הונדה סיוויק סטיישן יוצאת לדרך – בקרוב בישראל

הונדה החלה בייצור הסיוויק טורר (סטיישן) החדשה באירופה, לישראל הדגם צפוי להגיע כבר ברבעון הראשון של 2014.

הונדה סיוויק טורר סטיישן

ביום חמישי האחרון (12.12), מכוניות ראשונות מדגם הונדה סיוויק טורר/סטיישן החדשה החלו לרדת מפס הייצור במפעל הונדה בסווינדון בריטניה, מאותו פס ייצור מגיעה אלינו גם הסיוויק האצ'בק. בישראל תשווק הסיוויק טורר במהלך הרבעון הראשון של 2014.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

הונדה, שלא הייתה נוכחת בסגמנט המשפחתיות סטיישן באירופה מזה שנים רבות, השקיעה משאבים רבים בפיתוחה של הטורר בכדי לכבוש נתח משמעותי מסגמנט המהווה כ-25% משוק המשפחתיות באירופה. כך למשל לסיוויק טורר תא מטען הגדול בסגמנט עם נפח הטענה של 624 ליטר ועם קיפול המושבים, מושבי "הקסם" של הונדה היוצרים עם קיפולם תא שטוח לחלוטין, מתקבל נפח עצום של 1,668 ליטר (עד גובה התקרה). גרסת הסטיישן של הסיוויק ארוכה ב-26 ס"מ מגרסת החמש דלתות.

 

בנוסף לכך, הונדה פיתחה עבור הדגם מערכת מתלים אדפטיבית ייחודית (אופציה). במקום שליטה על ארבעת הבולמים בכל פינות הרכב, המערכת שולטת רק על הבולמים מאחור. לפי הונדה, המערכת הזו זולה יותר לתחזוקה, פשוטה וקלה יותר ומספקת 80% מהיכולות של מערכות יקרות ומורכבות יותר. המערכת מפצה אוטו' על תוספת משקל מאחור.

 

 

באירופה, הסיוויק טורר תשווק עם שני מנועים: 1.8 ליטר i-VTEC המוכר עם 140 כ"ס ו-1.6 ליטר טורבו דיזל עם 120 כ"ס ו-30.6 קג"מ. המנועים ישודכו לתיבת 6 הילוכים ידנית או 5 הילוכים אוטו'. דגם הדזיל עם תיבת הילוכים ידנית מספק ביצועים של 10.1 שניות 0-100 קמ"ש יחד עם צריכת דלק משולבת של 26.3 ק"מ לליטר. בישראל, סביר להניח שהדגם ישווק רק עם מנוע הבנזין.

 

 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (3)

  • בועז

    ילד אחד מקסימום שתיים

    כתובת URL מקוצרת:
  • XXX

    אבל יש לה אותה בעיה של הפוקוס סטיישן. תא המטען גדול אבל מאחור פשוט לא מרווח וחבל שהונדה לא ניצלה את ההזדמנות בכדי להוסיף כמה ס"מ למרווח הברכיים מאחור, גם אם זה אומר שתא המטען לא יהיה הכי גדול בקטגוריה. גם האוריס סטיישן שעוד תגיע לישראל סובלת מאותה הבעיה. <br /><br />לא מבין מדוע רכב שמיועד לאירופה תמיד סובל ממרווח מצומצם לברכיים (גולף, לאון, מאזדה, סיוויק, אוריס....), במיוחד עם הצפון אירופאיים שלעומתם אנחנו גמדים.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלי

    לא אוהב את הונדה

    כתובת URL מקוצרת: