×

התראה

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery Pro plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/stories/datsun/datdun-go-2013

דאטסון GO נחשפת – עירונית לשווקים מתפתחים

דאטסון חושפת את הדגם הראשון שלה, הסופרמיני דאטסון GO, המיועד לשווקים מתפתחים ומבוסס על מכלולים של ניסאן מיקרה.

דאטסון GO - המכונית הראשונה של המותג שקם לתחייה

דאטסון, מותג העבר של ניסאן שהוקם לתחייה בשנה שעברה, חשפה היום (יום ב') בהודו את המכונית הראשונה שלה בעידן החדש – דאטסון GO, סופרמיני קטנה המיועדת לשווקים מתפתחים והמבוססת על המיקרה של ניסאן.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

דאטסון (Datsun) הייתה חברת מכוניות יפנית (שנקראה למעשה DAT) אשר הוקמה בתחילת המאה שעברה ונרכשה לאחר מספר שנים ע"י ניסאן, שבעצמה הוקמה רק ב-1933. ניסאן שיווקה מכוניות תחת המותג דאטסון עד 1986 והמותג זכור בעיקר בזכות מכוניות הספורט העממיות ששוקו תחת המותג כגון ה-דאטסון 240Z, שלימים הפכה לסדרת Z של ניסאן.

 

הדאטסון גו מציעה מידות קומפקטיות, זהות למיקרה עליה היא מבוססת, עם אורך של 3,785 מ"מ, רוחב של 1653 מ"מ, גובה של 1,485 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,450 מ"מ. גם תא הנוסעים של הדאטסון GO מבוסס על זה של המיקרה, אך מורכב מחומרים פשוטים משמעותית ומאובזר בהתאם לשווקים אליהם מיועד הדגם, כך למשל לא תמצאו קישורית BT כמו במיקרה, אך כן תמצאו מעמד אינטגרלי למכשיר הסלולרי המתפקד למעשה כמערכת השמע של המכונית דרך כניסת USB וכך למשל תמצאו שהמושבים מלפנים יוצרים ספסל המאפשר עקרונית הסעת נוסע נוסף קטן מלפנים (ללא חגורת בטיחות).

 

 

את הדאטסון GO ישרת מנוע 1.2 ליטר המשרת גם את המיקרה. כל הפשטות הזו תאפשר לדאטסון למכור את ה-GO בהודו במחיר הנמוך משמעותית מהמיקרה ולהתחרות במכוניות זולות כגון יונדאי HB20 או דגמים שונים של סוזוקי ופורד. דאטסון תחל לשווק את הדגם בהודו בתחילת 2014 ובהמשך היא תשווק ותייצר את הדגם ודגמים נוספים גם ברוסיה, אינדונזיה ודרום אפריקה.

 

תחייתה מחדש של דאטסון כמותג לשווקים מתפתחים, היא חלק מאסטרטגיה כוללת של הברית רנו-ניסאן שהבינה שהכסף הגדול כיום נמצא בשווקים מתפתחים, שווקים שעלות פיתוח המוצר עבורם הוא נמוך משמעותית לעומת דגם לשווקים מפותחים ונתח הרווחים גדול יותר. עם תחייתה של דאטסון, לברית רנו ניסאן שלושה מותגים לשווקים מתפתחים: דאצ'יה המצליחה מאוד, דאטסון שהציגה כעת את הדגם הראשון וכן לאדה שנרכשה לאחרונה ע"י רנו.

 

{gallery}datsun/datdun-go-2013{/gallery}

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות