הונדה סיוויק החדשה האצ'בק – נתוני הביצועים נחשפים

הונדה מפרסמת את נתוני הביצועים וצריכת הדלק המלאים לסיוויק האצ'בק 2012 החדשה, אשר תוצע עם שני מנועי בנזין ודיזל אחד.

הונדה סיוויק האצבק החדשה

הונדה סיוויק 2012 החדשה בגרסתה האירופאית (האצ'בק), נחשפה רשמית בתערוכת פרנקפורט האחרונה, אך הונדה לא חשפה את נתוני הביצועים המלאים של הסיוויק החדשה. כעת, הונדה מפרסמת פרטים חדשים כולל אותם נתונים.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

תזכורת: הונדה סיוויק האצ'בק החדשה (חמש דלתות) דומה במידותיה לדגם היוצא עם 4,300 מ"מ אורך (גידול של 25 מ"מ +), 1,770 מ"מ רוחב (15 מ"מ-), 1,440 מ"מ גובה (20 מ"מ-) ובסיס הגלגלים התקצר ב-40 מ"מ ל-2,595 מ"מ. למרות בסיס הגלגלים הקטן יותר, בהונדה מציינים שהמרווח לנוסעים גדל (בעיקר מאחור) קצת על חשבון נפח תא המטען העומד על 470 ליטר (במקום 485 ליטר בדגם היוצא).

 

מעבר לעיצוב החיצוני החדש שהוא מהסוג של "אוהבים את זה או שונאים את זה", תא הנוסעים נותר דומה בעיצובו לדגם היוצא, כאשר עיקר השוני מתרכז בהנדסת אנוש משופרת (פחות פיזור כפתורים והכל קרוב יותר ומופנה לעבר לנהג), איכות חומרים גבוהה יותר כולל שימוש נרחב בפלסטיקה רכה ואיכותית מבעבר והגה בעיצוב חדש שנראה בעתיד בדגמי הונדה נוספים. בנוסף שופר בידוד הרעשים וכיול המתלים שאמור להציע שיפור של ממש בנוחות הנסיעה (נקודה חלשה של הדגם) ובהתנהגות הכביש.

 

הונדה סיוויק החדשה, מוצעת עם אותו מבחר מנועים כבעבר אך כולם עברו שדרוג לטובת פעולה חלקה יותר ובעיקר לטובת צריכת דלק משופרת. גם בתחום תיבות ההילוכים אין חדש והסיוויק החדשה תוצע עם תיבת שישה הילוכים ידנית או חמישה הילוכים אוטומטית, אך כמו במקרה של המנועים, גם תיבות ההילוכים שודרגו לטובת צריכת דלק משופרת (בעיקר יחסי העברה ארוכים יותר). הדגמים הידניים מוצעים כסטנדרט עם מערכת עצור סע לשיפור צריכת הדלק.

 

מנועים, ביצועים וצריכת דלק:

מנוע הבסיס הוא מנוע 1.4 ליטר i-VTEC בהספק של 100 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט של 13 קג"מ המתקבל ב-4,800 סל"ד. מנוע זה מוצע רק עם תיבת הילוכים ידנית ומציע ביצועים של 13.4 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 187 קמ"ש. צריכת הדלק עומדת על 18.5 ק"מ לליטר.

 

המנוע שיגיע ארצה (תחילת 2012) הוא מנוע 1.8 ליטר i-VTEC בהספק של 142 כ"ס ב-6,500 סל"ד (שיפור של2 כ"ס) ומומנט של 17.74 קג"מ ב-4,300 סל"ד. עם תיבת הילוכים ידנית, הביצועים עומדים על 9.1 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 215 קמ"ש וצריכת הדלק עומדת על 17.24 ק"מ לליטר. לעומת הדגם היוצא, התאוצה נמשכת 0.2 שניות יותר, המהירות המרבית גבוהה ב-8 קמ"ש וצריכת הדלק השתפרה ב-2.24 ק"מ לליטר.

 

עם תיבת הילוכים אוטומטית, הביצועים עומדים על 11.2 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 210 קמ"ש. צריכת הדלק עומדת על 15.87 ק"מ לליטר. לעומת הדגם היוצא,התאוצה זהה, המהירות המרבית גבוהה ב-10 קמ"ש וצריכת הדלק השתפרה ב-2 ק"מ לליטר.

 

באירופה מוצעת הסיוויק גם עם מנוע טורבו דיזל בנפח 2.2 ליטר  i-DTEC בהספק של 150 כ"ס ב-4,000 סל"ד ומומנט של 35.7 קג"מ ב-2,000 סל"ד המציע ביצועים של 8.5 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 217 קמ"ש. צריכת הדלק של דגם זה (ידני) עומדת על 23.8 ק"מ לליטר.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות