2019 ב.מ.וו Z4 החדשה
Z4 החדשה - חזרה לאג'נדה דינאמית.
2019 ב.מ.וו Z4 החדשה
Z4 החדשה - חזרה לאג'נדה דינאמית.

ב.מ.וו Z4 החדשה תוצג לקראת סוף השנה, עם שלדה קשיחה יותר והבטחה למחוק את "הרכות" של הדגם היוצא ולהוביל את הסגמנט.

 

ב.מ.וו מספקת לנו הצצה ראשונה אל ה-Z4 החדשה, דור שלישי למכונית הרודסטר הספורטיבית של החברה המתחרה בדגמים כגון אודי TT רודסטר, פורשה 718 בוקסטר, מרצדס SLC ועוד.

 

ב.מ.וו אמנם מספקת לנו תמונות עם הסוואה ואף סרטון קצר המאפשר האזנה לאופרה שהמנוע מייצר, אך למעט הבטחה למכונת נהיגה משובחת ועיצוב רודסטר קלאסי עם מסה מנוע ארוך ותחת קצר והדוק, היא לא ממש נדיבה בפרטים טכניים על הדגם.

 

ב.מ.וו Z4 החדשה 2019
מעבר לגג רך בכדי לחסוך במשקל ולהנמיך את מרכז הכובד.

עם ה-Z4 החדשה, ב.מ.וו חוזרת לעשות שימוש בגג נפתח רך, כמו בדור הראשון של הדגם ובניגוד לדגם היוצא שהוא עם גג נפתח קשיח - חיסכון של 60 ק"ג. משקל הדגם עצמו קל בכ-50 ק"ג לעומת הדגם היוצא, כלומר קצת פחות מ-1,400 ק"מ לדגם הבסיס.

 

אנחנו לא יודעים לומר האם ב.מ.וו מתכננת גרסת M בכירה לדגם, כפי שהיה בדור הראשון אך גרסה שנעדרה מהדור השני. בשלב זה ב.מ.וו מוכנה לחשוף רק כי הגרסה הבכירה של הדגם תהיה Z4 M40i עם מנוע שישה צילינדרים טורבו בנפח של 3.0 ליטר עם הספק מרבי הצפוי לעמוד על כ-350 כ"ס ומומנט מרבי של כ-51 קג"מ. המנוע ישודך לתיבת 8 הילוכים אוטו' וההנעה, אחורית כמובן. אל גרסה זו ב.מ.וו תצרף גם דגמי בסיס 20i ו-30i.

הפלטפורמה החדשה של הדגם, קשיחה יותר לפיתול בכ-30% מזו של הדגם היוצא, ב-ב.מ.וו מציינים כי זו "השלדה הקשיחה ביותר שייצרנו אי פעם לרכב פתוח, קשיחה יותר מזו של ה-M4 קופה".

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.