דאצ'יה דאסטר 2015 בישראל: מחיר החל מ-89,000 שקל

רכב הפנאי של דאצ'יה מוצע עם מנוע 1.2 טורבו 125 כ"ס או 1.5 טורבו דיזל 109 כ"ס, הנעה קדמית או כפולה, תיבת הילוכים ידנית בלבד ובשלוש רמות גימור ועם שלל חבילות של תוספות, כולל אחריות מורחבת לחמש שנים בתוספת של כמה עשרות שקלים בלבד.

דאצ'יה דאסטר

קרסו מוטורס, יבואנית רנו, ניסאן בישראל, תשיק מחר את מותג דאצ'יה העממי (רומני) של רנו, מותג המציעה פשטות בתמורה למחיר תחרותי ביחס לסגמנט. דאצ'יה ששווקה בשנות השמונים בישראל, לא זכתה להצלחה כאן בלשון המעטה, אך למעט השם שנשאר מדובר למעשה ברכבים המבוססים על דגמי רנו המוכרים, כולל אותם מנועים מודרניים, רק באריזה פשוטה וזולה יותר, משמעותית.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

דאצ'יה דאסטר הוא רכב הפנאי של המותג שהוצג לראשונה בשנת 2010 ושזכה לפני כשנה למתיחת פנים. הדאסטר ישווק בישראל בכמה גרסאות ובמחירים הנעים בין 89,000 שקל לדגם 1.2 טורבו הבסיסי עם הנעה 2X4 ועד ל-129,990 שקל לגרסת ה-4X4 דיזל של הדגם. כל דגמי הדאסטר (כמו כל דגמי דאצ'יה כיום) משווקים עם תיבת הילוכים ידנית בלבד.

 

הדאסטר נחשב לרכב פנאי קומפקטי והוא בעל מידות המציבות אותו קרוב לקרוסאוברים קומפקטיים כגון קיה ספורטז' ויונדאי ix35. לדגם אורך של 4,315 מ"מ, רוחב של 1,822 מ"מ, גובה של 1,695 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,674 מ"מ. נפח תא המטען עומד על 475 ליטר בדגם 2X4 ו-408 ליטר בדגם 4X4 (עם גלגל חליפי) ועם קיפול המושבים מאחור מתקבל נפח הטענה של 1,636 ליטר ו-1,570 ליטר בהתאמה.

 

דאצ'יה דאסטר - מנועים, ביצועים וצריכת דלק:

הדאסטר ישווק כאמור עם שני מנועים מוכרים של רנו, טורבו בנזין TCe בהספק של 125 כ"ס וטורבו דיזל dCi בהספק של 109 כ"ס. כל המנועים משודכים לתיבת 6 הילוכים ידנית ורק את דגם הדיזל ניתן לקבל גם בגרסת הנעה כפולה.

 

דאסטר 1.2 טורבו TCe115: מנוע בנפח 1.2 ליטר בהספק מרבי של 125 כ"ס ב-5,250 סל"ד ומומנט מרבי של 20.9 קג"מ החל מ-2,000 סל"ד. מנוע זה מספק בדגם יצועים של 10.4 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 175 קמ"ש. צריכת הדלק עם מנוע זה עומדת על 15.87 ק"מ לליטר.

 

דאסטר 1.5 דיזל 110dCi: מנוע בנפח של 1.5 ליטר בהספק מרבי של 109 כ"ס ב-4,000 סל"ד ומומנט מרבי של 24.5 קג"מ החל מ-1,750 סל"ד. מנוע זה מספק בדגם ביצועים של 12.2 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 169 קמ"ש בדגם 2X4 או 12.9 שניות ו-168 קמ"ש בדגם 4X4 בהתאמה. צריכת הדלק בדגם עומדת על 20.83 ק"מ לליטר בדגם הנעה קדמית או 19.2 ק"מ לליטר בדגם הנעה כפולה.

 

בכל הגרסאות מתלה קדמי מסוג מקפרסון ואחורי מסוג קורת פיתול, למעט דגם ההנעה הכפולה שזוכה במתלה אחורי משודרג מסוג רב חיבורי. כל הגרסאות מצוידות בחישוקי "16 עם צמיגים במידה של 215/65 ובבלמי דיסק מלפנים ותוף מאחור. מרווח הגחון בדגם עומד על 205 מ"מ בדגמי ההנעה הקדמית או 210 מ"מ בדגמי ההנעה הכפולה ועומק חציית מעבר מים עומד על 350 מ"מ.

 

 

דאצ'יה דאסטר: - אבזור ובטיחות:

הדאסטר יוצע בשלוש רמות גימור: Ambiance הבסיסית, Laureate האמצעית ו-Prestige המאובזרת ביותר. דגם הבנזין מוצע עם בכל רמות הגימור, דגם הדיזל עם הנעה קדמית רק בזו האמצעית ודגם ההנעה הכפולה רק בשתי רמות הגימור הגבוהות יותר. בכל הדגמים ניתן להוסיף חבילות שונות של תוספות, לדוגמה חבילת שטח בעלות של 6,250 שקל הכוללת גגון, מיגון גחון מלא והתקן וו גרירה.

 

רמת הגימור הבסיסית כוללת, בין היתר: פגוש קדמי/אחורי בשחור, 2 חלונות חשמל קדמיים, חישוקי פלדה, נעילה מרכזית, מיזוג אוויר ידני, כיוון ידני למראות הצד, מערכת שמע עם כניסת USB, שליטה מההגה וקישורית BT ועוד. רמת הגימור האמצעית מוסיפה חישוקי פלדה מעוצבים, מחשב דרך מלאה (צריכת דלק, טמפרטורה חיצונית וכו'), פנסי ערפל, מראות חיצוניות חשמליות ומחוממות, תאורה בתא הכפפות ובתא המטען, שלט לנעילה, חלונות חשמל אחוריים (ללא שליטה מלפנים) ועוד.

 

רמת הגימור Prestige מוסיפה על כל זה גם מערכת מולטימדיה עם מסך מגע מרכזי הכוללת ניווט וממשק בעברית (תוספת בתשלום בכל הגרסאות האחרות), בקרת שיוט ומגביל מהירות, חיישני נסיעה לאחור, חישוקי סגסוגת "16, חלונות כהים מאחור, חבילת כרום לעיצוב החיצוני ועוד.

 

בתחום הבטיחות, הדאסטר מצויד כסטנדרט בשש כריות אוויר (כרית הצד מגנה על ראש ובית החזה), מערכת בקרת יציבות ובקרת אחיזה, עיגוני ISOFIX מאחור ועוד. לדאסטר ציון בטיחות נמוך במבחני הריסוק NCAP של 3 כוכבים בלבד עם ציונים של 74% בהגנה על נוסעים מלפנים ו-78% בהגנה על ילדים במושבי בטיחות מאחור.

 

דאצ'יה דאסטר - מפרט טכני מלא.

 

דאצ'יה דאסטר מחירים:

בנזין:

דאסטר ברמת הגימור Ambiance : החל מ-89,000 שקל.

דאסטר ברמת הגימור Laureate: החל מ-94,990 שקל.

דאסטר ברמת הגימור Ambiance : החל מ-102,490 שקל.

 

דיזל:

דאסטר 2X4 ברמת הגימור Laureate: החל מ-109,990 שקל.

דאסטר 4X4 ברמת הגימור Laureate: החל מ-122,490 שקל.

דאסטר ברמת הגימור Ambiance : החל מ-129,990 שקל.

 

תוספת צבע מטאלי עומדת על 1200 שקל ובכל הדגמים ניתן להוסיף אחריות מורחבת ל-5 שנים בעלות של כמה עשרות שקלים.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (1)

  • נהגוס

    לכל רמת מחיר של בדאצ'יה יש מתחרים באותו מחיר אך הם מרגישים יותר מודרניים וחלקם לא ידניים. <br />למשל, יש סיטרואן קקטוס שנמכר ב 90K שזהו קרוסאובר עם מנוע חלש משל הדאסטר אבל עדיין בוחב בסדרת חסכוני בהרבה בדלק מרגיש מודרני ואיכותי בהרבה והכי חשוב יותר בטיחותי - ועדיין באותו מחיר כמו הדאסטר. <br />ב 124K אפשר לקנות סקודה יטי אוטומטית. וכמובן ב 135K אפשר לקנות קיה ספורטאז . נכון שהם לא רכבי 4X4 אבל הם מודרניים ואיכותיים בהרבה עם גיר אוטומטי.<br /><br />מסקנה, הדאסטר הוא לא באמת מותג לאו-קוסט כמו באירופה. פה הוא נמכר יקר מאוד. אילו הוא היה נמכר באותו יחס מחיר כמו באירופה מחירו של הדגם ההתחלתי היה 80K ואילו של הדגם היקר ביותר היה 105K.<br /><br />רוצים לדעת לדעת למה? שתי סיבות:<br />1. היבואן רוצה להרוויח רווח שיא גינס.<br />2. רנו כנראה בונה על מחירים גבוהים בשווקים של פריירים:<br />http://www.thetruthaboutcars.com/2013/01/in-tough-times-dacia-is-renaults-cash-cow

    כתובת URL מקוצרת: