הונדה סיוויק סדאן 2012 החדשה נחשפת רשמית

הונדה חושפת את הסיוויק החדשה בגרסתה האמריקאית ומציגה יחידה היברידית חדשה לחלוטין.

הונדה סיוויק החדשה  - עיצוב שמרני ויחידה היברידית חדשה

הונדה סיוויק סדאן החדשה, נראית קצת יותר כמתיחת פנים מאשר מכונית חדשה לחלוטין הן מהפנים והן מהחוץ, אך למרות זאת מדובר במכונית חדשה כמעט לחלוטין. אמנם מדובר בגרסה האמריקאית, אך למעט רמת אבזור וכמה שינויים מינוריים חיצונית, לא נראה הבדלים של ממש בין הגרסה האמריקאית לסיוויק החדשה שתגיע לישראל במהלך 2012.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

חיצונית, עיקר השינוי בסיוויק החדשה נמצא בחלקה האחורי המקנה לסיוויק מראה יותר ספורטיבי ונמרץ מאשר המראה הסולידי/סאלוני של הסיוויק הנוכחית. גם מבפנים לא מדובר במהפכה וכל בעל סיוויק נוכחית ירגיש מיד בבית כאשר יתיישב בסיוויק החדשה. עיקר השינוי מבפנים הוא הפניית הקונסולה המרכזית כלפי הנהג, לשיפור הנוחיות והנדסת האנוש. לוח המחוונים עדיין מורכב משני מפלסים כאשר בחלקו העליון נוסף מסך הנקרא i-MID ומשמש את מחשב הדרך, מערכת השמע (MP3 USA AUX iPOD), חיבור הטלפון הסלולרי ואף מאפשר להציג תמונות כסוג של טפט/שומר מסך.

 

בתחום המידות הסיוויק סדאן החדשה התכווצה במקצת עם בסיס גלגלים של 2,669 מ"מ (לעומת 2,700 מ"מ), האורך עומד על 4503 מ"מ (37 מ"מ פחות), הרוחב עומד על 1,752 מ"מ (2 מ"מ יותר). למרות ההתכווצות במידות, בהונדה אומרים שתא הנוסעים מרווח יותר בעיקר מאחור ולתא הנוסעים כולו נוסף נפח של 96 ליטר.

המנוע העיקרי שישרת את הונדה סיוויק סדאן הוא אותו מנוע 1.8 ליטר 140 כ"ס ו-17.7 קג"מ (שיפור של 0.3 קג"מ) ששופר קלות ויחד עם שיפור במקדם הגרר בזכות העיצוב החדש, תציע הסיוויק החדשה שיפור בצריכת הדלק. צריכת הדלק המשולבת (מוערכת לפני EPA) תעומד על 13.6 ק"מ לליטר, שיפור של כ-10% לעומת הדגם המוחלף (שוב נחזור על כך שהתקן האמריקאי מחמיר בהרבה ומציאותי יותר מזה האירופאי המפורסם אצלנו).

 

החדשה היותר משמעותית בתחום יחידות ההנעה, היא יחידה היברידית חדשה לחלוטין שתשרת את הסיוויק ההיברידית בראשונה ובהמשך את שאר הדגמים ההיברידיים של הונדה. השדרוג הראשון שעוברת היחידה ההיברידית של הונדה (עדיין בטכנולוגיית IMA/מנוע עזר חשמלי) הוא קבלת מערך סוללות לתיום-איון שיאפשרו למנוע החשמלי לספק סיוע לזמן ארוך יותר למנוע הבנזין ובכך לשפר את צריכת הדלק. את מנוע הבנזין שהיה בנפח 1.3 ליטר 98 כ"ס, הונדה מחליפה במנוע 1.5 ליטר 110 כ"ס ו-17.58 קג"מ (שיפור של 0.58 קג"מ). צריכת הדלק המשולבת תעמוד על 18.7 ק"מ לליטר (שוב לפי תקן ה-EPA המחמיר יותר).

 

בארה"ב הוצגו עוד שתי גרסאות לסיוויק החדשה: סיוויק HF קיצור של High-efficiency שהיא גרסה חסכונית יותר בין ההיברידית לסדאן הרגילה וכן גרסת קופה וקופה חזקה Si עם מנוע 2.4 ליטר 201 כ"ס.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (3)

  • חיים

    ההונדה סיויק הקודמת הרבה יותר יפה ומושכת מהחדשה -הרסו לנו את הצורה :-)

    כתובת URL מקוצרת:
  • א

    לגביי הגריל,לא הבנתי אם זו הסיוויק האמריקנית דור קודם או דגם חדש,שום דבר לא השתנה

    כתובת URL מקוצרת:
  • אסי

    מה זה גרסה חסכונית יותר בין ההיברידית לסדאן הרגילה ? <br />כפי שכתוב בסוף הכתבה

    כתובת URL מקוצרת: