המנועים החדשים של הונדה לאירופה לשנת 2015

הונדה תציג בתערוכת פריז שלושה מנועים חדשים, 1.6 ליטר טורבו דיזל עבור ה-CR-V, 1.5 ליטר עבור ה-HR-V החדש ו-1.3 ליטר עבור הג'אז החדשה. בנוסף לכך, הונדה תצייד לראשונה את ה-CR-V בתיבת 9 הילוכים אוטו'.

מנוע  Earth Dreams Technology

תערוכת פריז מסתמנת כאחת התערוכות החשובות ביותר של הונדה בשנים האחרונות כאשר היא תציג בתערוכת שני דגמים חדשים, את הונדה HR-V החדש ואת הונדה ג'אז החדשה, וכן שני דגמים מחודשים לאחר מתיחת פנים, 2015 הונדה CR-V ו-2015 הונדה סיוויק האצ'בק וסטיישן.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

יחד עם הדגמים החדשים/מחודשים, הונדה תציג בנוסף שלושה מנועים חדשים עבור השוק האירופאי אשר את דגמי הונדה ב-2015. שלושת המנועים החדשים הם מסדרת המנועים החדשה של הונדה הנקראת " EARTH DREAMS TECHNOLOGY", כולם כוללים הזרקת דלק ישירה, חסכוניים יותר ומזהמים פחות.

 

הונדה CR-V החדש/מחודש יצויד במנוע 1.6 ליטר טורבו דיזל i-DTEC שיחליף את מנוע ה-2.2 ליטר i-DTEC היוצא. למנוע החדש הספק מרבי של 160 כ"ס ומומנט מרבי של 35.7 קג"מ, זאת לעומת 150 כ"ס ומומנט זהה במנוע ה-2.2 ליטר.

 

לפי הונדה המנוע החדש חסכוני יותר ומזהם פחות בכ-20 אחוז עם תיבה אוטו'. המנוע ישודך כסטנדרט לתיבת 6 הילוכים ידנית וכאופציה, הונדה מציעה לראשונה גם תיבת 9 הילוכים אוטו'. הונדה תמשיך להציע את הדגם באירופה עם מנוע 1.6 ליטר טורבו דיזל 120 כ"ס ובישראל, נמשיך "ליהנות" ממנוע ה-2.0 ליטר המוכר בהספק של 155 כ"ס ועם תיבת 5 הילוכים אוטו'.

 

הונדה HR-V החדש יוצג עם מנוע 1.5 ליטר i-VTEC חדש עם הזרקת דלק ישירה בהספק מרבי של 131 כ"ס ומומנט מרבי של 15.2 קג"מ המשודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או CVT רציפה. הדגם יוצע בנוסף עם מנוע 1.6 ליטר טורבו דיזל בהספק של 120 כ"ס.

 

את הונדה ג'אז 2015 החדשה, הונדה מצידת במנוע 1.3 ליטר i-VTEC חדש גם כן עם הזרקת דלק ישירה בהספק מרבי של 100 כ"ס ו-12.1 קג"מ. מנוע זה יחליף במקביל את מנוע ה-1.2 ליטר וכן את מנוע ה-1.4 ליטר של הג'אז הנוכחית. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או CVT רציפה.

 

במהלך השנה הבאה, אנחנו צופים שהונדה תוסיף להיצע את מנועי הטורבו החדשים שלה אותה היא חשפה בנובמבר 2013. היצע מנועי הטורבו כולל מנוע 1.0 ליטר טורבו 128 כ"ס ו-20.4 קג"מ, 1.5 ליטר טורבו 200 כ"ס ו-26.5 קג"מ וכן 2.0 טורבו עם "מעל ל-280 כ"ס" אשר יוצע בשנה הבאה עם הסיוויק טייפ R החדשה שתוצג כקונספט בתערוכה. גם מערכת הנעה היברידית חדשה, המוצעת כבר עם הג'אז החדשה ביפן, תתווסף להיצע בשנה הבאה. למערכת זו מנוע 1.5 ליטר והספק כולל של כ-150 כ"ס.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (2)

  • מיכאל ב

    זה גם תואם את מחיר הפרימיום של הדגם שהוא לא רע בכלל בפני עצמו, אבל עם מנוע שכיום פשוט מרגיש חלש לעומת כל המתחרות.

    כתובת URL מקוצרת:
  • מיכאל

    אני מקווה שההונדה cr-v -תיובא לארץ עם המנוע 1.6 דיזל טורבו +9 הילוכים.זה ייצור בידול רציני (בחסכוניות הדלק)לגבי יתר המתחרים .אם היבואן שלנו יקבל מחיר טובל רכב הזה(צריך לפעמים להתאמץ קצת יותר עבור אזרחי המדינה הנסחטים)אזי יהיה פה קרוסאובר מדהים במחיר סביר(אעפ"י שהמדינה שמה רגליים למנועי הדיזל)

    כתובת URL מקוצרת: