הנעה כפולה: פורשה חושפת את ה-911 קאררה 4 החדשה

דגמי 2016 המחודשים של הקאררה 4/4S והטארגה 4/4S זכו לעיצוב מעודכן ולמנוע 3.0 טווין-טורבו במקום מנועים אטמוספריים.

2016 פורשה קאררה 4 טארגה 4
מתיחת פנים לדגמי 2016 של פורשה 911 קאררה 4 וטארגה 4

 

כחודש לאחר שהציגה את מתיחת הפנים לדגמי הבסיס עם הנעה אחורית של ה-911 קאררה, פורשה חושפת כעת את מתיחת הפנים לגרסאות ההנעה הכפולה של הדגם: הקאררה 4/4S והטארגה 4/4S.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

כמו ב-911 קאררה המחודשת, השינויים הוויזואליים מינוריים ועיקר השינוי נמצא במעבר למנוע טווין-טורבו שישה צילינדרים בנפח של 3.0 ליטר, מנוע המחליף בפורשה את מנועי השישה צילינדרים האטמוספריים בנפח 3.4 ליטר ו-3.8 ליטר ששרתו את הדגמים עד עתה.

 

המנוע מייצר הספק מרבי של 370 כ"ס או 420 כ"ס בדגמי ה-S ומומנט מרבי של 45.9 קג"מ ו-51.0 קג"מ, בהתאמה. מדובר בתוספת של 20 כ"ס ו-6.1 קג"מ לעומת הדגם היוצא. עם המנוע החדש נרשם שיפור משמעותי בביצועים, הקאררה 4 קופה תאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-4.1 שניות (0.4 שנ' פחות מהדגם היוצא) ודגם הקאררה 4S יעשה זאת ב-3.8 שניות (0.3 שנ' פחות).  לדגמי הקבריולט וטארגה זה ייקח 0.2 שניות יותר מגרסת הקופה.

 

לצד השיפור בביצועים, מנוע הטורבו החדש גם חסכוני יותר בכ-12% בצריכת הדלק לעומת הדגם היוצא.

 

אותם השדרוגים שהוצגו עם ה-911 קאררה המחודשת הגיעו גם לדגמי ההנעה הכפולה: מערכת מולטימדיה חדשה "7, בורר מצבי נהיגה על גלגל ההגה, מערכת בקרת מתלים PASM המאפשרת הנמכת מרכב של 10 מ"מ ותיבת PDK כפולת מצמדים משודרגת הכוללת כפתור "טרום האצה", במצב זה תיבת ההילוכים מעבירה להילוך האופטימלי ומחשב ניהול המנוע עוברת למוד "תגובה מידית".

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

  • לא נמצאו תגובות