סקירה מקיפה של כל המשפחתיות החדשות שיגיעו לישראל ב-2011

לא פחות מ-5 משפחתיות חדשות יסתערו על השוק הישראלי ב-2011

5 מכוניות משפחתיות חדשות צפויות להגיע עוד השנה ולהתחרות בקטגוריה הכי חזקה בשוק הישראלי: משפחתיות סדאן. כולן מציגות שיפור עצום לעומת הדגם אותו הן מחליפות ולכל אחת נקודת חוזק משלה בלי שאף אחת בולטת באופן מבוהק מרעותה. חלק יציעו עיצוב ואבזור רב במחיר תחרותי כמו יונדאי ix35, חלק יציעו התנהגות כביש טובה ורמה גבוהה של אבזור כמו הפוקוס החדשה.

 

סובארו B3 החדשה שתוצג בעוד פחות מחודש, תהווה את יריית הפתיחה למהפכת העיצוב אותה סובארו עומדת להשית את כל קשת הדגמים שלה. לא עוד מכונית טובה ומוערכת עם מראה אנמי, אלא אותה סובארו טובה עם עיצוב מושך צעיר וספורטיבי. למרות שהיא תוצג בעוד פחות מחודש, אנחנו למעשה לא ממש יודעים עלייה פרטים רבים.

 

מפולקסווגן נראה לקראת סוף השנה את ה-ג'טה החדשה שגם היא סוג של מהפכה לדגם. לא עוד גולף עם ישבן, אלא דגם העומד בפני עצמו ויתחרה מול כל המשפחתיות סדאן בקצה העליון של סקלת המחירים.

נציגה חדשה שכבר נמצאת כאן ומציבה רף גבוה בכל הקשור באיכות תא נוסעים, זו סיטרואן C4 החדשה.

 

פורד פוקוס 2011 החדשה - צפי הגעה: אוגוסט 2011

פורד פוקוס 2011 החדשה - אמורה להציע חבילה משודרגת שתקרב אותה לפולקסווגן

פורד פוקוס החדשה, צריכה למלא נעליים גדולות של אחת המכוניות המצליחות באירופה ועם הצלחה יחסית טובה בישראל. פורד פוקוס, היא המשפחתית שמצליחה לשלב הנאה מנהיגה יחד עם נוחות נסיעה מצוינת, שלדה קשיחה, מתלים בוגרים, היגוי מתקשר ומדויק ורמת בטיחות גבוהה. פורד טוענת שהפוקוס החדש תהיה לא פחות מהנה לנהיגה מזו המוחלפת בעיקר בזכות דיפרנציאל מוגבל החלקה אלקטרוני שהיא התקינה בכל הגרסאות, משהו שלרוב נמצא ברכבי ספורט כדוגמת גולף GTI.

 

פורד פוקוס החדשה דומה מאוד במידותיה לזו היוצאת עם בסיס גלגלים של 2,649 מ"מ (9 מ"מ יותר מהמוחלפת), אורך כולל של 4,348 מ"מ להאצ'בק ו-4,556 מ"מ לסדאן (21 מ"מ ו-75 מ"מ יותר בהתאמה), רוחב של 1,823 מ"מ (18 מ"מ פחות) וגובה של 1,461 מ"מ האצ'בק ו-1,482 מ"מ סדאן (לעומת 1,497 מ"מ במוחלפת).

 

לפני שניגש לסקירת המנועים שיגיעו ארצה, חשוב להבין שלדלק מוטורס יבואנית פורד לישראל, יש לא מעט קרדיט אצל היצרן, כך שללא ספק יתפרו לשוק המקומי שלנו חובב האוטו' גרסת ליסינג שלא נמצאת בחו"ל שהיא שילוב המנוע החלש בהיצע (105 כ"ס) עם תיבה אוטומטית (כנראה 4 הילוכים ולא ה-6 כפולת המצמדים). כאמור זו רק הערכה שלנו ויתכן שדלק מוטורס תוותר על המנוע החלש ותייבא רק את גרסת ה-125 כ"ס.

 

{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/FYsXQ3fxiiY?rel=0{/iframe}

 

מנועים: פורד תשווק את הפוקוס החדשה בישראל עם מנוע 1.6 ליטר דורטק Ti-VCT בשני הספקים ואופציה למנוע 1.6 ליטר EcoBoost כסוג של שובר שיווין. גרסת הליסינג תקבל את מנוע ה-105 כ"ס ו-15.3 קג"מ, שיפור של המנוע הנוכחי ב-5 כ”ס יחד עם צריכת דלק משופרת בהרבה שתעמוד על כ-16.5 ק"מ לליטר. אין נתונים רשמיים למנוע זה עם תיבת הילוכים אוטו', לכן בהערכה גסה, נתון הביצועים צפוי להשתפר קלות בכמה עשיריות השנייה ל-13.3 שניות 0-100 קמ"ש והמהירות המרבית ל- 187 קמ"ש.

 

המנוע השני שצפוי להתחרות על ליבו של הצרכן הפרטי הוא מנוע 1.6 ליטר125 כ"ס ו-16.3 קג"מ. מנוע זה כבר ישודך לתיבת 6 הילוכים אוטו' כפולת מצמדים שתציע צריכת דלק של 16.6 ק"מ לליטר וביצועים של 11 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 196 קמ"ש.

 

אם פורד תחליט להביא את גרסת ה-1.6 ליטרEcoBoost בהספק של 160 כ"ס ו-22.4 קג"מ (24.5 קג"מ אובר-בוסט) כמחליפה לגרסת ה-2.0 ליטר, זו כבר צפויה להציע שיפור עצום בביצועים לעומת הדגם הנוכחי עם: 8.6 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 209 קמ"ש, זאת יחד עם צריכת דלק משולבת טובה בהרבה מגרסת ה-2.0 ליטר עם נתון של 16.7 ק"מ לליטר. מנוע זה משודך כמובן לתיבת PowerShift כפולת המצמדים עם שישה יחסי העברה ותפעול ידני מההגה.

 

אבזור:בתחום האבזור, פורד ציידה את הפוקוס החדשה ברמות הגימור הגבוהות, עם מערכת חניה אוטומטית, תאורת LED מאחור ופנסי בי-קסנון מלפנים, בקרת אקלים דו אזורית, מערכת שמע אינטגרלית של סוני, כניסה והתנעה ללא מפתח, חלון גג חשמלי, בקרת שיוט, התראה על סטייה מנתיב ועוד. אין ספק שבישראל נקבל לפחות שתי רמות גימור, אחת לציי הרכב והשנייה לקהל הלקוחות הפרטי ובדלק מוטורס וודאי עדיין שוברים איזה אבזור להביא לרמת הכניסה ולרמת הגימור הגבוהה יותר.

 

 

יונדאי i35 אלנטרה 2011 החדשה - צפי הגעה: יולי 2011

יונדאי i35 - המשפחתית סדאן החדשה של יונדאי שתהפוך לנחשקת

אם יונדאי i30, הוכיחה לכולם שבכל הקשור להנדסה, יונדאי נמצאת כתף אל כתף עם הטובות בקטגוריה, ה-i35, צפויה להמשיך את פרץ ההתחדשות של יונדאי ולהציג מכונית שתגרום לשאר המתחרות להזיע.

 

ה-i35, משווקת כבר בארה"ב בהצלחה רבה, בזכות עיצוב שקרוב לוודאי יהפוך אותה למשפחתית היפה ביותר בישראל. מעבר לעיצוב, יונדאי מספקת ל-i35, את כל הנתונים להצליח עם מידות נדיבות של: בסיס גלגלים של 2.70 מטר, אורך של 4,520 מטר, רוחב של 1,775 מטר וגובה של 1,435 מטר היא תציע מרווח טוב יותר מרוב המשפחתיות המתחרות.

 

האלנטרה תוצע כנראה עם שני מנועים. האחד בנפח 1.6 ליטר המוכר עם 126 כ"ס ותיבת 6 הילוכים אוטו'. המנוע השני, יביא את בשורת מנוע ה-GDI הזרקת דלק ישירה של יונדאי, לראשונה לישראל. מנוע ה- 1.6 GDI בעל הספק של 140 כ"ס ו-17 קג"מ. כאשר הוא משודך לתיבת 6 הילוכים אוטו' הוא מציע ביצועים של 10.4 שניות 0-100 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 16.5 ק"מ לליטר.

 

גם כאן האפשרויות לרמות הגימור גבוהות עם מסך מגע אינטגרלי למערכת המולטימדיה, קישורית שן-כחולה מלאה, אך שלא כמו הפורד, אין כאן מערכות עזר בטיחותיות מתקדמות כאופציה וגם כאן יחסרו 4 חלונות חשמל הנסגרים בלחיצת כפתור אחת למעט זו של הנהג. רמת האבזור בישראל בכל מקרה תהיה גבוהה מאוד כפי שיש בכל דגמי יונדאי ובהתאם לטעמו של הלקוח הישראלי.

 

{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/Qd-0hdOyigc?rel=0{/iframe}

 

 

סובארו B3 החדשה – צפי הגעה: לקראת סוף 2011

סובארו B3 אימפרזה קונספט - המכונית שאמורה להחזיר את סובארו למרכז הבמה

סובארו הפתיע את באי תערוכת דטרויט האחרונה עם הצגת האימפרזה קונספט (בכל העולם ה-B3 עדיין נקראת אימפרזה). סובארו עוד יותר הפתיע, שהיא הצהירה לא מזמן שמחליפת ה-B3/אימפרזה תוצג כבר בתערוכת ניו-יורק הקרובה ב-20.04.2011. סובארו כנראה הבינה שעם כל המתמודדות החדשות הנמצאות ברשימה כאן, היא חייבת לרענן את היצע הדגמים שמעולם לא סבל מעודף עיצוב.

 

סובארו מצליחה לשמור קרוב קרוב את הקלפים לחזה ואין לנו פרטים של ממש על ה-B3 החדשה. מה שאנו כן יודעים להגיד, זה שה-B3 החדשה תציע מהפכה הן בעיצוב והן טכנולוגית. עם ה-B3 החדשה סובארו תציע מערכות בטיחות המוכרות רק ברכבי יוקרה כדוגמת מערכת למניעת ההתנגשות בהולכי הרגל המוכרת מדגמי וולוו או בקרת שיוט אקטיבית. רובן של המערכות כנראה שלא יגיע ארצה, בעיקר בשל עלותן הגבוהה.

 

בהנחה שסובארו B3 החדשה (יתכן ששמה יחזור להיות אימפרזה) לא תהה שונה מהותית מהקונספט, המידות שלה יהיו: 4,521 מ"מ אורך, 1,821 מ"מ רוחב, 1,430 מ"מ גובה ובסיס גלגלים של 2,639 מ"מ. מידות הדומות לאלו של ה-B3 סדאן הנוכחית למעט מידת הרוחב הגדולה בכ-80 מ"מ. תיבת ההילוכים תהיה תיבה רציפה לחיסכון בצריכת הדלק ובתחום המנועים, אנחנו לא יודעים להגיד מה יהיה חדש למעט מנועי ב-2.0 ליטר החדשים המשרתים כבר את הפורסטר 2011.

 

{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/ls5ktzkRums?rel=0{/iframe}

 

 

פולקסווגן ג'טה 2011 החדשה – צפי הגעה: לקראת סוף 2011

פולקסווגן גטה 2011 החדשה - מקבלת את תשומת הלב מפלקסווגן וזוכה לגרסה משפחתית אמיתית

פולקסווגן ג'טה, שבאופן מסורתי הייתה גרסת הסדאן לגולף, לא ממש זכתה להצלחה ולרוב נראתה כגולף שהודבק לה תא מטען. באופן פרדוקסלי, הדור השני של הג'טה היה המוצלח ביותר והיא היחידה שתוכננה מאפס כגרסת סדאן (לאור האכזבה מהדור הראשון) והייתה למעשה הג'טה המצליחה ביותר. בהמשך, פולקסווגן כבר איבדה את הדרך עם עיצובים לא מושכים והחליפה שמות לג'טה בכל דור חדש (ונטו,בורה ושוב ג'טה)

 

עם הג'טה החדשה, פולקסווגן כבר תכננה את הג'טה כגרסה בפני עצמה ולמעשה, בפעם הראשונה ליצרנית הענקית הזו יש מכונית סדאן משפחתית בגודל מלא, שללא ספק תסייע לה לעמוד ביעד של להיות היצרנית מספר 1 בעולם ב-2018. הג'טה החדשה ממוצבת כעת כגרסת ביניים בין הגולף הקומפקטית לפאסאט הגדולה והיא הרבה יותר מיני פסאט לעומת גולף עם "ישבן" כבעבר.

 

לג'טה ישנה גם גרסה אמריקאית הנבדלת חיצונית מזו האירופאית (שתגיע אלינו) מבאופן מינורי בלבד מהסוג שרק אימא יכולה לזהות. מעבר לכך ישנם הבדלים ברמת הגימור והחומרים (גבוהה יותר באירופאית), עיצוב מעודן יותר במקצת, מתלה רב חיבורי מאחור (לעומת מוט פיתול באמריקאית) וכמובן רשימת מנועים שונה, חסכונית ומתקדמת יותר.

volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_0a
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_0a
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_0b
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_0b
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_0c
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_0c
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_0d
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_0d
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_0e
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_0e
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_0f
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_0f
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_01
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_01
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_02
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_02
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_03
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_03
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_04
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_04
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_05
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_05
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_06
volkswagen-jetta_eu_version_2011_1024x768_wallpaper_06

לפולקסווגן ג'טה החדשה, מידות שצמחו בכל ממד עם בסיס גלגלים של 2,648 מ"מ (70+ מהגולף), אורך של 4,644 מ"מ (+90 מהג'טה המוחלפת), רוחב של 1,778 מ"מ (7+ מהג'טה המחולפת) וגובה של 1,482 מ"מ (23+). בפועל זה אומר שהג'טה מרווחת הרבה יותר מאחור, עם תא מטען גדול ולמעשה, היא תהיה מהגדולות בקטגוריה. מנוע זה מוצע בטכנולוגיית Bluemotion של פולקסווגן הכוללת מערכת עצור/סע ובלימה רגנרטיבית לחיסכון בצריכת הדלק.

 

בתחום המנועים אנו צפויים לקבל את המנועים המוכרים משאר דגמי פולקסווגן עם תיבת DSG-7, מה שיאפשר לג'טה להיות המשפחתית החסכונית ביותר. בתחתית ההיצע נמצא את מנוע ה-1.2 TSI עם 105 כ"ס ו-17.5 קג"מ שיציע ביצועים נאים של 10.9 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 190 קמ"ש יחד עם צריכת דלק של 18.9 ק"מ לליטר.

 

המנוע השני בהיצע המוכר מהגולף הוא 1.4 TSI בשני הספקים של 122 כ"ס ו-160 כ"ס ומומנט של 20.4 קג"מ ו-24.5 קג"מ בהתאמה. הביצועים בשידוך לתיבת DSG-7 עומדים על 9.9 שניות;202 קמ"ש ו-8.3 שניות;221 קמ"ש בהתאמה. גם כאן נתון צריכת הדלק טוב מאוד עם 16.1 ק"מ לליטר ו-15.9 ק"מ לליטר בהתאמה.

 

בתחום האבזור, כל המערכות המוכרות משאר דגמי פולקסווגן ימצאו גם כאן כמו חנייה אוטו' בניצב ובמקביל, פנסי ערפל עוקבי פניה, בקרת אקלים דו אזורית ועוד. החיסרון היחידי של הג'טה החדשה, זה נושא התמחור שבאופן מסורתי, יציב אותה כמשפחתית פרמיום עם מחירים הדומים למחירה כיום בין 140-160 אלף ש"ח.

 

MG350 – צפי הגעה: ינואר 2012

MG350 - המכונית הסינית שתעשה צרות בשוק הליסינג

אמנם היא תגיע רק בשנה הבאה, אך זו אחת המכוניות המעניינות והחשובות לשוק הרכב הישראלי וזו המכונית הראשונה של MG שהיא פרי פיתוח עצמאי מלא וזוכה להצלחה עצומה בסין בה היא משווקת כבר יותר משנה. MG350, הייתה המכונית הראשונה בעולם לשלב את מערכת ההפעלה של גוגל, אנדרויד, כמערכת המולטימדיה של הרכב, כולל גישה לאינטרנט, ניווט, טלפון ועוד. על MG350, אתה יכולים לקרוא בכתבה הבאה. הגרסה שתגיע ארצה, תהיה שונה במעט בעיצובה החיצוני מזו המוצגת בתמונות.

 

{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/ZUDFrKMyntc?rel=0{/iframe}

 

 

מכוניות חדשות נוספות שיגיעו ב-2012, הן הונדה סיוויק וניסאן טידה/סאני.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.