הונדה ג'אז שאטל (סטיישן) לא הגיע אמנם לתערוכת ז'נבה, אך כעט הונדה חושפת את גרסת הייצור.

הונדה גאז שטאל - סטיישן

הונדה ג'אז שאטל,שלא כמו הונדה שאטל משנות ה-90, לא תציע 7 מקומות ישיבה, אלא תספק מקום מכובד למטען, עבור מי שהג'אז הרגילה לא מספיקה. הונדה עדיין לא חשפה רשמית את הג'אז סטיישן, אך עד שזה יקרה בימים הקרובים, אנחנו יודעים לספר, שהיא תצויד במערכת ההנעה ההיברידית המשרתת גם את הג'אז ההיברידית הרגילה וכן ביחידת בנזין בנפח 1.5 ליטר.

 

מהתמונות, ניכר בברור שחלקה הקדמי של הג'אז שטאל ארוך יותר מזו של הג'אז הרגילה, כך שכנראה המשמעות היא שהג'אז שטאל בנויה על בסיס שלדת האינסייט, שהיא בעצמה מבוססת על גרסה מוארכת של שלדת הג'אז.

 

מי המתחרה העיקרית של הג'אז שטאל? המתחרה העיקרית היא לא אחרת מהונדה אינסייט המצוידת באותה יחידת הנעה היברידית בדיוק, רמת אבזור דומה למדי, שתייהן מציעות כמעט אותו מרווח לנוסעים למטען וגם התמחור צפוי להיות דומה או זהה. מצד שני, אם ההערכה שלנו בדבר בסיס הגלגלים המוארך נכונה, הג'אז שטאל יכולה להתחרות בטויוטה פריוס.

 

תגיות: הונדה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.