך לתיבת הילוכים רציפה CVT Lineartronic (באירופה ישנה אופציה לתיבה ידנית) והוא מספק בדגם ביצועים של 8.9 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 210 קמ"ש.

 

ההנעה בדגם כפולה כמובן, עם דיפרנציאל אקטיבי לחלוקת מומנט, והדגם מצויד כסטנדרט בבורר מצבי הנהיגה של סובארו SI-DRIVE. צריכת הדלק המשולבת בדגם עומדת על 14.5 ק"מ לליטר. בשוק היפני בלבד נכון להיום, סובארו מציעה את הלבורג גם עם מנוע 2.0 ליטר טורבו DIT חדש עם הספק מרבי של 300 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ.

 

2016 סובארו לבורג תא הנוסעים
תא הנוסעים המוכר של האימפרזה המשודרג בגימור מוקפד יותר, גלגל הגה ספורטיבי, דוושות אלומיניום, לוח מחוונים מודרני יותר ועוד.

 

 

תא הנוסעים של הלבורג זהה בעיצובו לתא הנוסעים המוכר לנו מהאימפרזה, אך הוא כולל גימור משודרג ומוקפד יותר, בלם יד חשמלי, גלגל הגה שונה עם תחתית שטוחה, לוח מחוונים שונה ומודרני יותר למראה ועוד.

 

מחיר בישראל? אנחנו עדיין לא יודעים את מחיר הדגם בישראל, אך לאור העבודה שבאירופה לדגם תמחור גבוה יחסית המקביל פחות או יותר לפורסטר, אנחנו מצפים לתג מחיר הנע בין 180-200 אלף שקל.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (13)

  • אילן

    סובארו חיים בסרט כאילו יש להם ביד רכבים מעולם אחר... שיורידו מחירים נחזור אליהם...

    כתובת URL מקוצרת:
  • לא תוכל להמכר במחיר הזה- מחיר אאוטבק

    צריך לקחת בחשבון שאימפרזה רגילה לא מאובזרת עולה 127000 ובפועל ניתן לקנות ב25% פחות חדשה 0 ק"מ יד 1 ליסינג
    מחירה לא יכול להיות גבוה מ150000 שח, ואין לה סיכוי להצליח בישראל
    1. א נשים רוצים קרוסאוברים
    2. לא מדובר ברכב מרשים במיוחד, אמנם לסובארו יש יכולת שטח אבל הרוב צריכים שבילים בלבד

    יחסית לאירופאיות זה לא מנוע מרשים, לפגו 3008 מנוע מעט יותר חלש אבל ביצועים לא פחות טובים והרבה יותר פרקטית אם כי ל4X4) ונמכרת רק ב135000 שח. כנל הC4 פיקאסו החדשה שיותר מודרנית מהפגו.
    מדובר לכל היותר רכב תדמית לסובארו, מכירות גדולות לא יהיו לו( עד 400 בשנה)

    כתובת URL מקוצרת:
  • אתה אופטימי עם 400 יחידות בשנה. ב- 150 אלף זה קניה טובה. הבעיה שיש לסובארו כבר פלטפורמה חדשה לאימפרזה 2017, אולי כדאי לחכות.

    כתובת URL מקוצרת:
  • מיקי

    אוי עידן,עידן,ממש מרגישים שאתה סוכן של סוברו,מה קרה המכירות של סוברו לא משהו,בגלל זה דרשו ממך לכתוב כאן עד כמה זה כיף להוציא על XV(אימפרזה עם כמה פלסטיקים) 160 ש"ח+.
    למזדה 2.0 יש 165 כ"ס נו אז מה?

    כתובת URL מקוצרת:
  • עידן

    חברים סובארו בארץ יקרים אין ספק אבל אני אגיד לכם שאני לפני שנה וקצת קניתי סובארו XV 2.0 ונסעתי לפני כן בהמון רכבים ( עבדתי גם בשינוע רכבים בעבר) והרכב הזה פשוט מעלה לי חיוך כל פעם מחדש. מהנה לנהיגה, מרגיש קליל ומהיר עם מנוע 2000 ו 150 כ"ס יושבים עליו בול. נוח לנסיעה עם מתלים איכותיים שמפצים יפה על פשלות העריה. כמובן שיש לו את יתרון השטח. כל הטיולים שעשיתי ואעשה הם עם אחיו הגדול הפורסטר. יש לשניהם יכולות שטח שללא ספק מביישות רכבים בקטגוריה שלהם ומעל ( לא לא מתכוון ללנד קרוזר, פג'רו וכולי... אלה בליגה משלהם), אבל ביחס לג'יפונים אחרים הוא מככב. קחו לנסיעת מבחן ומי שלא מצא חן בעיניו זו זכותו המלאה

    כתובת URL מקוצרת:
  • משה

    אין הרבה מכירות . חוץ מאימפרזה 1.6 ליטר 115 כ׳ס עגלה עם סוס . שאר הסובארואים״ יקרים להחריד .

    כתובת URL מקוצרת:
  • נהגתי בסובארו עברתי לקיה

    קיה יותר יעילה הרבה יותר זולה יותר יפה יותר אמינה זה מספיק לא צריך להוסיף קיה ספוטאז שמה בכיס הקטן כל סובארו והיא עולה מקסימום 140 אלף מה לא מובן רק קיה

    כתובת URL מקוצרת:
  • סובארו בדם

    האם לא הגזמתם?
    למה מה קרה יבואן חמדן?
    אני חולה על סובארו אני נוסע ברכב אמפריזה 2014 עם כל ההנאה מהרכב להביא רכב דומה לתת לו מנוע טורבו ולהעניק לו תג מחיר מפלצתי אין שום הצדקה.
    תרגיעו כל היבואנים המגעילים שיש בארץ נמאסתם בניצול שלכם, אך לצערי המדינה נותנת להם יד ותומכת בגניבה של האזרחים אם לא הייתם מעוניינים לאכול את האזרח הפשוט לפחות הייתם מקילים על היבוא האישי שבטוח היינו קונים רכבים מאובזרים יותר בפחות כסף.

    כתובת URL מקוצרת:
  • לאו

    אמיר,אתה נשמע כמו סוכן סובארו.
    אין בה שום דבר מיוחד כדי לשלם "החל מ180K" ממש כלום.במחיר הזה יש המון רכבים ש 3 ראשים מסוברו אימפרזה בתחפושת.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אמיר

    נהגתי באוטו הזה באירופה לפני שבועיים אין לי סובארו וגם בחיים לא היה. והיו לי הרבה מכוניות ארופאיות גם גרמניות. הלברוג היא אחת המכוניוץ הכי טובות שנהגתי עליהן אי פעם. זה אחת המכניות אם האחיזה הכי טובה שאפשר לקנות גם בחצי מיליון שקל. וכגם אחת המכוניות הכי מהנות לנהיגה שיש בטווח מחיר ראלי. הרבה יותר מגולף fti.

    כתובת URL מקוצרת:
  • יוני

    תכלס, גם הפוסטר זו אימפרזה משודרגת.

    כתובת URL מקוצרת:
  • דוד

    מי יקנה סובארו סטיישו ב180000 שח. כאילו טורבו זה משהו חדש שאין במכוניות אחרות

    כתובת URL מקוצרת:
  • אמיר

    במחיר מקביל לפורסטר למה שמישהו ירכוש אותה?
    כמו היא מבוססת על האימפרזה הנוכחית כאשר בחו״ל הוצגה אימפרזה חדשה לחלוטין.
    בקיצור- פספוס, אפילו רכב אחד כזה לא יימכר.

    כתובת URL מקוצרת: