ג'נסיס G90: המתחרה של יונדאי למרצדס S קלאס

ג'נסיס G90 שתוצג בסוף החודש הבא, היא ספינת הדגל החדשה של יונדאי תחת חטיבת היוקרה ג'נסיס.

2016 ג'נסיס G90 איור
ג'נסיס G90 היא ספינת הדגל החדשה של ג'נסיס - חטיבת היוקרה של יונדאי.

רק ביום חמישי האחרון יונדאי הכריזה על חטיבת ג'נסיס כחטיבת יוקרה עצמאית וכבר היום (ג') היא חושפת איורים רשמיים של ה- ג'נסיס G90 (בקוריאה EQ900), ספינת הדגל של החברה שתתחרה ברכבים כגון מרצדס S קלאס אותה תשיק ג'נסיס כבר בסוף דצמבר בשוק הבית הדרום קוריאני.

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

הג'נסיס G90 היא המחליפה של יונדאי אקווס – מכונית פאר שיונדאי משווקת בארה"ב וקוריאה – והיא תצטרף אל הג'נסיס סדאן כמכונית השנייה של מותג היוקרה של יונדאי. שמה של הג'נסיס סדאן  - מכונית המתחרה בסגמנט מכוניות הסאלון - יוחלף בקרוב לג'נסיס G80. אל שני דגמים אלו יצטרפו עד 2020 ארבעה דגמים נוספים כולל G70 כמתחרה למכוניות כגון אודי A4 וכן שני קרוסאוברים ומכונית קופה אחת (G70 קופה) שתחליף את הג'נסיס קופה הנוכחית.

 

בשוק הבית הדרום קוריאני, הג'נסיס G90 תוצע עם שלושה מנועים, שני מנועים מוכרים: 3.8 ליטר V6 בהספק של 334 כ"ס ומומנט של 40.2 קג"מ ו-5.0 ליטר V8 בהספק של 425 כ"ס ו-53.0 קג"מ ומנוע אחד חדש: V6 טווין טורבו בנפח של 3.3 ליטר בהספק מרבי של 370 כ"ס ומומנט מרבי של 52.0 קג"מ.

 

ג'נסיס G90
מידות ענק והבטחה לעור איטלקי אמיתי בתא הנוסעים.

 

ה-G90 מבוססת על פלטפורמת הנעה אחורית עושה שימוש רב באלומיניום ובפלדה חזקה וקלה לעומת האקווס והיא תוצע גם בגרסאות הנעה כפולה (H-TRAC). כמו האקווס, גם ה-G90 תוצע בגרסה רגילה ובגרסה מוארכת, שתיהן בהתאמה גדולות מהאקווס והגדולות מהגרסאות המקבילות של מרצדס S קלס. לדגם הבסיס אורך של 5,205 מ"מ, רוחב של 1,915 מ"מ, גובה של 1,495 מ"מ ובסיס גלגלים של 3,160 מ"מ. לגרסה הארוכה של הדגם אורך של 5,495 מ"מ ובסיס גלגלים של 3,450 מ"מ.

 

את ההשראה לעיצוב הדגם, עליו עובדים ביונדאי כבר 4 שנים, קיבלה ה-G90 מהקונספט ויז'ן G שהוצג בחודש אוגוסט האחרון אך אי אפשר לתעלם מהדמיון הרב של זנב הרכב למרצדס S קלאס ובעיקר, למולסאן של בנטלי בכל חציו האחורי של הדגם. 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות