הגיהנום הירוק: מרצדס AMG GT R החדשה

מרצדס AMG GT R החדשה נולדה למסלול הנורבורגרינג, עם 585 כ"ס, היגוי אחורי ואווירודינמיקה אקטיבית.

2016 מרצדס AMG GT R
מרצדס AMG GT R - הגיהנום הירוק.

הגיהנום הירוק הוא אחד הכינויים המקובלים למסלול הנורבורגרינג הגרמני, אך עם הצבע הזה והמראה "הכועס" אי אפשר שלא להדביק אותו גם למרצדס AMG GT R, גרסת הקיצון החדשה של מרצדס למכונית הספורט קופה AMG GT. זה כמובן בדיוק מה שמרצדס רצתה שנחשוב על ה- AMG GT R החדשה שלה שאת שעיקר זמן הפיתוח שלה היא בילתה על מסלול הנורבורגרינג ולשם, בעיקר, היא גם מיועדת.

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

לפי מרצדס ה- AMG GT R היא שילוב בין היכולות הדינמיות של מכונית המרוצים AMG GT3 לבין השימושיות היום יומית של ה- AMG GT. בכדי להשיג את היעד הזה, גרסת ה- R הפיחתה ממשק הדגם 90 ק"ג לכדי משרל של 1,554 ק"מ, מנוע ה-4.0 ליטר V8 בי-טורבו שודרג להספק מרבי של 585 כ"ס ו-71.3 קג"מ - תוספת של 75 כ"ס ו-5 קג"מ לעומת ה- AMG GT S שהייתה עד לאחרונה הגרסה הבכירה של הדגם.

 

עם תיבת תיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים שהותאמה במיוחד לדגם, זה מספיק בכדי להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-3.6 שניות ולהשיג מהירות מרבית של 318 קמ"ש - שיפור של 8 קמ"ש ו-0.2 שניות לעומת דגם ה- S.

מרצדס AMG GT R
שלל שדרוגים אווירודינמים לשיפור כוח ההצמדה והיציבות במהירויות גבוהות.

ביצועים בקו ישר זה רק תחילת הסיפור של ה- AMG GT R, הנושאת אין ספור שדרוגים לעומת הגרסאות הרגילות של הדגם. העיצוב האגרסיבי יותר הוא בעיקר תוצאה של שלל עזרים אווירודינמיים שהותקנו בדגם לטובת שיפור כוח ההצמדה במהירויות גבוהות, החל מהכונסים גדולי המידות בפגוש הקדמי (גם לטובת קירור יעיל יותר של הבלמים), הכנף האחורית גדולת הממדים והדיפיוזר בתחתית הפגוש האחורי, ועד למדפים אקטיביים עשויים קרבון היוצאים מחזית הדגם במהירויות של מעל ל-80 קמ"ש (כאשר בורר מצבי הנהיגה במצב RACE) ומקטינים את כוח העילוי על חזית הדגם ב-40 ק"ג במהירות של 250 קמ"ש.

 

מערכת הבולמים האקטיביים של הדגם מאפשר בחירה מבין שלושה מצבי כיול שהותאמו במיוחד לדגם ולנהיגת מסלול. בכדי לשפר את יכולת הפנייה/ניהוג של הדגם, מרצדס התקינה על הציר האחורי מערכת היגוי המפנה את הגלגלים האחוריים עם כיוון ההיגוי עד מהירויות של 100 קמ"ש ובכיוון הנגדי מעל מהירות זו. בורר מצבי הנהיגה הכולל מספר מצבים מתוכנתים מראש ומצב לאפיון אישי, כולל 9 אפשרויות לכיול מערכת בקרת המשיכה, בקרת היציבות ניתנת לניתוק מלא – כמובן.

 

גם בתחום הסאונד חטיבת AMG השקיע רבות, מערכת פליטה חדשה תוכננה במיוחד עבור הדגם בכדי להעניק לדגם סאונד של מכונית מסלול. הסאונד בסרטון אמנם מודבק, אך ניתן לשמוע כי מרצדס השיגה את המטרה.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (1)