וולוו ישראל יוצאת במהלך שיווקי, " VOLVO CHALLENGE", במסגרתו לקוחות מתעניינים שירכשו בסוף רכב מתחרה יקבלו 1000 ש"ח מוולוו.

וולוו צ'אלנג - רכשתם רכב מתחרה בסוף? קבלו 1000 שקל מוולוו

'מאיר חברה למכוניות' פותחת במהלך שיווקי אסטרטגי חדשני מול המתחרות בשוק היוקרה. במסגרת המהלך השיווקי תציע וולוו נסיעת מבחן ללקוחות פוטנציאלים המחפשים רכב יוקרה חדש ובמידה ויקנו בסופו של דבר רכב מתחרה בפרק זמן של 10 ימים - תשלם וולוו את המקדמה על הרכב האחר (בסכום של 1000 ש"ח). המהלך המתוכנן יכלול את רכב הקומפקט פרימיום החדש, הוולוו V40 , את רכב המנהלים של וולוו ה- S60, ואת רכב הכביש-שטח, הוולוו XC60.

 

עוזי גונן, מנהל השיווק של חטיבת המכוניות ב'מאיר':" יש לנו כיום בוולוו סידרה יוצאת מן הכלל של דגמי יוקרה מוצלחים שמתחרים בהצלחה בשוק, הן מבחינת עיצוב חדשני וביצועים והן מבחינת הערכים המוכרים של וולוו כמו איכות, אמינות וכמובן בטיחות. מטרת המהלך להוכיח עד כמה אנו בטוחים כי לקוח השוקל לקנות רכב יוקרה יתאהב בוולוו לאחר נסיעת מבחן ויעדיף לרכוש אותה על פני המתחרות. ועל כן, אנחנו מוכנים מה שנקרא, 'לשים על זה כסף' ".

תגיות: וולוו
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 5

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.