הונדה ג'אז 2011 : מתיחת פנים וגרסה היברידית

הונדה ג'אז, המיקרוואן של הונדה עוברת מתיחת פנים קלה לדגם 2011. החדשות החשובות הן חזרתה של תיבת ה-CVT הרציפה וכמובן גרסה היברידית.

הונדה גאז 2011 - גרסה היברידית ותיבת CVT הם החידושים העיקריים

דגם 2011 של הונדה ג'אז זוכה לשינוי חיצוני ופנימי קל. השינויים החשובים יותר נמצאים בחזרתה של תיבת ההילוכים הרציפה CVT המחליפה את זו הרובוטית והלא אהודה בישראל, והחידוש הגדול ביותר לדגמי 2011 היא גרסה היברידית שנחשפה לפני כחודש ולמעשה ייחודית לקטגוריית המיקרוואנים. עם חידשים אלו, הונדה מקווה לחזור ולהתחרות בקטגוריה בעיקר לקראת הגעתם של טויוטה וורסו S וקיה סול.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

 

חיצונית, השינויים מינוריים וכוללים מלפנים זוג פנסים ראשיים חדשים בעיצוב שונה במקצת, פגוש קדמי חדש המכיל פנסי ערפל חדשים יחד עם גריל חדש. מאחור ניתן להבחין ביחידות פנסים חדשות ללא חלק עליון שקוף של יחידת התאורה ובפגוש אחורי חדש. השינויים הקטנים בעיצוב, אפשרו להקטין את מקדם הגרר במעט, 0.330 לעומת 0.336.

 

שינויים קלים בלבד בעיצוב הפניםעיצוב תא הנוסעים לא שונה רבות למעט נגיעות כרום קלות בעיקר סביב פתחי האוורור וכן צבעים כהים יותר לדשבורד. שורת המושבים מאחור, עדיין ניתנת לקיפול "הקסם" כלומר לקיפול לאחור ולא רק לפנים ויחד עם זאת נוספה האפשרות להטיית גב המושב בכ-73 מ"מ להגדלת הנוחות מאחור על חשבון תא המטען.

 

כאמור, עיקר החידוש ב-ג'אז לדגם 2011 היא חזרתה של תיבת ההילוכים הרציפה CVT, בעיקר עקב דרישה של הלקוחות שלא אהבו את התיבה הרובוטית למרות שהציע צריכת דלק משופרת. בדגם החדש, מציעה התיבה הרציפה ביצועים דומים לאלו של התיבה הרובוטית הן בתחום צריכת הדלק והן בפליטת ה-CO2.

 

בתחום המנועים אין שינוי והג'אז 2011 תוצע עם מנוע 1.2 ליטר ו-1.4 ליטר בעלי הספק של 90 כ"ס ו-100 כ"ס בהתאמה המשודכים לתיבת 5 הילוכים ידנית. תיבת ההילוכים CVT הרציפה מוצעת רק בדגם החזק יותר. הגרסה ההיברידית עושה שימוש במערכת ההנעה הלקוחה מה-אינסייט בהספק של 98 כ"ס ו-17 קג"מ ותציע צריכת דלק של 22.7 ק"מ לליטר.

 

הונדה טיפלה גם בתחום הניהוג וכיילה את המתלים מחדש, האמורים להציע כעת נוחות נסיעה משופרת יחד עם התנהגות כביש טובה יותר. בנוסף, ההגה החשמלי כיול גם הוא מחדש והוא יציע תחושת היגוי מוצקה יותר במהירויות גבוהות.

 

מחיריהן של הגרסאות עם התיבה הרציפה, צפויים להיות זולים במקצת לעומת הדגם המוחלף עם התיבה הרובוטית. מחירה של הגרסה ההיברידית, צפויי להיות פחות מ-130,000 ש"ח, מחירה של הונדה אינסייט. הגעתה של הגרסה החדשה לישראל לקראת אמצע 2011.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות