הונדה סיוויק טורר (סטיישן) 2014

הונדה סיוויק סטיישן (טורר) החדשה נחשפת לראשונה בגרסת הייצור, מציעה את תא המטען הגדול בסגמנט עם נפח של 624 ליטר.

הונדה סיוויק טורר (סטיישן) 2014 החדשה - בעלת תא המטען הגדול בסגמנט

הונדה סיוויק טורר (סטיישן) 2014 החדשה אשר נחשפה היום (א') לראשונה בגרסת הייצור, הוצגה רק לפני כחצי שנה כקונספט בתערוכת ז'נבה האחרונה ובתערוכת פרנקפורט הקרובה, הונדה תציג בבכורה עולמית הדגם החדש המסמל את חזרתה של הונדה לסגמנט המשפחתית סטיישן באירופה.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מזה שנים רבות להונדה לא הייתה נציגה בסגמנט המהווה כיום כ-25% מסגמנט המשפחתיות באירופה ולכן עם חזרתה לסגמנט באמצעות הסיוויק טורר החדשה, המבוססת כמובן על הסיוויק האצ'בק חמש דלתות, הונדה הלכה על כל הקופה בכדי להציג את הסטיישן הפרקטית ביותר באירופה.

 

מכונית סטיישן טובה נמדדת קודם כל בנפח תא המטען ובשימושיות שלו, אז כאן מציעה הסיוויק טורר את הנפח הגדול בסגמנט עם 624 ליטר, מה שהופך אותה למכונית הראשונה בסגמנט המציעה יותר נפח מסקודה אוקטביה קומבי. גם עם קיפול המושבים מאחור, היוצרים משטח הטענה שטוח לחלוטין, הסיווק סטיישן שומרת על הבכורה עם נפח 1668 ליטר, כאשר מתחת לרצפת תא המטען ישנו תא אחסון בנפח של 100 ליטר. בכדי לאפשר הטענה קלה ונוחה, הונדה הנמיכה את שפת ההטענה ב-13.7 ס"מ לעומת דגם החמש דלתות לגובה של 56.5 ס"מ בלבד.

 

אל נפח תא המטען המרשים, מצטרפים מאחור "מושבי הקסם" הניתנים לקיפול בנפרד (לפנים או לאחור) ומאפשרים לקבל עוד נפח הטענה שימושי עם תקרה גבוהה להובלת עציצים לדוגמה וכו'. עם אורך של 4,520 מ"מ, הסיוויק סטיישן ארוכה ב-26.2 ס"מ מגרסת החמש דלתות, שאר המידות נותרו ללא כל שינוי.

 

 

הונדה סיוויק סטיישן החדשה תוצע עם אותם מנועים של גרסת ההאצ'בק: 1.8 ליטר i-VTEC עם 142 כ"ס או 1.6 ליטר i-DTEC טורבו דיזל החדש מסדרת מנועי "Earth Dreams” בהספק של 120 כ"ס ו-30.6 קג"מ. שני המנועים משודכים לתיבת 6 הילוכים ידנית או 5 הילוכים אוטו'. עם מנוע הדיזל ותיבת 6 הילוכים ידנית, הסיוויק סטיישן צפויה להציע ביצועים של 10.1 שניות 0-100 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של כ-26.3 ק"מ לליטר.

 

הונדה תציעה (כאופציה) את הסיוויק טורר עם מערכת בולמים אדיפטיבית ייחודית (ADS) אותה היא חשפה לאחרונה. הייחוד של המערכת הוא שבניגוד לרוב המערכות האחרות בשוק, היא שולטת על הבולמים מאחור בלבד ולא על כל ארבעת הבולמים בפינות הרכב. המערכת נועדה בעיקר בכדי לספק את אותה נוחות והתנהגות כביש גם כאשר הרכב עמוס מאחור (המערכת מקשיחה את הבולמים בהתאם למשקל המועמס). לפי הונדה המערכת מסוגלת לספק כ-80% מהיכולת של מערכת מלאה, זאת בעלות נמוכה יותר, משקל נמוך יותר ואמינות גבוהה יותר.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (7)

  • אבי

    ראיתי את הרכב בסוכנות הונדה. הנדסת האנוש שבה מעולה. מה שהפריע לי בה, זה החזות הקודרת של המושבים והפלסטיקים השחורים, מגיע לנו הישראלים מכוניות עם חזות פנים יותר יפה ונעימה. אז שהיבואן והממשלה ירויחו קצת פחות בשוד שוק המכוניות בארץ.דרך אגב ברשותי הונדה סיווק שניראת פחות קודרת.שכן היצ**** התאים את צבע ריפוד המושבים לצבע הרכב.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אביטל

    לא יכלו לשנות את הגיר ליותר חדיש וחסכוני?

    כתובת URL מקוצרת:
  • ירדן

    קודם כל אני לא חושב שהיא תשווק בכלל בארץ, בהונדה מתייחסים בשמרנות אל הלקוחות שלהם ושנית, עם התמחור של הסיוויק האצ'בק, זו בטח תעלה קרוב ל-150,000 שקל וזה כבר פשוט יקר מידי.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אישימוטו

    הכל טוב ויפה...אבל!<br />השאלה הגדולה היא בכמה הוא יתומחר?<br />רכביי הונדה בארץ מתומחרים נורא יקר וחבל.<br />בגלל זה הם על הפנים במכירות.

    כתובת URL מקוצרת:
  • יוני

    מכוערת רצח, אבל פרקטית, שווה בדיקה אם תגיע לארץ

    כתובת URL מקוצרת:
  • עוז

    נראית מעולה!

    כתובת URL מקוצרת:
  • מאור

    איזה ייצור מוזר. מה שכן, אין כמו הונדה בפטנטים: המושבים מאחור, הרצפה בתא המטען, קיפול הגלילה בלחיצת פשוטה, מפתח הטענה נמוך ורחב.

    כתובת URL מקוצרת: