הונדה סיוויק טייפ R החדשה בישראל – החל מ-289,900 שקל

2016 הונדה סיוויק טייפ R החדשה מצוידת במנוע 2.0 ליטר טורבו חדש בהספק של 310 כ"ס ונושאת תג מחיר ישראלי של 289,900 שקל.

2016 הונדה סיוויק טייפ R החדשה
חזרה לישראל - הונדה סיוויק טייפ R החדשה.

לאחר היעדרות רבת שנים מהיצע הדגמים של הונה היא חוזרת, הונדה ישראל מודיעה היום (ה') על תחילת השיווק של הסיוויק Type R החדשה, הגרסה הקיצונית והמהירה ביותר של הסיוויק האצ'בק. מחיר המחירון של הסיוויק טייפ R עומד על 289,900 שקל. 

 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

הונדה סיוויק טייפ T החדשה אמנם מבוססת על הסיוויק האצ'בק הרגילה, אך היא כוללת אין ספור שדרוגים ושינויים מכניים, כולל מתלים שונים, מערכת היגוי שונה, מערכת בלימה מחוזקת, חישוקי שלדה ועוד. העיצוב החיצוני הקיצוני מספק חוויה וויזואלית שאי אפשר להתעלם ממנה, אך תפקידו העיקרי הוא ניצול זרימת האוויר סביב הרכב לטובת שיפור האחיזה והיציבות הכיוונית במהירויות גבוהות.

 

בניגוד לדגמי העבר של הטייפ R שצוידו במנוע אטמוספרי עם קו אדום באזור ה-8,500 סל"ד, זו החדשה מציבה בחזית את מנוע ה-2.0 ליטר VTECH טורבו החדש של הונדה עם הזרקת דלק ישירה המייצר הספק מרבי של 310 כ"ס ב-6,500 סל"ד ומומנט מרבי של 40.77 קג"מ ב-2,500 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית, בלבד, והוא מספק בדגם ביצועים מרשימים של 5.7 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 270 קמ"ש.

 

הונדה סיוויק טייפ R החדשה - תא הנוסעים
האווירה הספורטיבית ממשיכה גם אל תא הנוסעים.

הסיוויק טייפ R נשענת מלפנים על מתלה קדמי דמוי מקפרסון המחוזק בזרוע נוספת ומצויד בדיפרנציאל מכני מוגבל החלקה. המתלה האחורי הוא מסוג קורת מתח כמו בדגם הרגיל אך בטייפ R המתלה חוזק כך שלפי הונדה הוא מייצר התנגדות לפיתול פי 1.8 לעומת הסיוויק הרגילה. הבולמים בדגם אדפטיביים ונשלטים מתנה הנהג באמצעות בורר מצבי נהיגה.

 

על גלגל ההגה ימצא הנהג כפתור "R+”, לחיצה עליו מחדדת את תגובות המנוע ודוושת התאוצה, מפחיתה את תגבור ההיגוי ומקשיחה את הבולמים ב-30%. מחשב הדרך ברכב כולל תצוגת ביצועים כגון כוחות G הפועלים על הרכב, מדידת זמני הקפה ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (9)

  • איתמר

    ב 2018 אבל הטייפ אר לא יגיע ה S 2000 החדש יגיע

    כתובת URL מקוצרת:
  • מממממממ

    כדי קודם לנהוג באוטו הזה !!! אודי 3 יכולה רק לנשום גזים שלה ;)

    כתובת URL מקוצרת:
  • דודי דו

    נניח את הכיעור של האוטו הזה בצד רגע, במחיר של באיזור 200 אלף האוטו הזה אולי היה מצליח אבל כשלאון קופרה 290, המוצלחת מההונדה בכל פרמטר עולה באיזור ה 210 אלף קשה להצדיק את קניית ההונדה, אפילו ברינג כדי לשבור את השיא של הרנו והקופרה הונדה פירקו מזגן, כיסא ושמו כלוב התהפכות שהקשיח עוד יותר את האוטו הקשיח מידי כבר ממילא.

    מאיר תתעוררו רוב הנהגים הספורטיבים שיכולים להרשות לעצמם את הרכב הזה יעדיפו לאון קופרה וכל שאר הילדים הערסים שכבר כן מסתכלים על הכיעור הזה כאופציה יפזולו מהר מאד לאודי S3.

    כתובת URL מקוצרת:
  • שמואל

    הקשר הוא שהונדה מבקשים מחיר פרימיום על הונדה סיויק ולכן עדיף לקנות אודי S3
    אפילו הסיאט קופרה עולה 70 אלף ש"ח פחות

    כתובת URL מקוצרת:
  • מה הקשר?

    מה הקשר s3 לסיויק המשוגעת הזו?

    כתובת URL מקוצרת:
  • שמואל

    יקר בטירוף.
    כבר עדיף לקנות אודי S3

    כתובת URL מקוצרת:
  • שמואל

    איזה מחיר מטורף.
    כבר עדיף לקנות אודי S3

    כתובת URL מקוצרת:
  • לפורים

    אם הייתי מתחפש לבטמן והיה לי עודף מדמי חנוכה הייתי קונה אותה כהשלמה לאקססוריז.
    רכב חזק אין ספק אבל מצועצע מידיי.
    חבל, קצת עידון במראה והוא היה נחטף בקטגוריה שלו.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אריק

    מה קורה עם הונדה סיויק החדשה ?
    מתי אדון שחר מתכוון להביא ולמכור את הרכב.
    או שאין לו זמן הוא עסוק עם יוסי בניון

    כתובת URL מקוצרת: