דאצ'יה מציינת 3.5 מיליון מכוניות בעשר שנים

קצת מעל לעשור מאז שרנו הציגה את הלוגאן MCV בשנת 2004, דאצ'יה מציינת מכירות של 3.5 מיליון מכוניות.

דאצ'יה סנדרו
דאצ'יה מציינת 3.5 מיליון מכוניות.

ביום שישי האחרון, ה-6 לנובמבר, סמנכ"ל המכירות של דאצ'יה באירופה מסר באופן אישי באחד הפרברים של לונדון את המכונית ה-3.5 מיליון של דאצ'יה, מאז שרנו השיקה את המכונית הראשונה של דאצ'יה שתוכננה תחת כנפי רנו בשנת 2004 – דאצ'יה לוגאן MCV (שווקה אצלנו בעבר כרנו לוגאן).

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

המכונית ה-3.5 מיליון של דאצ'יה היא סנדרו שחורה והיא המכונית החדשה הראשונה אותה רכשה המשפחה הצעירה – אחד מקהלי היעד העיקריים של דאצ'יה באירופה.

 

אמנם המכוניות של דאצ'יה משווקת במדינות רבות בעולם תחת מותג רנו, עניין של אסטרטגיית שיווק בהתאם לחוזקו של המותג בשוק היעד, אך המספר של 3.5 מיליון מכוניות שייך למכוניות המשווקת ב-44 מדינות באירופה ובאגן הים התיכון (מרוקו, טורקיה, ישראל...) תחת הסמל של דאצ'יה בלבד. השוק המקומי שלנו, בו מותג דאצ'יה משווק רק החל מינואר השנה, תרם 2,075 יחידות עד היום (ועד 23 מוניות).

 

רנו רכשה את הבעלות על דאצ'יה עוד בשנת 1999, אך כאמור רק בשנת 2004 היא הציגה את המכונית הראשונה של המותג שתוכננה באופן מלא ע"י רנו, בשנה זו נמכרו מהמותג רק 94 אלף מכוניות. את שנת 2015 דאצ'יה צפויה לסיים עם כבר קרוב ל-600,000 מכוניות. הדגמים הנמכרים ביותר של המותג כיום הם הסנדרו והדאסטר – 170 אלף ו-160 אלף בהתאמה, נכון לסוף שנת 2014.

 

דאצ'יה משווקת כיום חמישה דגמים עיקריים: הסופרמיני סנדרו (החל מ-2008) המוצעת גם בגרסת קרוסאובר (סטפווי) הלוגאן MCV (החל מ-2004) - כיום גרסת סטיישן לסנדרו עם בסיס גלגלים ארוך יותר, רכב הכביש-שטח דאצ'יה דאסטר (החל מ-2010), הטנדרון דאצ'יה דוקר (החל מ-2012) והמיניוואן הקומפקטי 7 מושבים דאצ'יה לודג'י (החל מ-2012). למעט הסנדרו הרגילה והלוגאן MVC, כל שאר דגמי דאצ'יה משווקים כיום בישראל.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (2)

  • אחד שמבין

    יבואן שמסיבות לא ברורות החליט על מחיר גבוה מידיי.<br />במחירים הנוכחיים לא פלא שלא הרבה רכשו רכבים.<br />במדינה כמו שלנו שאוהבת תמורה סבירה למחיר זול, רכב כזה במחיר הגיוני יכול היה להיות אחד הנמכרים, בעיקר הדאצ'יה.<br />אני מסכים אם המגיב הקודם אבל אפילו אם המחיר היה זול יותר ב 10-15 אחוז הרכבים שלהם היו משלשים את המכירות.

    כתובת URL מקוצרת:
  • נהגוס

    ולא. לא בגלל המיסים אלא בגלל היבואן תאב הבצע. דאסטר הכי מאובזרת באירופה עם מנוע דיזל בדיוק כמו פה עולה 25% פחות ממשפחתית אוטומטית. רק בארץ המחיר זהה. ולפיכך המכירות הגרועות. לידיעה, בגלל המחיר הנמוך באירופה והתמורה הגבוהה המכירות שם כאלה שצריך לחכות 4 חודשים בשביל לקבל רכב. אבל פה עם מחיר כזה התמורה לא כל כך גבוהה והמכירות ככה ככה. <br /><br />כל הכבוד קרסו.

    כתובת URL מקוצרת: